aA
Superautomobilių ir hiperautomobilių entuziastai neabejotinai žino „Rimac“ pavadinimą. Jei ne dėl to, kad įspūdingus elektra varomus automobilius kuria nedidelė Kroatijos bendrovė, tai dėl to, kad laidos „The Grand Tour“ vedėjas Richardas Hammondas vieną šios bendrovės gaminį, kainuojantį nemenką sumą, sudaužė ir gaisrininkams nuolaužas teko gesinti tris dienas, mat vis užsiliepsnodavo kažkurie iš elektromobilio baterijų elementų.
"Rimac" Ženevoje parodė elektromobilį su 2000 Nm sukimo momentu
© DELFI / Svajūnas Stroinas

Į Ženevos automobilių parodą „Rimac“ didelių naujienų neatsivežė, tačiau parodė iš esmės gamybai paruoštą „C_Two“ modelį. Koncepcinis automobilis dienos šviesą išvydo prieš porą metų, bet pastaruoju laiku buvo įnirtingai tobulinamas. Tad dabar, elektrinis hiperautomobilis gavo ne tik šviežią išvaizdą, bet, tikina kroatai, yra paruoštas masinei produkcijai 2020 m.

Nepaisant to, kad gamyklos konvejeris jau parengtas masinei elektromobilio produkcijai, „Rimac“ visų kortų dar neatskleidžia. Kroatai tikina, kad automobilio jėgainė dar bus optimizuota, tačiau kas tiksliai bus daroma, neatsako. Visgi žinoma, kad koncepcinis automobilis turi keturis elektros variklius ir neįtikėtinai daug – 1914 AG. Dar įspūdingiau atrodo maksimalaus sukimo momento duomenys – 2300 Nm, juntami iš karto, vos tik numygiamas akceleratorius. Panašu, kad karštesnę dieną šis keturis varančiuosius ratus turintis hiperautomobilis išties galės suraityti asfaltą po ratais.

Matyt, neverta stebėtis, kad iki 96 km/val. „Rimac C_Two“ pagreitėja per 1,85 sek. O 300 km/val. ribą kerta per 11,8 sek. Sumontuota 120 kWh talpos baterija leidžia elektromobiliui viena įkrova nuvažiuoti apie 550 km.

Visas automobilio kėbulas pagamintas iš anglies pluošto ir aliuminio, tad, natūralu, hiperautomobilis sveria išties nedaug. Didžiausia anglies pluošto dalis čia – vadinamasis monokokas. Šis, drauge su baterija ir elektrine jėgaine bei stogu sveria apie 200 kg.

Kaip aiškino „Rimac“, dabar „C_Two“ bandomas galybėje testų, kad būtų galima pradėti automobilio serfitikavimo ir homologacijos procedūrą. Konkurentų šiam hiperautomobiliui rasti sunku, oficialiai „Rimac“ vis dar yra galingiausias elektrinis hiperautomobilis pasaulyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(27 žmonės įvertino)
4.5556
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Porsche“ pasigyrė: jų naujasis kūrinys pralenks „Tesla Model X“ (6)

Vokietijos automobilių gamybos koncernas „Porsche“ patvirtino žinią apie 2020 metais...

Po pusšimčio metų atgimusi bendrovė pristatė keistą automobilį – tokio dar nesate matę specialiai DELFI iš Šveicarijos (43)

„Hispano-Suiza“ buvo automobilių gamintojas, kurio pavadinimą geriau žinojo istorinių...

Palygino, kurį automobilį vairuoti yra pigiausia: elektrinį, dyzelinį ar hibridinį (51)

Penkiose Europos šalyse elektra varomų automobilių įsigijimas ir eksploatacija tapo pigesnė nei...

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė (4)

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė. Stotelė įrengta Savivaldybės...

Pasikeitus automobilių bandymų procedūroms paaiškėjo, kodėl vairuotojai gamintojus kaltindavo melu (6)

Naujų lengvųjų automobilių techninių duomenų lentelėse pastaraisiais metais įvyko...

Top naujienos

Kol politikai švenčia, jiems reikėtų ruoštis nemaloniems siurprizams (177)

Po antrojo rinkimų į merus turo paaiškėjo, kad labiausiai Lietuva pasitikėjo Gintauto Palucko...

Miško broliai. Paskutinis atviras pokalbis su partizanu Uosiu: ne už tokią Lietuvą kovojom (43)

Su partizanu Vytautu Balsiu-Uosiu susitikome jo namuose, Kaune. Būtent čia 95 metų vyras sakė...

Leonidas Beršidskis: Viktoras Orbanas skolingas Europai daugiau atsiprašymų (31)

Apsukrusis Vengrijos premjeras Viktoras Orbanas stengiasi visomis išgalėmis įrodyti, kad...

Užfiksavo šiurpią akimirką: gatvėje neišsitekęs sprogo dujinis autobusas (21)

Švedijos sostinėje Stokholme įvyko suslėgtomis gamtinėmis dujomis varomo autobuso sprogimas....

Po dar vienų karališkų krikštynų klausimų sukėlė keistas karalienės Elžbietos II poelgis (17)

Kovo 17 d., sekmadienį, princo Harry pusseserė Zara Tindall pademonstravo, kad visiškai pasitiki...

6 priežastys išbandyti: savaitę kasdien po tris datules (1)

Saldžių minkštų datulių neretai vengiama, baiminantis pastorėti. Kita vertus, štai kokie...

Termometrų stulpeliai rodys tikrą pavasarį – savaitės viduryje mėgausimės šiluma (14)

Žemo atmosferos slėgio sūkurys lėtai nuo Lietuvos traukiasi ir nyksta, tačiau atsisveikindamas,...

Broliai Lavrinovičiai – apie pakištą Jankūno koją, sunkius FIBA burtus ir „šventą karvę“ Prienuose laida „Krepšinio zona“ (29)

„Jei tau trisdešimt devyni, telefonas guli tyliai – tyli ant kėdės/Gal jau užteks liūdėt,...

Portlandas priklauso Arvydui: Sabonis gimtajame mieste lieka be pergalių

NBA pirmenybėse antrą nesėkmę iš eilės patyrė Indianos „Pacers“ (44-27) ekipa....

Sėkmingų įmonių vadovai – apie tai, kokia turėtų būti mokykla ir ko tikisi iš jaunimo (2)

Kokybiškas švietimas Lietuvoje. Apie tai nuolat kalbama, ruošiamos naujos programos, tačiau...