Bendrovė 2015 metais pardavė 10,15 mln. automobilių, kiek daugiau nei prognozuota, ir vėl aplenkė Vokietijos koncerną „Volkswagen“ (VW), šis pernai pardavė 9,93 mln. automobilių. Trečioje pozicijoje atsidūrė JAV gamintoja „General Motors“ (GM), pardavusi 9,8 mln. automobilių.

VW pirmąjį 2015 metų pusmetį pirmavo pagal pardavimų skaičių, tačiau vadinamasis „dyzelinis skandalas“ pristabdė pardavimų augimą.

Verslas tokiose didžiosiose rinkose kaip JAV ir Japonija, taip pat besivystančiose rinkose, sulėtėjo dėl pasaulinio ekonominio sulėtėjimo.

2014 metais „Toyota“ pardavė 10,23 mln. transporto priemonių.

Bendrovės populiariausi modeliai – „Prius“, „Camry“, „Corolla“.

„Toyota“ paskelbė svarstanti galimybę išpirkti likusias automobilių gamintojos „Daihatsu“ akcijas, šiuo metu ji valdo 51,2 proc. šios gamintojos akcijų. Po šių pranešimų „Daihatsu“ akcijos Tokijo akcijų biržoje šoktelėjo 16,4 proc.

„Toyota“ akcijos pabrango 3,8 proc. Akcijų brangimą paskatino ir pranešimai žiniasklaidoje apie jos planuojamą bendravimą su „Suzuki“. Abi gamintojos paneigė gandus, bet „Suzuki“ akcijų vertė taip pat šoktelėjo – 11,14 procento.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)