Viena tokių datų – rugpjūčio 6-oji. „VAG Lithuanian fan“ klubas su Šiaulių arenos šeimininkais sukirto rankomis, kad numatytą šeštadienį tiek aikštelės greta multifunkcinio centro, tiek kai kurios vidaus erdvės taps laikinais tradicinio „Febi Auto Show“ renginio namais. Čia tikimasi sulaukti triženklio skaičiaus dalyvių, savo garažuose ir dirbtuvėse standartines transporto priemones paverčiančių išskirtiniais, gatvėse dėmesį kaustančiais ratuočiais.

„Kiek tiksliai svečių sulauksime kol kas negalim pasakyti, tačiau akivaizdūs du dalykai: pernai mūsų renginys vyko greta Kirkilų apžvalgos bokšto ir karstinių ežerėlių parko – atrodytų neribotų galimybių erdvėje, bet pradėjus rinktis šventės dalyviams labai greitai paaiškėjo, kad aikštelių nepakanka net patiems įdomiausiems automobiliams. Žinodami kiek daug ir kokių įvairių technikos modifikavimo srovių atstovų yra Lietuvoje, šįkart pasirengimą pradėjome ieškodami tokios vietos, kuri neribotų galimybių. Taip pradėjom ieškoti kelių į Šiaulių areną ir galiausiai sėkmingai sutarėm, kad turėsim net 5000 kv. metrų. Jei oro sąlygos bus nedėkingos veiksmui lauke – galėsim glaustis po arenos stogu“, – džiaugėsi vienas „VAG Lithuanian fan“ klubo lyderių Egidijus Levedauskas.

Febi Auto Show

Toks renginys, kuris vyks po „stogu“, bus bemaž pirmasis Baltijos šalyse. Automanų bendruomenės mūsų kraštuose itin populiarios – tai daugiau nei šiaip hobis, dažnai tai tampa tarsi gyvenimo būdu. Jei mintys ar darbai nesisuka aplink savo automobilį, laisvalaikį auto klubų nariai mielai leidžia įvairiuose susibūrimuose, auto šventėse. Glaudžiai bendradarbiaujame su kitų šalių entuziastais, Lietuvos atstovai su savo automobiliais tikrai ne kartą pastebėti tiek realių, tiek virtualių renginių metu. Visą patirtį, kurią sukaupėme organizuodami vietinius susitikimus bei kurią parsivežėme stebėdami renginius svetur, stengsimės perkelti į „Šiaulių areną“ rugpjūčio 6 – ąją.

Tiesa, tai nereiškia, kad „Febi Auto Show“ dalyviais galės tapti absoliučiai visi atlikę didesnius ar mažesnius automobilio tobulinimo darbus. Nors „VAG Lithuanian fan“, kaip ir didžioji dalis analogiškų klubų yra atviri pačioms įvairiausioms iniciatyvoms, visgi pagrindinis siekis yra ne kiekybė, o kokybė.

Febi Auto Show

„Būkim atviri – greta daugybės iš tiesų labai įdomių ir subtilių modifikacijų, automobilį paverčiančių meno kūriniu, pasitaiko atvejų, kai ieškant originalumo lazda perlenkiama. Tai reiškia, kad tam tikra atranka bus, tačiau neabejoju, kad tai tik pavers renginį dar patrauklesniu“, – pastebi E. Levedauskas.

„Febi Bilstein“ Baltijos šalių verslo vystymo vadovas Giedrius Matulevičius savo ruožtu teigia, kad automobilių savininkai dažnai labai žodžių junginiui „rūpintis automobiliu“ suteikia kardinaliai skirtingą prasmę.

„Vienas žmogus gali taupyti visame kame ir septynis kartus per savaitę valgyti grikius vien tam, kad turėtų už ką modifikuoti savo automobilį. Tai jo saviraiškos forma ir svarbi savęs identifikavimo dalis, todėl ratuotis privalo būti gražus, spindėti, traukti akį ir išsiskirti eismo sraute. Kitas žmogus rūpinimąsi automobiliu supranta tiesiogiai, todėl jį plauna ir valo nešvarumus dar jų embriono stadijoje, o techninius aptarnavimus dėl visa ko atlieka netgi dažniau, nei rekomenduoja gamintojai: kas 7 – 10 tūkst. kilometrų, nekalbant apie mažiausių pašalinių garsų ar kosmetinių išorės defektų toleravimą. Taip pat yra tokia mašinų šeimininkų kategorija, kuriems „geras automobilis“ gali turėti vienintelę savybę: užsivesti ir nuvežti iš taško A į tašką B. Visa kita – išorės būklė ir techninis stovis – absoliučiai neįdomu“, – vardija G. Matulevičius.

„Febi Auto Show“ architektai atkreipė dėmesį į dar vieną svarbų dalyką.

„Tiek kalbant apie automobilių išorės modifikavimą, tiek apie intervenciją po variklio dangčiu, labai svarbu neprarasti saiko ir paisyti tam tikrų taisyklių. Jei prigimtinė nuo konvejerio nuriedėjusio automobilio išvaizda atrodo „nyki“, leidžiantis į žaidimą kokiais nors aerodinaminiais elementais svarbu, kad jie nekeltų pavojaus kitiems eismo dalyviams. Panašiai yra ir su jėgos agregato tobulinimu. Didinat galią ir maksimalų sukimo momentą labai svarbu „neperspausti“. Nors gamintojai yra numatę tam tikrus rezervus šioje srityje, visgi „išlaisvinant arklius“ automobilis yra išbalansuojamas, mažėja jo agregatų resursas. T. y. privalu šiuos dalykus įvertinti ir adekvačiai koreguoti elgseną kelyje. Greitesniu, „aštresniu“ virtusiam automobiliui reiktų ir efektyvesnės stabdžių sistemos, geresnių padangų ir t. t. Žodžiu, sveikas protas yra privalomas“, – sako E. Levedauskas..

Kiek ko bus galima išvysti Šiauliuose „Febi Auto Show“ renginio organizatoriai kol kas neatskleidžia, tačiau tikina maloniai stebinančių siurprizų atsiranda kasmet.
Visi norintys tapti renginio dalyviais ir parodyti savo automobilius, privalo sudalyvauti atrankoje. Tai užtruks vos kelias minutes. Organizatoriai laukia laiškų su informacija apie automobilį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją