5,5 tonų maksimali naudingoji apkrova, išaugęs maksimalus krovinių dydis (18,4 m3) ir gausybės skirtingų variantų pasirinkimas – taip naująjį „Volkswagen Crafter“ komercinį automobilį pristato gamintojai savo pranešime žiniasklaidai.
"Volkswagen Crafter" pristatymas
© Gamintojo nuotr.

Jame rašoma, jog naujasis „Crafter“ turi važiuoklę, kuri buvo iš naujo sukurta su elektromechaniniu vairo mechanizmu, efektyviais ir optimizuotais tiek ilgoms kelionėms, tiek ir eismui mieste varikliais, gerai apgalvotais pakrovimo sprendimais, ergonomiška vairuotojo aplinka ir daugybe jam padedančių sistemų.

Naujajam „Crafter“ siūlomas itin platus variacijų spektras, įskaitant ir didelio tonažo versijas. Furgono ir „Kombi“ variantais naujasis „Crafter“ parduodamas įvairaus ilgio (5986 mm, 6836 mm arba – furgonas – ir 7391 mm) ir aukščio (2355 mm, 2590 mm arba – furgonas – ir 2798 mm).

Be to, galimi ir atviri variantai su vienguba arba dviguba kabina bei su arba be kėbulo sprendimų, pvz.: kaip pikapas, su furgono tipo kėbulu arba su išvertimo mechanizmu.

Naujojo „Crafter“ priekiniais ratais varomas variantas gali turėti iki 18,4 m3 krovininės erdvės su leistinu 3–4 tonų bendruoju krovinių svoriu. 1380 mm krovinių plotis tarp ratų gaubtų ir 4855 mm didžiausias krovinių skyriaus ilgis, anot gamintojų, suteikia „Crafter“ geriausią krovininę erdvę šioje transporto priemonių klasėje.

Naująjį „Crafter“ lengva pakrauti dėl 1311 mm stumdomųjų durų, mažiausio 570 mm slenksčio priekiniais ratais varomose versijose ir pasirinktino 270° galinių durų atidarymo. Naujasis „Crafter“ pateikia protingą krovinių tvirtinimo sprendimą: krovinį galima įtvirtinti iš visų pusių – tiesiogine šių žodžių prasme. Patentuoti avialinijų profilių inkaravimo bėgiai integruoti sienose, pertvaroje, stoge ir ant grindų.

Važiuoklė, sukurta visiškai naujai ir ištobulinta iki smulkiausių detalių, pasižymi patogia „McPherson“ priekine pakaba ir penkiais skirtingais kietos galinės ašies variantais bei parabolinėmis spyruoklėmis, kurios kai kuriose versijose pakeistos progresinėmis spyruoklėmis.

Pirmą kartą šiame rinkos segmente įdiegtas elektromechaninis vairo mechanizmas leidžia itin gerai ir saugiai valdyti transporto priemonę, suteikia optimalias manevravimo galimybes. Dėl pagerėjusio valdymo ženkliai sumažėja CO2 išmetalų.

Negana to, optimizuota ir vairuotojo aplinka. Galima užsisakyti tris skirtingus pasirinktinos ergonomiškos sėdynės su pakaba, gavusios AGR (Vokietijos medikų „Kampanijos už sveikas nugaras“) ženklą, variantus su pritaikoma atrama stuburui ir masažo funkcija. Tarp naujojo „Crafter“ standartinių funkcijų yra elektriniai langai, centrinis užraktas su belaidžiu nuotolinio valdymo pulteliu ir praktiškai bei ergonomiškai sukurta daiktinė su vieta mobiliajam telefonui, nešiojamajam kompiuteriui, planšetei.

Dėl elektromechaninio vairo, pirmą kartą naudojamo šioje klasėje, ši transporto priemonė leidžia naudoti neįtikėtinai daug aktyvių pagalbinių vairuotojo sistemų, tokių kaip aktyvi išlikimo juostoje sistema („Lane Assist“), automobilio statymo pagalbinė sistema („Park Assist“) ir priekabos valdymo pagalbinė sistema („Trailer Assist“).

Tarp kitų pagalbinių sistemų (kai kurios – pasirinktinės) yra „ACC Follow to Stop“ prisitaikanti kelionės valdymo sistema, „Front Assist“ avarinio stabdžio sistema, standartinė „Automatic Post-Collision Braking System“, taip pat standartinė šoninio vėjo pagalbinė sistema, vairuotojo įspėjimo sistema, automatinė tolimųjų ir artimųjų šviesų valdymo sistema „Light Assist“ ir daugybė kitų.

