aA
Ko gero, ne visi „Maserati“ pirkėjai žino, kad jų itališkame sportiniame automobilyje gali plakti amerikietiška širdis. Šiemet Detroito priemiestyje esančioje „Chrysler“ grupės Trentono variklių gamykloje prasidėjo 3,0 ltr. V-6 „Maserati“ variklių blokų gamyba, kurią prižiūri „Ferrari“ inžinieriai.
Maserati Quattroporte
Maserati Quattroporte
© Gamintojo nuotr.

Į Trentono gamyklą variklių blokai patenka iš Kokomo mieste esančios „Chrysler“ liejyklos ir po apdirbimo iškeliauja į Maranello gamyklą Italijoje, kur užbaigiamas variklių surinkimas ir jie sumontuojami į „Maserati“ flagmaną „Quattroporte“ ar kiek mažesnį sedaną „Ghibli“. Tai pirmasis atvejis, kuomet amerikietiškasis „Fiat Chrysler Automobiles“ sparnas gamina jėgaines sportiniams europietiškiems automobiliams.

„Fiat Chrysler Automobiles“ variklių gamybos inžinerijos vadovas Brianas Harlow pastebi, kad „Chrysler“ per dieną pagaminą apie 50 „Maserati“ skirtų variklių blokų, tačiau netrukus šis skaičius turėtų išaugti iki 80. Jis pasidžiaugė galimybe „Chrysler“ specialistams prisidėti prie modernaus ir galingo variklio gamybos ir patikino, kad čia užtikrinama aukščiausio lygio kokybė.

Trentono variklių gamyklos darbuotojai taip pat didžiuojasi jiems parodytu pasitikėjimu ir netgi papuošė gamyklą „Ferrari“ logotipu bei užrašu, skelbiančiu, kad ji atitinka šios legendinės itališkos markės standartus. Trentone buvo gaminami ir tokie legendiniai „Chrysler“ varikliai kaip I-6 konfigūracijos „Slant Six“ bei didžiausias „Chrysler“ V-8 agregatas 440. B. Harlow tikisi, kad didelis dėmesys „Maserati“ variklių kokybei leis pagerinti ir įprastinius „Chrysler“ agregatus.

Trentone gaminami 3,0 ltr. V-6 variklio blokai yra aliumininiai su įlietu plieniniu cilindrų apmušimu. B. Harlow teigė, kad apie kiekvieną detalę surenkama itin daug informacijos ir tiek liejimas, tiek blokų apdirbimas atliekami griežtai laikantis leistinų nuokrypių. Anot jo, šis dvi turbinas turintis motoras buvo sukurtas „Ferrari“ inžinierių ir jo gamyba patikėta Vokietijos bendrovei „Weber Automotive“, tačiau, smarkiai išaugus „Maserati“ pardavimams, Vokietijos gamintojas nespėjo tenkinti poreikio ir tuomet „Fiat Chrysler Automobiles“ vadovybė nusprendė, kad galima pasinaudoti turimais pajėgumais Šiaurės Amerikoje.

B. Harlow pripažino, kad „Chrysler“ įvaizdis nė iš tolo neprilygsta „Ferrari“ ar „Maserati“, tad JAV gamintojas daro viską, kad nesuterštų šių markių vardo. Anot jo, čia galima laikytis tik vieno standarto ir tai yra bekompromisis „Ferrari“ standartas. B. Harlow pasidžiaugė, kad bendravimas su „Ferrari“ inžinieriais vyko sklandžiai ir kai kurias praktikas jau pavyko perkelti į įprastinių „Chrysler“ variklių gamybą.

„Autotyrimai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Nissan“ sukūrė biurą elektromobilyje: tokį jau galima apžiūrėti ir Lietuvoje

Japonų gamintojas „ Nissan “ kartu su Didžiojoje Britanijoje įsikūrusia dizaino kompanija...

Per tūkstantį gyventojų pasinaudojo kompensacijomis įsigyjant transporto priemones

Daugiau nei 1000 šalies gyventojų jau pasinaudojo galimybe utilizuoti taršų automobilį ir gauti...

„Volkswagen“ koncernas pildo savo elektromobilių kolekciją: „Seat“ pristatė elektrinį „Cupra el-Born“ (10)

„ Volkswagen “ koncernui priklausantis Ispanijos automobilių gamintojas „ Seat “ tik ką...

Vairuotojus įsiutino remontuojamos gatvės ruožas: pervažiavus greičiau galima sukti tiesiai į servisą (30)

Su „ Kas vyksta Kaune “ redakcija susisiekęs kaunietis atkreipė dėmesį, jog Jonavos gatvėje,...

„Renault“ lietuviams siūlo savo pirmuosius hibridinius modelius: „Captur“ ir „Clio“ (26)

Lietuvoje jau galima teikti „ Renault Clio E-TECH Hybrid“ ir „ Renault Captur E-TECH Plug-in...

Top naujienos

Skvernelis koaliciją su konservatoriais įsivaizduotų tik su viena sąlyga papildyta 13:49 val. (57)

Premjeras Saulius Skvernelis sako Lietuvos valstiečių žaliųjų sąjungą po rinkimų įsivaizduoja...

Pokyčiai Vilniaus senamiestyje keičia pavėžėjų darbą: ilgesnės kelionės – didesnė kaina (4)

Vilniaus senamiestyje įsigaliojus naujai kilpinio eismo tvarkai keitėsi ne tik ten įsikūrusių...

Griežta lenkų tvarka vos nesugriovė palangiškių atostogų: štai ką turi žinoti visi, vykstantys atostogauti į Lenkiją (36)

Palangiškiai Saulius ir Vilija kiekvienos vasaros pradžioje su trimis vaikais automobiliu...

Nidos aerodrome vėjas nupūtė besileidžiantį lėktuvą (98)

Liepos 12 d. nelaimė nutiko Nidoje: aerodrome besileidžiantį nedidelį lėktuvą pagavo vėjo...

Verygos prognozės: užtektų labai nedaug ir antra banga – rugpjūtį (373)

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga pirmadienio rytą prognozavo, kad antroji koronaviruso...

Sibire – nauja ekologinė katastrofa, iš vamzdyno į ežerą išsiliejo 45 tonos aviacinių degalų paskelbta nepaprastoji padėtis (79)

Sibiro šiaurėje dešimtims tonų aviacinių degalų išsiliejus į aplinką ir užteršus vieną...

Nausėda: Kruonio HAE nebus naudojama Astravo AE rezervui

Kruonio hidroakumuliacinėje elektrinėje (HAE) pirmadienį apsilankęs prezidentas Gitanas...

Trys nauji koronaviruso atvejai užfiksuoti Vilniaus apskrityje, nerimą kelia situacija „Maximos“ sandėlyje (57)

Du iš penkių per praėjusią parą patvirtintų naujų koronaviruso atvejų yra įvežtiniai,...

Lenkijos prezidento rinkimų rezultatai: Duda užsitikrino antrą kadenciją papildyta 13.06 (621)

Konservatyvių pažiūrų Lenkijos prezidentas Andrzejus Duda sekmadienį itin maža balsų persvara...

Neringos meras apie pusdienį be elektros: padejavimų buvo

Neringos savivaldybės meras Darius Jasaitis sako, kad gyvenimas dėl pirmadienį pusdieniui...

|Maža didelių žinių kaina