Su galingesnes baterijas turinčiais „Volvo“ FL ir FE elektriniais sunkvežimiais dabar galima paspartinti daugelio bendrovių perėjimą prie tylesnio ir švaresnio miesto transporto. Naujųjų baterijų energijos talpa yra didesnė 42 proc., todėl su jomis „FL Electric“ modelis gali įveikti iki 450 km, o „FE Electric“ nuvažiuoti iki 275 km.

Tai leidžia šiais sunkvežimiais įveikti daugumą maršrutų ir užduočių apgyvendintose vietovėse, taip pat elektrifikuoti tokias energijai imlias paslaugas, kaip atliekų surinkimas ar miesto civilinės inžinerijos darbai. Papildoma energija taip pat gali būti išnaudojama važinėjant mieste ilgesnius nuotolius be tarpinio sustojimo įsikrauti.

„Dėl 450 km nuvažiuojamo atstumo šie elektriniai sunkvežimiai gali pakeisti mūsų klientų dyzelinių miestui skirtų sunkvežimių parkus. Elektriniai „Volvo FL“ ir FE skleidžia minimalią emisiją ir triukšmą. Tai naudinga klimatui, vairuotojui ir visiems, kas gyvena ir keliauja miestuose“, – sako Jessica Sandström, „Volvo Trucks“ produktų valdymo vyriausioji viceprezidentė.

Galima rinktis

Didesnė baterijų talpa reiškia, kad reikia mažesnio baterijų skaičiaus tokiam pat atstumui įveikti, koks yra nuvažiuojamas su šiandieninėms baterijomis. Jei klientams pakanka įveikti trumpesnius atstumus, jie gali vežti sunkesnius krovinius su mažiau baterijų - atsisakius vieno bloko naudingoji apkrova padidėja 500 kg.

„Kai kuriems klientams svarbiau turėti didesnę naudingą apkrovą, o ne padidinti su viena įkrova nuvažiuojamą atstumą. Glaudžiai bendradarbiaujame su savo klientais, nes norime jiems padėti išsirinkti geriausią variantą“, – priduria J. Sandström.

Įprastame maršrute dyzelinį „Volvo FL“ ar „Volvo FE“ sunkvežimį pakeitus elektrine versija, kasmet būtų galima sutaupyti apie 30 tonų CO₂. Kiek sutaupytų, bendrovė „Volvo“ apskaičiavo savo sukurta anglies dvideginio pėdsako skaičiuokle. Buvo lyginamas transporto priemonių naudojimas mieste, kai kasmet nuvažiuojama 50 tūkst. km. Buvo daroma prielaida, kad naudojamame dyzeline yra 7 proc. biopriedų, o sunkvežimio vidutinės sąnaudos siekia 21 litrą šimtui kilometrų. Bendras „Volvo FE Electric“ svoris – 27 tonos, o „Volvo FL Electric“ – 16,7 tonos.

Atnaujintus sunkvežimius užsakyti galima jau dabar, o pirmieji pristatymai numatyti 2023 metų rudenį.

Nuo 2019-ųjų, kai „Volvo Trucks“ pradėjo gaminti elektros energija varomus sunkvežimius, ji jau pardavė beveik 5 tūkst. tokių transporto priemonių 40 pasaulio valstybių. Kompanija siekia, kad iki 2030 metų elektriniai sunkvežimiai sudarytų pusę visos pardavimo apimties.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją