aA
Tarptautinės Ženevos automobilių parodos atidarymo metu, automobilių gamintoja „Volkswagen“ pristatys sportiškuosius aštuntosios „Golf“ kartos modelius. „Golf“ GTI, GTE ir GTD, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Ženevos automobilių parodoje "Volkswagen" pristatys tris skirtingus "Golf"
Ženevos automobilių parodoje "Volkswagen" pristatys tris skirtingus "Golf"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Golf GTI“ – tai skaitmeniniam amžiui skirtas manevringas ir aukštų technologijų prikimštas sportinis automobilis su 180 kW/245 AG varikliu. Tokią pat galią išvystantis „Golf GTE“ prilygsta GTI modeliui. Hibridinė pavara sukurta tam, kad būtų apjungtas sportiškumas, elektrinis tvarumas ir iki 60 km prailgintas vien elektra įveikiamas atstumas. Naujasis GTD yra tikras ilgų distancijų atletas – 147 kW/200 AG variklis leis ekonomiškai įveikti ir labai didelius atstumus. Dėl dvigubo dozavimo sistemos šis variklis yra vienas švariausių dyzelinių variklių pasaulyje.

Naujieji sportiški modeliai standartiškai komplektuojami su priekiniais ir galiniais LED žibintais. Ikoniškos grotelės gali būti papildomai komplektuojamos su X formos priešrūkiniais žibintais. Ant visų modelių standartiškai montuojami „Richmond“ 17 colių lengvojo lydinio ratlankiai. GTI, GTE ar GTD ženkliukai atsidūrė centre, po „Volkswagen“ emblema. Sportiškas difuzorius išskiria šiuos modelius iš kitų „Golf“. Kiekvieną iš jų galima atskirti pagal išmetimo vamzdžius – GTI jie kyšo kairėje ir dešinėje, GTD – abu kairėje, o GTE išmetimo vamzdžio nematyti išvis.

Ženevos automobilių parodoje "Volkswagen" pristatys tris skirtingus "Golf"
Ženevos automobilių parodoje "Volkswagen" pristatys tris skirtingus "Golf"
© Gamintojo archyvas

Automobilio salonui išskirtinumo suteikia naujas oda aptrauktas sportinis vairas su lietimui jautriais valdikliais ir integruotu „Travel Assist“ mygtuku, kuris suteikia galimybę mėgautis dalinai savavaldžia kelione net važiuojant iki 210 km/val. greičiu. Klasikinis languoto rašto sportinių sėdinių audinys buvo patobulintas ir nuo šiol vadinasi „Scalepaper“. „Golf GTI“, standartiškai su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, komplektuojamas su nauja GTI pavarų svirtimi. GTI taip pat bus galima rinktis su 7 laipsnių automatine DSG pavarų dėže, GTD modelį – tik su 7 laipsnių DSG pavarų dėže, o GTE hibridinei pavarai buvo sukurta speciali 6 laipsnių DSG dėžė.

Naująjį „Gol“ GTI“ varo dviejų litrų darbinio tūrio 180 kW/245 AG galios turbobenzininis variklis (EA888 evo4). Maksimalus sukimo momentas siekia 370 Nm. Keturių cilindrų variklis standartiškai poruojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže (MQ350). Pasirinktinai bus galima užsakyti septynių laipsnių DSG pavarų dėžę (DQ381 DSG).

Iš tinklo įkraunamą „Golf GTE“ hibridinę pavarą sudaro 1,4 litro darbinio tūrio turbobenzininis variklis (EA211 TSI), kuris išvysto 110 kW/150 AG galią, hibridinis modulis su elektriniu 85 kW galios motoru, 6 laipsnių automatinė DSG pavarų dėžė (DQ400e) ir nauja ličio jonų baterija. Pavara išvysto maksimalią 180 kW/245 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Vien elektra įveikiamas atstumas išaugo iki 60 km, o maksimalus šio režimo greitis siekia net iki 130 km/val. Jei baterija įkrauta užtektinai, „Golf GTE“ užvedamas elektriniu „E-Mode“ režimu. Į hibridinį režimą automobilis persijungia išsekus baterijai arba viršijus 130 km/val. greitį. Jei kelionėje vadovaujamasi automobilio navigacijos sistema, ši įvertina ir kelio bei topografinius duomenis tam, kad baterija įsikrautų iki bus pasiektas kelionės tikslas.