Tarp pasyvių saugos sistemų yra – šalia priekinių, šoninių ir galvos oro pagalvių vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui – atbulinės eigos kamera, „Rear Traffic Alert“, jutiklinė šonų apsaugos sistema, specialiai sukurta naujajam „Crafter“.

„Modular Diesel Platform“ („MDB“) paremti EU6 varikliai buvo patobulinti ir specialiai pritaikyti naujajam „Crafter“, atsižvelgiant į didelius komercinei transporto priemonei keliamus reikalavimus. 2.0 l TDI dyzelinis variklis „EA 288 Commercial“, patobulintas specialiai „Crafter“, EU6 rinkoje bus parduodamas su trimis skirtingais galios variantais priekiniais ratais varomai transporto priemonei: 75 kW (102 AG), 103 kW (140 AG) arba kaip „BiTurbo TDI“ – 130 kW (177 AG).

Pranešime žiniasklaidai žadama, kad naujasis „Crafter“ taip pat pasižymės savo tvirtumu ir atsparumu nusidėvėjimui, mažomis priežiūros ir aptarnavimo išlaidomis, o visa tai kartu per transporto priemonės gyvavimo ciklą sumažins bendras įrangos naudojimo sąnaudas (TCO).

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dar kartą apie dyzelinius automobilius: jie tik brangs (73)

Pirmą kartą Lietuvoje atliktas bendrosios automobilio eksploatacijos kainos tyrimas parodė, kad...

Po „Brexit“ – vargas su britišku vairuotojo pažymėjimu (55)

Iš Europos Sąjungos pasitraukus Jungtinei Karalystei, šioje šalyje išduoti vairuotojo...

„Volkswagen“ beveik įgyvendino „dyzelgeito“ veiksmų planą (3)

„ Volkswagen “ beveik baigė žadėtą transporto priemonių atšaukimą ir remontą Europoje,...

Į Lietuvos kelius grįžta „Google Street View“ automobiliai (6)

Šią vasarą Lietuvos keliuose vėl pasirodys „ Google Street View “ automobiliai. Jų tikslas...

Kupšys: galime sakyti, kad esame automobilių kraštas, bet po kurio laiko pamatysime, kad esame laužynas (69)

Nesant automobilių mokesčio lietuviai gali vadinti save automobilių kraštu, tačiau tai...

Top naujienos

Prabilo mįslingai mirusio kario artimieji: mirties priežastis yra visiškai neaiški (274)

Savaitgalį vykusios karių linksmybės baigėsi mįslinga tragedija – netikėtai mirė 25-erių...

Užkalnis. Kodėl gyvename blogai? Nes turime per daug atostogų ir laisvų dienų (556)

Palaukit, apie ką aš čia vėl? Apie tą patį: kad turime Lietuvoje viską, ko nusipelnome, ir dar...

Ulevičius: Palangoje sustabdytas „Cadillac“ – ne Karbauskio patikslinta 00.20 (274)

Ketvirtadienio vakarą naujienų portalas lrytas.lt paskelbė, kad Palangos prieigose vykdyto...

Po dailidžių ir studentų sviesto iššūkio „Žalgirio“ treneris prabilo apie būtinas permainas (6)

5 tūkst. gyventojų neturinčio Klaksviko (Farerų salos) futbolininkai nepasimetė šimtą kartų...

Karolina Meschino prakalbo apie siaubingus kompleksus, kurie kamuoja nuo pat vaikystės: rengėsi net tėčio drabužiais (114)

Kompleksų, ko gero, turi kiekvienas žmogus – net ir žvaigždės prisipažįsta, kad vienu ar kitu...

Ginekologė įspėja neprisižaisti: įvardijo pačią nepatikimiausią priemonę nuo nėštumo (48)

Nors rinkoje apstu įvairių priemonių apsisaugoti nuo neplanuoto nėštumo, ne visi linkę jomis...

Alikantėje įstrigę lietuviai kelias valandas duso lėktuve (35)

Ketvirtadienio popietę iš Alikantės į Kauną turėjęs skristi „Ryanair“ oro linijų...

Kaip aš sužinojau, kad mano vyras vedė kitą moterį (6)

Yve Gibney, nacionalinės sveikatos tarnybos medicinos sesuo iš Mersisaido, buvo laimingai...

Keleivis nufilmavo paskutines akimirkas prieš lėktuvo katastrofą (26)

Praeitą savaitę prie Pretorijos miesto Pietų Afrikos Respublikoje sudužo lėktuvas. Du žmonės...

Romantiškiausia Lietuvos vieta – čia jums reikės daug pinigų (66)

Nors romantika ir pinigai dažniausiai neturi nieko bendro, vis tik norėdami pasiekti...