aA
Lietuvoje atlikus slapto pirkėjo tyrimą paaiškėjo, kad kokybiškiausią aptarnavimą automobilių salonuose siūlo Kaune esantis „Lexus“ salonas „Autotoja“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Nauji automobiliai
Nauji automobiliai
© AP / Scanpix

Klientų aptarnavimo tyrime buvo įtraukti 25 automobilių prekės ženklai bei 43 automobilių salonai įsikūrę Lietuvoje. Tyrimo metu buvo vertinama: kaip salono vadybininkas sugeba užmegzti ryšį su klientu bei išsiaiškinti poreikius, ar sugeba pristatyti transporto priemonę, suorganizuoti bandomąjį važiavimą, ar pristato galimybę pasikeisti automobilį, suteikia informaciją apie naujausius pasiūlymus bei įsigijimo galimybes.

Slaptųjų pirkėjų „Shopper Quality Group“ atliktas tyrimas rodo, kad aukščiausią įvertinimą (100 proc.) surinko „Lexus“ komanda, užnugaryje palikę „Mini Cooper“ (80 proc.) ir „Alfa Romeo“ (76 proc.) automobilių salonus.

„Lexus“ klientų aptarnavimo specialistai ėmėsi visų reikalingiausių veiksmų, kad potencialiam pirkėjui būtų suteikta pati reikalingiausia ir naudingiausia informacija. Vadybininkai sugebėdavo pasiūlyti tai, kas tiksliausiai atitiko klientų poreikius. Pardavimo pasiūlymai buvo pateikti išsamiai, suteikiant daug informacijos apie finansines, išperkamosios nuomos ir kitas galimybes, kurios klientams dažniausiai yra labai svarbios, svarstant galimybę įsigyti naują transporto priemonę“, – teigė „Shopper Quality Group“ valdybos narė Neringa Kazlauskienė.

"Lexus" salonas Kaune
"Lexus" salonas Kaune
© Gamintojo archyvas

„Lexus“ ypatingai sublizgėjo pardavimuose: pateikė klientui svarius ir pagrįstus argumentus įsiklausant į kliento poreikius, nuodugniai aprodė automobilių modelius. „Lexus“ salono vadybininkai greitai perpranta kliento poreikius, tuo pat metu suteikdami pakankamai erdvės, kad pats pirkėjas galėtų apsvarstyti pateiktą pasiūlymą.

UAB „Autotoja“ pardavimų vadybininkas Mindaugas Kraujutis tvirtino, kad „Lexus“ komanda klientams taiko aptarnavimą, pagrįstą japoniška kultūra: su kiekvienu klientu elgiasi kaip su svečiu namuose.

„Suteikdami paslaugas taikome japonišką svetingumo kultūrą, kurioje svarbiausi trys elementai. Esame lankstūs, skiriame klientams tiek laiko, kiek jiems reikia, norime kuo tiksliau perprasti jų poreikius. Didelę dėmesio dalį skiriame detalėms. Ir, žinoma, sutinkame klientus šiltoje, ramioje, stilingoje atmosferoje parodydami savo dėkingumą svečiams. Laikomės nuostatos, kad kiekvienas klientas nusipelno asmeninio dėmesio“, – pasakojo Mindaugas Kraujutis.

Klientų aptarnavimo tyrimas buvo atliktas keturiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(10 žmonių įvertino)
4.7000

„Bentley" pristatė savo naują flagmaną, kuris nuolatos stebės keleivius ir gelbės nuo užsisėdėjimo

„ Bentley Bentayga “ nuo pat pirmųjų dienų buvo populiariausias gamintojo modelis. Nuo šiol...

Greitai Lietuvoje atsiras gatvės, kur dviratininkai bus pranašesni už vairuotojus (2)

Nuo birželio 1 d. Lietuvos miestuose galės atsirasti „Dviračių gatvės“ – tokiu nauju kelio...

BMW atnaujino „trečiuką“ ir pristatė net 7 hibridines jo versijas

Viena populiariausių Vokietijos automobilių koncerno BMW serijų – 3 serijos modeliai –...

Daugėjant elektrinių komercinio transporto modelių, dyzelino „žūtis“ neprognozuojama: tam yra kelios priežastys

5 iš 12. Tokia, šių metų konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2022“ dalyvių, turinčių...

Skelbia apie vietas centre, kur 2 valandas parkavimas nemokamas

Sostinės Taryba trečiadienį patvirtino siūlymus, kurie keis rezervuotų automobilių stovėjimo...

Top naujienos

Du mėnesius pragaro „Azovstal“ požemiuose išgyvenęs ukrainietis: Putino „įsakymo“ jie nepaisė

Balandžio pabaigoje ir gegužės pradžioje prasidėjo civilių evakuacija iš rusų okupuoto...

Anksčiau veikė Lietuvoje, o dabar kursis Latvijoje: ar sugrįš žinomas prekybos tinklas

Maždaug prieš savaitę paaiškėjus, kad prekybos tinklas „Spar“ jau artimiausiu metu planuoja...

Gatvėje apklausti rusai reaguoja į Seimo sprendimą paskelbti juos teroristais: ta Lietuva kaip kokia Afrikos valstybė (21)

Lietuvos Seimo sprendimas Rusiją pripažinti teroristine valstybe neliko nepastebėtas. Kremliaus...

Karas Ukrainoje. Iš rusų derybininko – naujas siūlymas, Ukraina atrėmė atakas Severodonecke (3)

Ukraina atmetė galimybę susitarti su Rusija dėl paliaubų ir pareiškė, kad nesutiks su...

Armonaitė – apie laukiančią kovą Seime: turėjome tris galimybes (6)

Nors ir kompromisinis, nors ir maksimaliai konservatyvus, bet, kaip apie civilinės sąjungos...

Tvarumo entuziastė Gita: pigesnis daiktas parduotuvėje iš karto verčia pagalvoti apie žmogaus išnaudojimą

Dvidešimt metų pradinių klasių mokytoja dirbusi Gita Kriščiūnienė užsikrėtusi tvariu...

Delfi PliusVytautas Bruveris, laida „Kaip pas žmones“, Virginija Spurytė

Ukrainai – amoralus Vakarų siūlymas: šurmulį sukėlė Vokietijos intelektualų laiškas (15)

Ukraina neturėtų bet kokia kaina siekti paliaubų su Rusija , kaip tai Kijevą esą ragina daryti...

Profesorius Labanauskas atsakė, kiek kiaušinių per dieną suvalgyti sveika (3)

Kiaušiniai kartas nuo karto vis sukelia naujų diskusijų – ar jie tikrai sveiki? Ar juos...

Olena Zelenska įvardijo tik du žodžius, kuriuos nori išgirsti iš savo vyro (2)

Pirmoji Ukrainos ponia Olena Zelenska kartu su savo vyru prezidentu Volodymyru Zelenskiu davė...

Užkalnis paliko Italiją sotus ir laimingas (2)

Kodėl laimingas? Juk esu sakęs: nenoriu grįžti į Lietuvą po devynių mėnesių kelionių. Bet...