„Volvo“ inžinierių komanda specialiai vyko į Australiją, kur atlikti pirmieji naujosios technologijos tobulinimo darbai. Pirmoji užduotis – nufilmuoti kengūras jų natūralioje aplinkoje.

Surinkti duomenys bus analizuojami ir naudojami gaminant ateities automobilius, galėsiančius prisidėti išvengiant skaudžių susidūrimų su šiais meiliais, tačiau gana pavojingais gyvūnais.

Kaip ir perspėjimo sistemos, informuojančius apie pėsčiuosius ar dviratininkus, šis sumanymas, anot „Volvo“ atstovų, pasitelks dviejų rūšių jutiklius.

Automobilio priekyje įmontuotas radaras stebės kelią ir aptiks visus judančius objektus, tokius kaip gyvūnai, kiti automobiliai, dviratininkai bei pėstieji. Itin didelės raiškos kamera, kuri bus įtaisyta priekiniame automobilio stikle, sąveikaus su minėtuoju radaru ir galės pateikti detalią informaciją, kuria kryptimi juda vienas ar kitas objektas.
"Volvo XC90"

Kompiuteris spręs, kokių veiksmų rekomenduojama imtis.

Nepaisant visų technologinių naujovių, už savo ir keleivių saugumą ir toliau bus atsakingas būtent vairuotojas – tad neverta pamiršti garsinio signalo svarbos. Nesiėmus jokių veiksmų, o susidūrimui tampant vis sunkiai išvengiamu, sistema automatiškai aktyvuos automobilio stabdžius.

Skelbiama, kad naujoji sistema bus integruota į „Volvo City Safety“ paketą.

Ekspertai dar kartą nori pabrėžti: atsakomybė už saugumą ir toliau slėgs būtent vairuotojų pečius. Jeigu vairuotojas elgsis neapdariai, nelaimės išvengti gali ir nepavykti – ar į kelią būtų išėjęs briedis, ar iššokavusi kengūra.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)