Pirmasis iš jų – kodinį pavadinimą S63Tu turintis jėgos agregatas. 4.4 l darbinio tūrio, V8 motoras generuoja 560 AG ir maksimalų 480 Nm sukimo momentą. Akivaizdu, kad tokios charakteristikos neįmanomos be turbinos. Jei tiksliau – BMW „TwinPower“ technologija naudoja dvi turbinas.

Šis variklis montuojamas į tokius modelius kaip M5, M6 kupė ir kabrioletą bei „Gran Coupe“, taip pat SUV visureigiuose X5 ir X6 su M ženklu.

Antrasis šios neakivaizdinės dvikovos dalyvis – 4.0 l, V8, turintis 420 AG ir 400 Nm atmosferinis variklis, žymimas S65 kodu. Tai yra paskutinis tokio tipo BMW gamintas variklis, tad neišvengiamai jis įgauna legendos statusą.

Kaip skiriasi šių variklių skleidžiamas garsas? Į šį klausimą atsako žemiau esančiame vaizdo įraše įamžintų M5 (F10) ir dviejų M3 (E92) pagreitėjimas. Kuris labiau patinka?

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)