aA
Volkswagen Group“ vadovybė brėžia naujus koncerno veiklos vektorius. Vienas iš jų – tapti pasauliniais elektromobilių gamybos lyderiais, kuriais šiuo metu vadinami „Renault-Nissan“ aljansas.
Elektriniai Volkswagen e-Golf ir e-up
Elektriniai Volkswagen e-Golf ir e-up
© Gamintojo nuotr.

„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas tvirtina, kad iki 2018 metų „Volkswagen Group“ koncernas taps vienu geriausių automobilių gamintojų visose srityse, įskaitant visų kategorijų elektromobilių gamybą.

Frankfurto automobilių parodoje „Volkswagen“ grupės markių stenduose pristatomi elektromobiliai „e-up!“ ir „e-Golf“ bei įkraunami hibridai „Audi A3 e-tron“ ir „Porsche Panamera S E-Hybrid“.

Dauguma Frankfurte demonstruojamų koncepcinių modelių labai realūs ir netolimi nuo kasdienybės – jie arba masinės gamybos debiutantai, arba gamybai jau patvirtinti priešserijiniai modeliai.

Pristatydamas „Volkswagen“ elektrinio mobilumo koncepcijas, koncerno vadovas M. Winterkornas akcentavo pastarųjų ekologiškumą, pabrėždamas, kad net veikdami kartu su vidaus degimo varikliais hibridinių sprendimų kontekste, elektros motorai yra labai draugiški aplinkai, nes patys neišmeta teršalų, o veikdami kartu su vidaus degimo varikliais mažina pastarųjų taršą.

Atskleisdamas „Volkswagen“ siūlomų hibridų savybes, M. Winterkornas atkreipė dėmesį į hibridinių sprendimų gausą ir pripažino, kad ši hibridinių sprendimų įvairovė atspindi koncerno inžinierių pastangas įveikti šių dienų mokslo keliamus iššūkius ir apribojimus, stojančius skersai kelio tobulą variklį kuriantiems mokslininkams. Taigi, ateityje hibridinių sprendimų turėtų mažėti, ir pastarieji trauksis užleisdami vietą dar tobulesniems pavaros mechanizmams, dėl kurių hibridinė schema tampa nereikalinga. Visgi aukščiausias dabarties rinkos potencialas netolimoje ateityje priklauso įkraunamiems hibridams.

Iki 2014 metų 14 įvairių koncerno markių modelių turės hibridines arba visiškai elektrines modifikacijas, o vėliau, jei bus paklausa, tokių modifikacijų kiekis didės iki 40-ties, įskaitant automobilius su ne elektra varomais alternatyviais pavaros mechanizmais.

Šiuo metu „Volkswagen“ turi 400 mokslininkų, besidarbuojančių elektrinio mobilumo kūrimo srityje ir 70 000 įvairių profesijų ir kvalifikacijų darbuotojų, jau dirbančių elektromobilių gamybos ir serviso srityse.

Kasmet „Volkswagen Group“ investuoja daugiau nei 7 mlrd. eurų į mokslinius tyrimus ir konstravimą. Didelė šių lėšų dalis tenka elektrinio mobilumo sprendimų kūrimui.

Vienu iš didžiausių laimėjimų elektrinio mobilumo srityje yra naujos modulinės elektromobilių ir hibridų konstrukcijos įdiegimas, suteikiantis galimybę iš unifikuotų dalių gaminti alternatyvinius pavaros mechanizmus po visą pasaulį išsidėsčiusiose koncerno gamyklose: Bratislavoje, Puebloje, Volfsburge, Leipcige ir Ingolštate.

Automobilių gerbėjai svarbiausias naujienas iš Frankfurto gali rasti atskiroje rubrikoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Renault“ pasidyrė: birželio mėnesį užfiksuotas rekordinis: „Zoe“ užsakymų skaičius (3)

Gegužės mėn. „ Renault “ įmonių grupė atnaujino komercinę veiklą daugelyje Europos šalių...

Automobilių mokestis išjudino rinką: birželį naujas mašinas registravo visi, kas tik galėjo (12)

Šių metų gegužės pabaigoje Lietuvos naudotų automobilių rinkoje buvo fiksuojamas padidėjęs...

Judrioje sostinės gatvėje apribojus eismą pasipylė skundai: ženklai įrengti – kelio darbai nevyksta (32)

Nors vasarą eismo srautai didžiuosiuose šalies miestuose sumažėja, sostinėje gyvenantys...

„Bentley“ pristato naująjį „Bentayga“: norintiems dar daugiau prabangos siūlo naujas galimybes (4)

Legendinių britiškų automobilių gamintojas „ Bentley “ atskleidžia detales apie naująjį...

„Toyota“ skelbia automobilių „atšaukimo“ kampaniją, tačiau į tai reaguoja ne visi

„ Toyota “ pradeda automobilių atšaukimo kampaniją, siekdama paskatinti jų savininkus...

Top naujienos

Po Ispanijos mokslininkų atradimo COVID-19 pandemijos istoriją teks perrašyti iš naujo? (82)

Jeigu pasitvirtins tai, ką dar nerecenzuotame straipsnyje neseniai aprašė ispanų gydytojai,...

Automobilių mokestis gali įnešti pokyčių: perspėja dėl apgavysčių, dalies žmonių laukia du keliai (112)

Lietuvoje nuo liepos 1 dienos pradėjo galioti automobilių registracijos mokestis – jį reikės...

Šventinę dieną verta pasiimti skėtį (8)

Sekmadienio dieną lietaus bus mažiau, lis tik trumpai, didžiausia tikimybė prognozuojama...

Pasiturinčios vilnietės pažintis su užsieniečiu baigėsi skaudžia tragedija: prieš mirtį patyrė ypatingas kančias (252)

Vilniuje įsikūrusiai apartamentų nuomos bendrovei ir paplūdimio sporto šakų centrui vadovavusios...

Sirijos diktatoriaus šeimoje prasidėjo karas (120)

XX a. trečiajame dešimtmetyje Ali Sulaymanas al Wahhishas gavo pravardę Al Assadas, arba Liūtas,...

Netoli Vilniaus – laimės terapija tarp gyvūnų: vykdami čia nedarykite vienos klaidos (22)

Dubingių žirgyno pristatinėti tikrai nereikia – visi jį žino, tik ne visi yra buvę. Klausiu...

Šašlykai – baisi nuodėmė sveikatai? Jei atsiminsite kelias taisykles, galėsite valgyti be sąžinės graužaties (106)

Šašlykai – daugumos lietuvių labai mėgstamas, vasariškas ir... kartais netgi pavojingas...

Svarbesnis nei bet kada: nukraujavusių „Pacers“ viltys – į galingą Sabonio žaidimą (21)

Dvidešimt dviem NBA klubam ruošiantis artėjančiam 2019-20 metų sezono pratęsimui viena iš...

Komišką įvartį įmušęs „Bayern“ iškovojo ir Vokietijos taurę (3)

Miuncheno „Bayern“ futbolininkai šeštadienio vakarą Berlyno Olimpiniam stadione iškovojo...

Grybavimo sezonas – kas jau dygsta ir kiek per valandą gali uždirbti patyręs grybautojas kokie miškai grybingesni – Lietuvos ar Lenkijos (55)

Apie grybavimo sezoną kalbamės su Valdu Kaubre, Valstybinės miškų urėdijos vadovu, gamtininku...

|Maža didelių žinių kaina