Bendrovės pranešime rašoma, kad generalinis direktorius dr. Herbertas Diessas pranešė apie esminius automobilių projektavimo ir gamybos strategijos pakeitimus: technologinių inovacijų diegimo spartinimą dyzelinių variklių gamybos sektoriuje ir unifikuotos elektromobilių platformos diegimą lengvosiose keleivinio ir smulkiojo komercinio transporto priemonėse.

Be to buvo atskleista naujosios kartos Volkswagen Phaeton vizija, iš pagrindų besiskirianti nuo iki šiol galiojusių planų.

Ateities finansinės investicijos sumažintos milijardu eurų, finansavimo prioritetai teikiami energinio efektyvumo didinimo priemonėms.

Dyzelinio transporto strategijos kaita

Nuspręsta Europoje ir Šiaurės Amerikoje kaip galima greičiau pereiti vien tik prie SCR ir AdBlue technologijas turinčių dyzelinių variklių. Be to dyzeliniai varikliai bus komplektuojami pažangiausiomis aplinkos taršą mažinančiomis išmetimo sistemomis.

MQB modulinės platformos diegimo spartinimas

Bus spartinamas perėjimas prie šios platformos bei jos diegimas visose koncerno markėse. MQB platformos kūrimu ir tobulinimu rūpinsis ir už šį projektą bus atsakingi Volkswagen Nutzfahrzeuge lengvųjų automobilių padalinio vadovai. MQB platformos techninių priemonių diegimo prioritetų sąraše -ypač ilgo nuotolio įkraunami hibridai, galingi elektromobiliai su 300 km rida su viena akumuliatoriaus įkrova, perėjimas prie 48V automobilinės elektros sistemos, o taip pat naujų kartų benzininių, dyzelinių ir suspaustomis dujomis varomų modelių energinio efektyvumo didinimas.

Taip pat bus diegiami nauji pagalbinių vairavimo sistemų bei junglumo priemonių standartai.

MEB elektrinių priemonių rinkinio diegimas

Ateities lengviesiems automobiliams ir lengvajam komerciniam transportui skirtas MEB elektrinių priemonių rinkinys kuriamas pasitelkiant geriausią įprastų automobilių konstravimo patirtį. Tai bus galingas, visoms koncerno markėms skirtas naujų modelių kūrimo instrumentas, perimantis visa, kas geriausia tiek iš vidaus degimo variklių, tiek iš elektros motorų ir jų periferijos (generatorių, inovatyvių eigos akumuliatorių ir pan.) pasaulio. Standartizuotos sistemos lanksčiai prisitaikys prie konkrečios markės kėbulų ypatybių, unikalią ir išliekamąją vertę turinčio konkrečios markės techninio įdirbio ir pan. Šio priemonių komplekso diegimo rezultatu turėtų tapti tiek įprasti automobiliai su vidaus degimo varikliu bei aukšto efektyvumo elektros sistema, tiek vien elektra riedantys elektromobiliai, laisvai įveikiantys 250 – 500 km kelią.

Būsimasis Volkswagen Phaeton – aukščiausios klasės elektrinis limuzinas

„Volkswagen“ pakoregavo naujausios kartos Phaeton koncepciją. Jeigu iki šiol buvo manoma, kad tai bus energiškai ypač efektyvus įkraunamas benzininis arba dyzelinis hibridas, tai pastarajame neeiliniame posėdyje patvirtinta, jog būsimasis Phaeton bus varomas vien tik elektra. Jis pasižymės ilga rida su viena įkrova, universaliu junglumu, pažangiausiais vairavimo pagalbininkais ir šauniu bei emocingu dizainu. Phaeton kūrimo strategija numatyta ateinančiam dešimtmečiui.

Energinio efektyvumo didinimo spartinimas

„Volkswagen“ vadovas dr. H. Diessas nusiteikęs kuo greičiau pritaikyti serijinėje gamyboje jau sukurtas energinio efektyvumo didinimo priemones ir spartinti naujųjų kūrimą.

„Mes kuo aiškiausiai suvokiame, kad tik ypatinga šių priemonių diegimo sparta ir sėkmė gali suteikti „Volkswagen“automobiliams naują postūmį ir išvesti „Volkswagen“ markę į naują plėtros lygmenį” – kalbėjo Volkswagen vadovas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)