aA
Lietuvoje atlikus slapto pirkėjo tyrimą paaiškėjo, kad kokybiškiausią aptarnavimą automobilių salonuose siūlo Kaune esantis „Lexus“ salonas „Autotoja“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nauji automobiliai
© AP / Scanpix

Klientų aptarnavimo tyrime buvo įtraukti 25 automobilių prekės ženklai bei 43 automobilių salonai įsikūrę Lietuvoje. Tyrimo metu buvo vertinama: kaip salono vadybininkas sugeba užmegzti ryšį su klientu bei išsiaiškinti poreikius, ar sugeba pristatyti transporto priemonę, suorganizuoti bandomąjį važiavimą, ar pristato galimybę pasikeisti automobilį, suteikia informaciją apie naujausius pasiūlymus bei įsigijimo galimybes.

Slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas rodo, kad aukščiausią įvertinimą (100 proc.) surinko „Lexus“ komanda, užnugaryje palikę „Mini Cooper“ (80 proc.) ir „Alfa Romeo“ (76 proc.) automobilių salonus.

„Lexus“ klientų aptarnavimo specialistai ėmėsi visų reikalingiausių veiksmų, kad potencialiam pirkėjui būtų suteikta pati reikalingiausia ir naudingiausia informacija. Vadybininkai sugebėdavo pasiūlyti tai, kas tiksliausiai atitiko klientų poreikius. Pardavimo pasiūlymai buvo pateikti išsamiai, suteikiant daug informacijos apie finansines, išperkamosios nuomos ir kitas galimybes, kurios klientams dažniausiai yra labai svarbios, svarstant galimybę įsigyti naują transporto priemonę“, – teigė „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.

"Lexus" salonas Kaune
"Lexus" salonas Kaune
© Gamintojo archyvas

„Lexus“ ypatingai sublizgėjo pardavimuose: pateikė klientui svarius ir pagrįstus argumentus įsiklausant į kliento poreikius, nuodugniai aprodė automobilių modelius. „Lexus“ salono vadybininkai greitai perpranta kliento poreikius, tuo pat metu suteikdami pakankamai erdvės, kad pats pirkėjas galėtų apsvarstyti pateiktą pasiūlymą.

UAB „Autotoja“ pardavimų vadybininkas Mindaugas Kraujutis tvirtino, kad „Lexus“ komanda klientams taiko aptarnavimą, pagrįstą japoniška kultūra: su kiekvienu klientu elgiasi kaip su svečiu namuose.

„Suteikdami paslaugas taikome japonišką svetingumo kultūrą, kurioje svarbiausi trys elementai. Esame lankstūs, skiriame klientams tiek laiko, kiek jiems reikia, norime kuo tiksliau perprasti jų poreikius. Didelę dėmesio dalį skiriame detalėms. Ir, žinoma, sutinkame klientus šiltoje, ramioje, stilingoje atmosferoje parodydami savo dėkingumą svečiams. Laikomės nuostatos, kad kiekvienas klientas nusipelno asmeninio dėmesio“, – pasakojo Mindaugas Kraujutis.

Klientų aptarnavimo tyrimas buvo atliktas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
4.7000

Kelininkai pradeda žiemos sezoną: sandėliai užpildyti smėliu ir druska (3)

AB „Kelių priežiūra“ pradeda žiemos sezoną – budėtojai nepertraukiamai stebi Lietuvos...

Griežtėjantys taršos reikalavimai keičia „premium“ automobilių rinką: privalumų turi viena grupė (13)

Nuo 2018 m. rugsėjo visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai turėjo atitikti ne tik...

Nauji automobiliai lietuviams vis patrauklesni: jų pardavimų augimas šalyje – sparčiausias ES (12)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per devynis šių metų mėnesius buvo sparčiausias...

„Volvo Cars“ pristatė pirmą savo elektromobilį „Volvo XC40 Recharge“ (11)

Ateityje „Volvo“ pirkėjai turės apsispręsti – ar jie nori iš elektros tinklo įkraunamo...

„Renault“ į miesto gatves paleido autonominį „ZOE Cab“ – siūlo pavežėjimo paslaugas

„Paryžiaus-Saclay autonominė laboratorija“ skelbia, kad nuo spalio 14 d. iki lapkričio 8 d.,...

Top naujienos

Zelenskis negrąžins didžiausio šalies banko savininkui: gresia rimtas konfliktas su buvusiu partneriu (8)

Ukrainos prezidentas pareiškė, kad jo vyriausybė negrąžins didžiausio šalies banko...

Gaisras Alytuje: dūmai apima miestą ir naujus kaimus Išskirtinis Cesiulio ir Mažeikos interviu iš gaisravietės. Papildyta 19:55 (430)

DELFI žurnalistai apsilankė Alytaus apylinkėse, kur šiuo metu vargsta nuo degančių padangų...

Apie troleibusą svajojo nuo vaikystės: kai atlyginimas – 500 eurų, jauni darbuotojai čia neužsibūna

Vilniaus miesto gatvės neįsivaizduojamos be troleibusų. Vieni jų nemėgsta dėl prasto...

Ekspertas: Šiaurės Korėja situacijos nebekontroliuoja, gresia badas (75)

Oficialiais duomenimis, Rytų Azijoje siaučiantis kiaulių užkratas praktiškai aplenkė Šiaurės...

Mitybos specialistė Tulčina perspėjo kavos mėgėjus ir įvardijo, ko pati niekada nevalgo (34)

Jei norite būti sveiki, kiekvieną rytą valykite dantis su soda, išgerkite stiklinę šilto vandens...

Kauno klinikose nukentėjusios paauglės mama: gydytojas prašė apie tai niekam nepranešti, siūlė kompensaciją (594)

Penktadienį vakare per Lietuvą nuskriejo žinia, kad paauglei iš Jonavos Kauno klinikose į...

Globėjų pasakojimas griebia už širdies: mama neaugina nė vieno vaiko, nors laukiasi jau septinto (80)

„Šiuos du zuikius Raimonda augina, šitą aš, dar du zuikiai yra įvaikinti ir mes neturime...

Paslaptingoji sala tokia pavojinga, kad oficialiai draudžiama į ją kelti koją (4)

Apie 40 km nuo Brazilijos pakrantės yra sala, į kurią nedrįstų kelti kojos nė vienas brazilas....

Balsavimas dėl „Brexit“ atidėjimo: Johnsonas delsti nenori, ES reikalauja aiškumo Papildyta 18:27 (153)

Šeštadienį Didžiosios Britanijos parlamento Bendruomenių Rūmų deputatai balsavo dėl pataisos,...

Kiek produktų pardavimui bus galima pagaminti savo virtuvėje

Patvirtinti supaprastinti reikalavimai maisto tvarkymo subjektams, maistą gaminantiems mažais...