aA
Lietuvoje atlikus slapto pirkėjo tyrimą paaiškėjo, kad kokybiškiausią aptarnavimą automobilių salonuose siūlo Kaune esantis „Lexus“ salonas „Autotoja“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nauji automobiliai
Nauji automobiliai
© AP / Scanpix

Klientų aptarnavimo tyrime buvo įtraukti 25 automobilių prekės ženklai bei 43 automobilių salonai įsikūrę Lietuvoje. Tyrimo metu buvo vertinama: kaip salono vadybininkas sugeba užmegzti ryšį su klientu bei išsiaiškinti poreikius, ar sugeba pristatyti transporto priemonę, suorganizuoti bandomąjį važiavimą, ar pristato galimybę pasikeisti automobilį, suteikia informaciją apie naujausius pasiūlymus bei įsigijimo galimybes.

Slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas rodo, kad aukščiausią įvertinimą (100 proc.) surinko „Lexus“ komanda, užnugaryje palikę „Mini Cooper“ (80 proc.) ir „Alfa Romeo“ (76 proc.) automobilių salonus.

„Lexus“ klientų aptarnavimo specialistai ėmėsi visų reikalingiausių veiksmų, kad potencialiam pirkėjui būtų suteikta pati reikalingiausia ir naudingiausia informacija. Vadybininkai sugebėdavo pasiūlyti tai, kas tiksliausiai atitiko klientų poreikius. Pardavimo pasiūlymai buvo pateikti išsamiai, suteikiant daug informacijos apie finansines, išperkamosios nuomos ir kitas galimybes, kurios klientams dažniausiai yra labai svarbios, svarstant galimybę įsigyti naują transporto priemonę“, – teigė „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.

"Lexus" salonas Kaune
"Lexus" salonas Kaune
© Gamintojo archyvas

„Lexus“ ypatingai sublizgėjo pardavimuose: pateikė klientui svarius ir pagrįstus argumentus įsiklausant į kliento poreikius, nuodugniai aprodė automobilių modelius. „Lexus“ salono vadybininkai greitai perpranta kliento poreikius, tuo pat metu suteikdami pakankamai erdvės, kad pats pirkėjas galėtų apsvarstyti pateiktą pasiūlymą.

UAB „Autotoja“ pardavimų vadybininkas Mindaugas Kraujutis tvirtino, kad „Lexus“ komanda klientams taiko aptarnavimą, pagrįstą japoniška kultūra: su kiekvienu klientu elgiasi kaip su svečiu namuose.

„Suteikdami paslaugas taikome japonišką svetingumo kultūrą, kurioje svarbiausi trys elementai. Esame lankstūs, skiriame klientams tiek laiko, kiek jiems reikia, norime kuo tiksliau perprasti jų poreikius. Didelę dėmesio dalį skiriame detalėms. Ir, žinoma, sutinkame klientus šiltoje, ramioje, stilingoje atmosferoje parodydami savo dėkingumą svečiams. Laikomės nuostatos, kad kiekvienas klientas nusipelno asmeninio dėmesio“, – pasakojo Mindaugas Kraujutis.

Klientų aptarnavimo tyrimas buvo atliktas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
4.7000

Nemaloni staigmena „Regitroje“: automobilis tas pats, o registracijos mokestis – 6 kartus didesnis (81)

Lietuvoje įsigaliojus registracijos mokesčiui, už daugelį šalyje registruojamų ar...

„Jaguar“ atnaujino „E-Pace“ – pasirodė ir iš tinklo įkraunama hibridinė versija

„Jaguar“ pristato naująjį „E-Pace“ – atnaujintos išorės ir salono, su šiuolaikiška...

„Bentley Flying Spur“ nuo šiol turės populiarųjį V8 variklį (3)

Geriausiu pasaulyje prabangiu sedanu ne kartą pavadintą „ Bentley Flying Spur“ nuo šiol bus...

Pasakė, ar šiemet galima nukelti žieminių padangų sezono pradžią į gruodį (64)

Kol kas apie artėjančias šalnas ir žiemą primena tik kalendorius, o ne termometrų stulpeliai,...

Kas keičiasi „Regitroje“ išaugus užsikrėtimų COVID-19 atvejų skaičiui

Siekiant valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „ Regitra “ koreguoja klientų aptarnavimą. Nuo...

Top naujienos

Kartą lietuviai jau išgyveno pandemiją: tais metais tauta ėjo „išmirimo keliu“ (148)

Gyvenimas pandemijos sąlygomis nėra saldus: tą galėtų paliudyti ne tik šių dienų lietuviai,...

Vyraus debesuoti ir drėgni orai (7)

Lietuvos orams įtaką turės Šiaurės Europoje plačiai išsiskleidęs žemo atmosferos slėgio...

Koronavirusas vėl kerta darbo rinkai: auga prastovose esančiųjų darbuotojų skaičius (26)

Šalyje sparčiai augant koronavirusinės infekcijos susirgimų skaičiui, prastovose esančių...

Laukiamiausioje Čempionų lygos akistatoje – Messi ir „Barcelonos“ triumfas Turine (3)

UEFA Čempionų lygoje „Barcelona“ iškovojo antrą pergalę iš eilės. Katalonai trečiadienį...

Išgirdusi agresyvaus vėžio diagnozę vilnietė Ana jau laukėsi: buvo nusiteikusi blogiausiam (8)

Mažajai Arianai dar nėra nė metukų – neįtikėtinai ramiai ir viskuo besidominčiai mergaitei...

Giedraitis tritaškius metė pro šalį, tačiau „Baskonia“ šventė pergalę Ispanijoje (1)

Penktą pergalę Ispanijos ACB lygoje iškovojo Vitorijos „Baskonia“ (5-3). Roko Giedraičio ir...

Šimonytė įvardijo, kas ir kaip galėtų valdyti koronaviruso krizę: valdžia negalėjo atsipalaiduoti (411)

Buriamos centro dešinės koalicijos kandidatė į premjeres, Ingrida Šimonytė trečiadienį...

Verslininkų kovoje dėl milijonų – keisti sutapimai teisme (14)

Kol „ Arvi “ įkūrėjas Vidmantas Kučinskas sulaikytas Slovėnijoje, Lietuvoje tęsiasi jo...

|Maža didelių žinių kaina