aA
Superautomobilių ir hiperautomobilių entuziastai neabejotinai žino „Rimac“ pavadinimą. Jei ne dėl to, kad įspūdingus elektra varomus automobilius kuria nedidelė Kroatijos bendrovė, tai dėl to, kad laidos „The Grand Tour“ vedėjas Richardas Hammondas vieną šios bendrovės gaminį, kainuojantį nemenką sumą, sudaužė ir gaisrininkams nuolaužas teko gesinti tris dienas, mat vis užsiliepsnodavo kažkurie iš elektromobilio baterijų elementų.
"Rimac" Ženevoje parodė elektromobilį su 2000 Nm sukimo momentu
"Rimac" Ženevoje parodė elektromobilį su 2000 Nm sukimo momentu
© DELFI / Svajūnas Stroinas

Į Ženevos automobilių parodą „Rimac“ didelių naujienų neatsivežė, tačiau parodė iš esmės gamybai paruoštą „C_Two“ modelį. Koncepcinis automobilis dienos šviesą išvydo prieš porą metų, bet pastaruoju laiku buvo įnirtingai tobulinamas. Tad dabar, elektrinis hiperautomobilis gavo ne tik šviežią išvaizdą, bet, tikina kroatai, yra paruoštas masinei produkcijai 2020 m.

Nepaisant to, kad gamyklos konvejeris jau parengtas masinei elektromobilio produkcijai, „Rimac“ visų kortų dar neatskleidžia. Kroatai tikina, kad automobilio jėgainė dar bus optimizuota, tačiau kas tiksliai bus daroma, neatsako. Visgi žinoma, kad koncepcinis automobilis turi keturis elektros variklius ir neįtikėtinai daug – 1914 AG. Dar įspūdingiau atrodo maksimalaus sukimo momento duomenys – 2300 Nm, juntami iš karto, vos tik numygiamas akceleratorius. Panašu, kad karštesnę dieną šis keturis varančiuosius ratus turintis hiperautomobilis išties galės suraityti asfaltą po ratais.

Matyt, neverta stebėtis, kad iki 96 km/val. „Rimac C_Two“ pagreitėja per 1,85 sek. O 300 km/val. ribą kerta per 11,8 sek. Sumontuota 120 kWh talpos baterija leidžia elektromobiliui viena įkrova nuvažiuoti apie 550 km.

Visas automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto ir aliuminio, tad, natūralu, hiperautomobilis sveria išties nedaug. Didžiausia anglies pluošto dalis čia – vadinamasis monokokas. Šis, drauge su baterija ir elektrine jėgaine bei stogu sveria apie 200 kg.

Kaip aiškino „Rimac“, dabar „C_Two“ bandomas galybėje testų, kad būtų galima pradėti automobilio serfitikavimo ir homologacijos procedūrą. Konkurentų šiam hiperautomobiliui rasti sunku, oficialiai „Rimac“ vis dar yra galingiausias elektrinis hiperautomobilis pasaulyje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(27 žmonės įvertino)
4.5556

„Audi“ ateities planas aiškus: nuo 2026 visi nauji modeliai bus tik elektriniai, 2033 vidaus degimo variklių nebegamins pristatė elektrinį „Q4 e-tron“ (13)

Trečiadienio rytą Vokietijos „ Audi “ Vilniuje, senamiestyje, pristatė dar vieną naują gamos...

Nidoje duris atvėrė pirmasis unikalios koncepcijos „Porsche NOW“ centras (2)

Kuršių marių fone, Nidoje, duris atvėrė Lietuvoje analogų neturintis „žaliasis” sportinių...

„Daimler“ ketina iki 2030 m. visiškai pereiti prie elektromobilių

Vokietijos automobilių gamintoja „ Daimler “ paskelbė investuosianti 40 mlrd. eurų į...

Užsimojo: Lietuvoje neliks kelių, siauresnių nei 5 metrai (11)

Lietuvos automobilių kelių direkcija ( LAKD ) pradeda tvarkyti valstybinės reikšmės krašto...

„Daimler“ apkarpė pardavimų planus, bet finansinių rodiklių prognozės nepakeitė

Vokietijos automobilių gamybos milžinė „ Daimler AG “ patvirtino anksčiau skelbtą savo...

Top naujienos

Šimonytė: situacija kinta blogąja linkme, tai atsakas visai Europai Nausėda: nepaprastos padėties klausimas gali būti sprendžiamas artimiausioje ateityje (369)

Prezidentas Gitanas Nausėda kartu su premjere Ingrida Šimonytė ketvirtadienį su politinių...

Dvi vakcinos dozes gavę britai praneša apie išskirtinį simptomą užsikrėtus COVID-19 (86)

Dvigubai vakcinuoti britai praneša apie netikėtą simptomą užsikrėtus COVID-19 .

Pusę paros Lietuvos pareigūnai ir migrantai žiūrėjo vienas į kitą: Baltarusijos pasieniečiai taip ir neatsiliepė  paskutinę parą – rekordiniai skaičiai (136)

Pasienyje kartojasi vaizdai, kad pastebėti Lietuvos pareigūnų, nelegalai įsitaiso paskutiniuose...

Tomaševskis: kitas etapas gali būti Ruklos poligonas (95)

Lietuvos lenkų rinkimų akcijos – Krikščioniškų šeimų sąjungos (LLRA–KŠS) lyderis...

Vilnius ėmėsi apleistų automobilių: pirma užmiršta mašina virto metalo laužu, bet to laukti teko metus (17)

Bešeimininkių – apleistų, apsamanojusių, nuleistais ratais, išdaužytais langais stovinčių...

Pas grožio specialistus nutįso eilės: teks palaukti ir pasiruošti didesnę sumą (21)

Siekiantiems patekti pas grožio specialistus prireiks kantrybės, šiuo metu eilės ilgesnės nei...

Pamanę, kad skambina telefoniniai sukčiai, marijampoliečiai buvo nustebinti – tokios staigmenos tikrai nesitikėjo (2)

Kaip jaustumėtės išgirdę, kad jau rytoj jūsų laukia smagios ir, svarbiausia, visiškai nemokamos...

Ruošiatės poilsiui gamtoje? 4 dalykai, kuriais privalote pasirūpinti, kad išvyka nesibaigtų ligoninės palata

Gimtadienis sodyboje ar šašlykų kepimas poilsiavietėje – kokia bebūtų proga, taisyklės...

SAM netęsint pažadų, medikai pratrūko: masiškai rašo skundus (2)

Vadovaujantis galiojančia šakos kolektyvine sutartimi tarp Sveikatos apsaugos ministerijos bei...

Gerų ženklų nėra: Vilnius pateko į raudoną COVID–19 zoną, visa Lietuva – per žingsnį (385)

Lietuva toliau „raudonuoja“. Kasdien raudonų COVID-19 savivaldybių tik daugėja....