Šiuo metu galingiausi dyzeliniai BMW modeliai turi šešių cilindrų eilėje 3.0 l „M Performance TwinPower Turbo“ variklį (N57S) su trimis turbinomis, kurio galia siekia įspūdingas 381 AG (280 kW) ir net 740 Nm sukimo momentą, tuo tarpu kai vidutinės degalų sąnaudos yra tik 6,4-6,6 l/100 km.

Nors kol kas nėra duomenų kokio tipo turbinos bus montuojamos – varomos išmetamosiomis dujomis ar elektra, nėra jokių abejonių, kad Bavarijos inžinieriai pasiūlys dar didesnę variklio galią ir sukimo momentą. Spėjama, kad toks variklis su keturiomis turbinomis pasieks mažiausiai 410 AG ir ne mažesnį nei 800 Nm sukimo momentą, tuo pačiu sudegindamas ne daugiau degalų, nei pirmtakas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (102)