Gamintojų teigimu, vien tik elektros motoru varomas automobilis galės nuvažiuoti apie 50 km, o kai elektros energijos atsargos išseks, pradės dirbti dyzelinis variklis. CO2 emisija sieks 50 g/km, degalų sąnaudos – 1,5 l/100 km, o su pilnu baku ir įkrautomis baterijomis bus galima nuvažiuoti apie 1200 km.

„Naujasis iš elektros tinklo įkraunamas „Volvo“ modelis bus malonus vairuoti, jis atitiks aukščiausius saugumo ir komforto standartus. CO2 emisija ir degalų sąnaudos bus perpus mažesnės nei dabar rinkoje esančių konkurentų“, – sakė „Volvo“ vadovas Stephenas Odellas.

Prieš porą savaičių skelbta, kad artimiausiais metais „Volvo“ ketina pagaminti baterijomis varomą „C30 BEV“ modelį.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją