77 metų Mičigano gyventojas nukentėjo, kai jam priklausantis 2016 metų „Tesla“ pagamintas „Model X“ visureigis atsitrenkė į betono atitvarą, skiriantį eismo juostas, vertėsi ir kelionę baigė kelio viduryje.

„Detroit Free Press“ cituoja policijos pareigūną, kuris tvirtina, esą vairuotojas jam sakęs, kad avarijos metu veikė „Tesla“ naudojamas „Autopilot“ savarankiško vairavimo sistemos režimas.

NHTSA trečiadienį oficialiai paskelbė renkanti informaciją iš valstijos policijos, „Tesla“ atstovų ir paties į avariją patekusio vairuotojo. Pareigūnai nori išsiaiškinti, ar tikrai avarijos metu „buvo įjungta savarankiško vairavimo funkcija“.

Praeitą savaitę NHTSA pranešė tirianti mirtimi pasibaigusią avariją Floridoje, įvykusią gegužę.

NHTSA kol kas neteigia, kad konkrečiai aiškinasi, ar „Tesla“ siūloma „Autopilot“ funkcija turi esminių trūkumų. Pareigūnai pabrėžia, kad toks tyrimas bus pradėtas tik surinkus pakankamai įrodymų.

Nepaisant to, avarija Floridoje domisi specialiai suburta tyrėjų komanda, o tokia strategija leidžia daryti išvadą, kad NHTSA nusiteikusi rimtai.

„Tesla“ pranešime spaudai teigiama, kad jie liepos 1 dieną gavo informacijos apie įvykį, tačiau daugiau duomenų jų nepasiekė.

„Kol kas neturime duomenų, kurie leistų daryti tikslią išvadas, ar „Autopilot“ režimas buvo naudojamas, ar ne (...)“, – teigia „Tesla“ atstovai.

Praėjusį ketvirtadienį „Tesla“ pranešė, kad vienas vairuotojas žuvo naudodamas savo automobilio „Model S“ automatinio vairavimo funkciją. Tai pirmasis mirtimi pasibaigęs tokio pobūdžio incidentas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (28)