„Verso-S“ žymi „Toyotos“ sugrįžimą į kompaktiškų vienatūrių segmentą Europoje, iš kurio japonai pasitraukė 2006 m., kai buvo sustabdyta „Yaris Verso“ prekyba.

„Esame tikri, kad šis modelis vilios jaunas šeimas persėsti iš įprastų hečbekų. Tačiau „Verso-S“ taip pat pritrauks pirkėjų ir iš didesnių automobilių segmentų, nes šis vienatūris bus erdvus, patogus, kokybiškas ir turės daug įvairios įrangos“, – sakė „Toyota Motor Europe“ prezidentas Didier Leroy.

Nuo kitų metų vasario „Toyota“ salonuose pasirodysiantis „Verso-S“ konkuruos su tokiais automobiliais kaip „Opel Meriva“ ir „Citroen C3 Picasso“.

Naujasis vienatūris bus siūlomas su vienu iš dviejų variklių – 1.3 l benzininiu (vid. degalų sąnaudos – 5,5 l/100 km, CO2 emisija – 127 g/km) arba 1.4 l dyzeliniu (vid. degalų sąnaudos – 4,3 l/100 km, CO2 emisija – 113 g/km).

„Toyota“ kol kas neatskleidė, kiek kainuos „Verso-S“.

Pagal Japonijos rinkoje siūlomą šios markės modelį „Ractis“ sukurto „Verso-S“ ilgis bus 3,99 m ir tai bus trumpiausias mažų vienatūrių segmento atstovas Europoje.

„Toyotos“ gamoje užims „Yaris Verso“ vietą, kuris Europoje debiutavo 1999 m., kai šio segmento automobilių pardavimai sudarė 80 tūkst. per metus. Pernai šis skaičius siekė jau 407 tūkst. Iš viso Europoje buvo parduota 158 tūkst. „Yaris Verso“ automobilių.

Europos mažų vienatūrių segmente šiuo metu pirmauja „Opel Meriva“. Šio modelio pardavimai pernai sudarė 83,7 tūkst. Antroje vietoje žengia „Citroen C3 Picasso“ (75,7 tūkst.), trečioje – „Renault Modus“/„Renault Grand Modus“ (71 tūkst.).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją