„Citroën“ tikisi, kad stilinga išvaizda ir technologinės naujovės leis padidinti C4 modelio pardavimus ir užimti didesnę rinkos dalį. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europoje buvo parduota 3,2 mln. kompaktinių automobilių. 2009 m. „Citroën C4“ pardavimai Europoje sumažėjo 22 proc., iki 96 tūkst. vnt., šį modelį aplenkė ir azijietiški varžovai „Hyundai i30“ (100 tūkst. vnt.) bei „Toyota Auris“ (98 tūkst. vnt.).

Naujasis C4 yra 433 cm ilgio, 179 cm pločio ir 149 cm aukščio, tad lyginant su savo pirmtaku jis tapo 5 cm ilgesnis, 2 cm platesnis ir 3 cm aukštesnis. Anot gamintojo, C4 yra vienas erdviausių savo klasėje ir pasižymi itin didele bagažine, kurios tūris siekia 408 l. „Citroën C4“ bus galima užsakyti su sistemomis, įspėjančiomis apie atsitiktinį eismo juostos kirtimą ir vadinamojoje „akloje zonoje“ esančius automobilius. Nauja „eTouch“ sistema stebės vairavimo stilių bei degalų sąnaudas ir pateiks patarimų, kaip būtų galima sutaupyti degalų.

Dyzeliniai varikliai kartu su „stop-start“ sistema anglies dvideginio emisijas leis sumažinti iki 109 g/km, o vėliau gamintojas žada taršą mažinti iki 99 g/km. Šis modelis bus gaminamas PSA Mulhouse gamykloje Prancūzijoje. Prekyboje jis pasirodys dar 2010 m. pabaigoje, o brangesnė versija DS4 rinką pasieks kitų metų pavasarį.

Kartu su C4 Paryžiuje bus pademonstruotas ir dailesnis bei gerokai brangesnis trejų durų modelis DS4.