Šių metų gruodžio mėnesį „Volvo Cars“ ketina užbaigti keturis metus trukusį projektą „Non-Hit Car and Truck“. Šio projekto tikslas – sukurti naujos kartos jutiklį, kuris nuolatos stebės automobilį juosiančią aplinką.

Švedijos mokslininkų, įvairių institucijų ir pramonės atstovų bei projekto „Non-Hit Car and Truck“ bendradarbiavimas padėjo sukurti visiškai naujas ir patobulinti senąsias technologijas, dėl kurių pavyks sumažinti avarijos tikimybę.

Vienas iš projektų iššūkių buvo sukurti darnią aptikimo sistemą, kurią sudarytų atskiri jutikliai, įrengti aplink automobilį – tai, ko niekas anksčiau nebuvo padaręs. Įgyvendinant šį tikslą, reikėjo suprojektuoti centralizuotą jutiklių sistemą, kurioje efektyviai informacija dalytųsi įvairios technologijos: kameros, radarai, lidarai, GPS ir kt.

Veikdama tokiu būdu, sistema gali rodyti 360 laipsnių aprėpties aplinkos vaizdą ir aptikti bet kokį galimai pavojingą objektą, kurio vairuotojas priešingu atveju nepastebėtų. Sutelkę dėmesį į automobilių jutiklius, projekto ekspertai žengė didelį žingsnį į priekį – greitai ši nauja technologija taps prieinama kiekvienam vartotojui.

Automobilis pats siūlys maršrutus be susidūrimų ir vertins pavojų

360 laipsnių aprėpties vaizdą dar labiau pagerina eismo stebėjimo sistema – nauja saugumo funkcija, naudojanti programinę įrangą, parenkančią maršrutus be susidūrimų bet kokiomis eismo sąlygomis. Sistema, kurios veikimo pagrindas yra nuolatinė pavojaus analizė, gali netgi padėti vairuotojams stabdyti ir vairuoti. Siekiant parodyti, kaip 360 laipsnių aprėpties vaizdo funkcija ir eismo stebėjimo sistema veikia kartu, projekto metu buvo sukurtos dvi bandomosios transporto priemonės.

„Volvo Cars“ neabejotinai yra novatoriškos aktyviosios saugos tyrimų ir plėtros lyderė. Vystydami projektą „Non-Hit Car and Truck“, žengėme reikšmingą žingsnį 2020 m. vizijos link, kai naujame „Volvo“ automobilyje nežus ir nebus rimtai sužalotas nei vienas žmogus. Ši technologija taip pat yra būtinas elementas kuriant autonominius automobilius, kurie automatiškai vairuos ir stabdys, kad nesusidurtų su kitu objektu. Mūsų pirminis tikslas yra išvengti nelaimingų atsitikimų, tačiau neketiname čia sustoti. Toliau kursime automobilius, kurie prisitaikys prie kiekvieno vairuotojo vairavimo stiliaus“, – teigia Andersas Almevadas, „Volvo Cars Non-Hit Car“ projekto vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)