Dizaineriai naujoviškai suformavo priekį ir atnaujino galinę dalį bei žibintus. Interjero dizaine taip pat pritaikyta naujoviškų sprendimų. Vairuotojo darbo erdvę žaismingai paįvairina ryškiaspalviai apmušalai ir saikingi bei funkcionalūs prietaisų skydelio bei valdymo priemonių puošybos elementai – orapūtės kiaurymių apvadai, valdymo svirčių rankenos ir pan.

Dyzelinių variklių asortimente – 4 nauji dviejų litrų darbinio tūrio, nuo 75 AG iki 150 AG pajėgumo TDI varikliai. Žemiausiomis degalų sąnaudomis džiugins „Caddy Blue Motion“ miesto išvežiojimo furgonas, neviršijantis 4 litrų dyzelino sąnaudų 100 km kelio. Gamintojų teigimu, lyginant su ankstesnės kartos varikliais, naujojo „Caddy“ gamoje bus motorai, kurių degalų sąnaudos vidutiniškai 28 proc. mažesnės, nei pirmtakų.

Pageidaujantiems benzininio variklio, siūlomi 3 nauji agregatai: 84 AG pajėgumo keturių cilindrų 1.2 TSI, 102 AG trijų cilindrų 1.0 TSI ir 125 AG 1.4 TSI. Suslėgtomis dujomis varomas „Caddy Eco Fuel“ TGI 1.4 sunaudos 4,1 kg dujų.

Naujasis „Caddy“ kai kurias sistemas perėmė iš lengvųjų „Volkswagen“ automobilių, pavyzdžiui, „Front Assist“ erdvės priešais automobilį stebėjimo pagalbininką ir „City Emergency Brake“ avarinio stabdymo sistemą. Pirmasis pagalbininkas vaizdo kamera nuolat stebi priešais automobilį esančia erdvę ir, važiuojant mažesniu, nei 30 km/val. greičiu, vairuotojui tinkamai nesureagavus į priešais esančią kliūtį, atliekamas pilnai automatinis stabdymas. Daugeliu atvejų ši priemonė leidžia visiškai išvengti susidūrimų, įskaitant skaudžias pasekmes turinčių susidūrimų su pėsčiaisiais.

Keleivinės ir krovininės-keleivinės „Caddy“ modifikacijos papildomai komplektuojamos su keleiviams skirtomis šoninėmis ir užuolaidinėmis saugos oro pagalvėmis. Daug dėmesio skiriama vairuotojo ergonomikai ir geram matomumui užtikrinti. Papildomai montuojamas priekinio lango šildytuvas neleidžia susidaryti matomumą ribojančiam šerkšnui, „Light Assist“ šviesų pagalbininkas automatiškai suderina žibintus geriausiam kelio apšvietimui ir kitų eismo dalyvių neakinimui užtikrinti, o „Driver Alert“ vairuotojo dėmesingumo kontrolės sistema aktyviai seka vairavimo procesą ir, užfiksavusi nebūdingų vairo svyravimų ar vairuotojo nuovargio požymių, apie tai įspėja vairuotoją ir rekomenduoja daryti vairavimo pertrauką.

Jeigu forgone sumontuotas papildomas adaptyvinis tempomatas, kurio reguliuojamų važiavimo greičių diapazonas priklauso nuo pavarų dėžės tipo, specialus jutiklis stebi priešais važiuojančios transporto priemonės greitį ir pagal jį priderina furgono važiavimo greitį bei parenka saugią distanciją. Jeigu furgone sumontuota DSG automatizuota pavarų dėžė, adaptyvinis tempomatas turi specialų važiavimo per eismo kamščius režimą, veikiantį ypač mažais važiavimo greičiais ir galintį inicijuoti furgono stabtelėjimą arba visišką sustabdymą.

Jeigu furgone sumontuotas vienas iš nurodytų automagnetolų arba navigacinių sistemų modelių, atsiranda galimybė sumontuoti galinio vaizdo kamerą. Papildomas parkavimo pagalbininkas turi ne tik „Volkswagen“ lengviesiems automobiliams būdingas parkavimo pagalbos funkcijas, bet ir specialią parkavimo šalikelėje funkciją, ypač palengvinančią išvežiojimo furgono vairuotojo darbą.

Vokietijos įgaliotąsias atstovybes naujasis „Caddy“ pasieks birželio pabaigoje. Šiek tiek vėliau debiutuos kitose šalyse. Žadama, jog kai kurie modeliai bus pigesni už ankstesnės kartos pirmtakus. Vokietijos rinkoje automobilio kaina prasidės nuo 14 785 eurų.

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujausių modelių pristatymų ir žinių iš autosporto trasų iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)