Kaip praneša „Reuters“, „Volkswagen“ strategijos vadovas Michaelas Jostas, dalyvaudamas Vokietijoje, Volfsburge, vykusioje aukščiausių automobilių pramonės atstovų konferencijoje pranešė, kad 2026-ieji metai yra tie, kai „Volkswagen“ į rinką išleis paskutinius automobilius su vidaus degimo varikliu. Nuo tų metų „Volkswagen“ sutelks visą dėmesį tik į elektromobilius.

Šis pareiškimas rodo, kad „Volkswagen“ galiausiai keičia savo požiūrį į automobilių sektorių ir ketina pilnai persiorientuoti į elektromobilius.

Dar 2017 metų lapkričio mėn. kompanija paskelbė planus, kuriuose numatyta iki 2025-ųjų metų hibridams ir elektromobiliams (jų kūrimui, technologijų vystymui ir t.t.) išleisti 40 mlrd. eurų. „Volkswagen“ siekia tapti pasauliniu lyderiu, kaip jie teigia – „elektrinio mobilumo srityje“.

Kol kas jie rinkai siūlo tik elektrinį „e-Golf“ automobilį, tačiau bendrovė dirba prie kitų elektromobilių ir juos rinkai ruošiasi pasiūlyti nuo 2020-ųjų.

Ko gero nei vienam kitam automobilių gamintojui nereikia taip stipriai parodyti, kad yra „aplinkai draugiški“, kaip „Volkswagen“ kompanijai.

Po 2015-ųjų metų istorijos, kai „Volkswagen“ buvo pagauta už išmetamųjų teršalų testų duomenų klastojimą – vadinamasis „dyzelgeito“ skandalas – jai liko ne tik milijardai dolerių baudų, bet ir sugadinta reputacija.

„Volkswagen“ siekia nuplauti savo suterštą mundurą ir tai gali mums visiems išeiti į naudą. Jei vienas didžiausių pasaulio automobilių gamintojų pereis prie elektromobilių, tai padės spręsti išmetamųjų teršalų problemą – vieša paslaptis, kad transporto sektorius šiuo klausimu yra vienas didžiausių kaltininkų – darys spaudimą kitiems gamintojams, kurie taip pat privalės keisti savo strategiją ir visi mes, dėl augančios elektromobilių pasiūlos, turėsime galimybę įsigyti elektromobilį už mažesnę kainą.