Ilgoms distancijoms pritaikytas sportiškasis GTD komplektuojamas su dviejų litrų turbodyzeliniu TDI varikliu (EA288 evo series), kuris išvysto 147 kW/200 AG ir 400 Nm sukimo momentą. Kaip ir visi naujojo „Golf“ dyzeliniai varikliai, GTD jėgainė sujungta su dviejų SCR katalizatorių sistema. Ši dvigubo „AdBlue“ įpurškimo sistema svariai prisideda prie azoto oksido emisijų sumažinimo. „Volkswagen“ standartiškai į „Golf GTD“ montuoja septynių laipsnių automatinę DSG (DQ381 DSG) pavarų dėžę.

„Volkswagen“ sukūrė ir ištobulino GTI, GTE ir GTD važiuoklę, kurią sudaro „McPherson“ tipo priekinė ir daugiasvirtė galinė pakabos. Pirmą kartą montuojama vairavimo dinamikos kontrolės sistema „Vehicle Dynamic Manager“. Ši sistema kontroliuoja tiek elektroninį XDS diferencialą, tiek pasirinktinai komplektuojamus adaptyvios pakabos šoninės dinamikos komponentus. Tai leidžia gerokai padidinti skirtumą tarp maksimalaus komforto ir maksimalaus sportiškumo režimų, taip pat padeda smarkiai paaštrinti automobilio valdymo dinamiką.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(7 žmonės įvertino)
3.5714

Dėl koronaviruso „Kia“ pratęsė savo automobilių garantiją

„ Kia Motors Corporation“ paskelbė apie „Kia Promise“ – globalios automobilių garantijos...

Kol kiti kalba apie praradimus, „Tesla“ džiūgauja: tokios geros metų pradžios nesitikėjo (14)

„ Tesla “ paskelbė 2020-ųjų metų pirmojo ketvirčio elektromobilių gamybos ir pristatymo...

BMW pardavimai dėl koronaviruso pandemijos sumažėjo penktadaliu (1)

BMW pirmą šių metų ketvirtį pardavė 20,6 proc. mažiau automobilių nei praėjusiais metais...

„Toyota“ papildė verslui skirtų modelių gamą – į Lietuvą atsivežė naujieną (2)

Vos prieš mėnesį šalyje pristatytas naujas keleivinis „ Toyota Proace City Verso“, o kovo...

„Regitra“ vėl atidaro padalinių duris: ką turės daryti norintys užregistruoti automobilį (2)

Nuo pirmadienio, balandžio 6 d., „ Regitra “ vėl aptarnaus klientus 32-uose įmonės...

Top naujienos

Sutrikimas, gyvenimą paverčiantis tikru pragaru: į tokią situaciją gali patekti kiekvienas (13)

Visi ko nors bijome. Vienos baimės – natūralios, įspėjančios apie gresiantį pavojų ir...

Paskelbė naujausią informaciją apie nuo koronaviruso gydomo JK premjero Boriso Johnsono būklę (100)

Jungtinės Karalystės ministro pirmininko Boriso Johnsono , dėl koronaviruso atsidūrusio...

Ekonomistas išanalizavo, kaip karantino laikosi Baltijos šalys: Lietuva išsiskiria (308)

Ekonomistas išanalizavęs „Google“ paviešintus gyventojų mobilumo duomenis padarė išvadą,...

Šiluma skubės trauktis (9)

Trečiadienį per pietrytinius Lietuvos regionus praslinks nedidelis aukšto slėgio sūkurys, jo...

25-erių metų NHL klubo puolėjas – komos būsenos (14)

Elitinėje JAV ledo ritulio lygoje NHL rungtyniaujančios Edmontono „Oilers“ komandos puolėjo...

Pažiūrėkite į savo majonezo indelio etiketę: mokslų daktarė paaiškino, kas ten parašyta (84)

Majonezas yra vienas populiariausių padažų visame pasaulyje. Toks, kokį mes šiandien žinome,...

Prezidento Gitano Nausėdos tėčiui atlikta širdies operacija (300)

Prezidento Gitano Nausėdos tėvui Antanui Nausėdai Kauno klinikose antradienį buvo atlikta...

Apsisprendimo metas: kaip geležinius karantino gniaužtus atlaisvina kitos šalys (115)

Panašu, kad griežtos karantino sąlygos Lietuvoje bus dar sugriežtintos Velykų savaitgalį ir pats...

Paskelbė naujus užsikrėtusių koronavirusu maršrutus: lankėsi parduotuvėje, vairavo ir tarpmiestinį autobusą (9)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras ( NVSC ) paskelbė ir atnaujino užsikrėtusiųjų...

|Maža didelių žinių kaina