Britų ypatingai prabangių automobilių gamintoja „Rolls-Royce“ galiausiai prisijungė prie masinio vajaus ir pristatė savo SUV modelį. Žinoma, ne bet kaip, o taip, kaip ir priklauso legendinei markei. Ketvirtadienį Londone pademonstruotas naujasis „Rolls-Royce“ ne tik gavo didžiausio brangakmenio, puošiančio Britų imperijos karūną, pavadinimą „Cullinan“, bet ir brangiausio visureigio planetoje titulą.
"Rolls-Royce Cullinan"
© Gamintojo archyvas

Po to, kai pagrindinė konkurentė „Bentley“ pristatė savo prabangųjį SUV „Bentayga“, tapo aišku, kad nereaguoti į nūdienos realijas „Rolls-Royce“ paprasčiausiai negali – kiekvienas, net ir išskirtinių automobilių gamintojas šiandien privalo savo gamoje turėti visureigį.

Tiesa, skirtingai nuo „Volkswagen Group“ priklausančio „Bentley“, kurio inžinieriai kurdami „Bentayga“ tiesiog pasitelkė tokių modelių, kaip „VW Touareg“, „Audi Q7“ ir „Porsche Cayenne“ naudojamą techninę bazę, BMW koncerno valdoma „Rolls-Royce“ naująjį „Cullinan“ sukūrė ant išskirtinai savo modeliams skirtos platformos, kurios pagrindu kol kas buvo pagamintas tik limuzinas „Phantom VIII“.

„Cullinan“ sukurta unikali priekinė važiuoklės dalis, visų varomų ratų pavara ir valdomų galinių ratų sistema, suteikianti daugiau manevringumo bei stabilumo. Šiam modeliui įdiegtos padidintos pneumatinės pakabos kameros, tad inžinieriai tikina, kad važiavimas bekele prilygsta lengvam sklendimui ore.

Automobilio kėbulas surinktas ant aliumininio rėmo – šis sprendimas leido apriboti „Cullinan“ svorį iki „kuklių“ 2660 kg. 5,341 metro ilgio visureigis šiuo parametru pranoksta „Bentaygą“, o jo 3295 atstumas tarp ašių turėtų užtikrinti galybę erdvės viduje.

Anot kūrėjų, išsaugotos kampuotos linijos akivaizdžiai primena flagmaną „Phantom“ ir to dizainerių komanda siekė sąmoningai. Prie sąmoningų sprendimų, žinoma, galima priskirti ir priešinga eigai kryptimi atsidarančias galines dureles.

Variklio skyriuje – tik V12 komponuotės 6,75 litro darbinio tūrio variklis su dviem turbinomis, pasiekiantis 571 AG galią ir 850 Nm sukimo momentą, kuris išvystomas jau prie 1600 motoro apsukų per minutę.

„Cullinan“ viduje – klasikinis „Rolls-Royce“ markės interjeras: simetriška priekinė konsolė, daug natūralaus medžio, apvalūs metaliniai ventiliacijos deflektoriai. Galinė salono dalis gali būti pasirenkamai dvivietė arba trivietė. Pirmuoju atveju sėdynes skiria masyvus porankis su šampano taurių laikikliais. O iš stikline pertvara atskirtos bagažinės gali būti ištraukiamos patogios sėdynės improvizuotam piknikui.

Ir pabaigai – įdomiausias parametras. Automobilio kaina Europoje prasidės nuo 265 tūkstančių eurų be mokesčių, tačiau, kaip ir kiekvieno parduoto „Rolls-Royce“ atveju, pirkėjas galės suderinti daugybę konkrečiai jo skoniui skirtų detalių, kurios, tikėtina, kainą dar pakoreguos. Pirmieji „Rolls-Royce Cullinan“ savo pirkėjus pasieks kitais metais, o potencialiems klientams automobilis jau rodomas uždaruose pristatymuose.

Anot gamintojų, daugiausiai šių visureigių jie tikisi parduoti savo pagrindinėje rinkoje – JAV. Taip pat tikimąsi nemenko turtingų kinų dėmesio.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Perkamiausio elektromobilio titulą „Nissan Leaf“ užleido kinams (4)

„ Nissan Leaf “ ką tik neteko labiausiai perkamo elektrinio automobilio statuso – jį perėmė...

Rusijos lengvųjų automobilių gamybos dinamika stebina (34)

Per keturis šių metų mėnesius Rusijoje pagaminta 510 tūkst. lengvųjų automobilių – 20,4...

Geros žinios norintiems parduoti naudotą automobilį: dabar lengva kaip niekada (138)

„Ukrainiečių daugėja kiekvieną dieną. Galima taip pasakyti: dabar yra ukrainiečių daugėjimo...

Rusija imasi „Kortež“ projekto automobilių ir motociklų serijinės gamybos (73)

Valstybės korporacijos „ Rostech “ vadovą Sergejų Čemezovą priėmęs Rusijos prezidentas...

Įvardijo dar vieną priežastį, kodėl sparčiai auga vairuotojų draudimo kaina (96)

Lietuvoje sparčiai augančioms vairuotojų civilinės atsakomybės privalomojo draudimo kainoms...

Top naujienos

Artėjant vasariškam savaitgaliui – įspėjimas ketinantiems keliauti į pajūrį (23)

Visą savaitę Lietuvos nepaliekantys niūrūs orai ir iš dangaus retkarčiais prapliumpantis...

Nerimstantis politinis „žemės drebėjimas“ skandina ne tik Liberalų sąjūdį (192)

Nerimstantis politinės korupcijos skandalas skandina ne tik Liberalų sąjūdį. Nesibaigiančios...

Kukuraitis: darbo tarybos kuriasi vangiai (1)

Naujajame Darbo kodekse numatytos darbo tarybos kuriasi vangiai ir tai rodo, kad Lietuvoje reikia...

Laukia dideli pokyčiai: nuo 2020-ųjų patys rinksimės elektros tiekėjus (45)

Energetikos ministerija ruošiasi nuo 2020-ųjų visiškai liberalizuoti elektros rinką. Tuomet ne...

Mačiulis: pinigai dar niekada nebuvo tokie pigūs (101)

Kiek leidžia žinoti turimi duomenys, pinigai šiandien yra pigiausi per 5 tūkst. metų, sako...

Saviškiai Vingrienei atsuko nugarą (66)

Neseniai sutuoktinį smurtu artimoje aplinkoje apkaltinusi Seimo narė, Lietuvos valstiečių ir...

Šeimose gimsta per mažai vaikų: siūlo priemones problemai spręsti (100)

Siūloma sumažinti PVM tarifą kūdikių maistui nuo 21 iki 9 proc., studijuojantiems asmenims...

Prieš susitikimą su Merkel – Putino akibrokštas (130)

Vokietija ir Rusija stengiasi išlaikyti gerus santykius, nepaisant politinių nesutarimų, rašo...

60 tūkst. eurų kainavęs karališkasis vestuvių tortas – ypatingo skonio netradiciškas pasirinkimas (23)

Kensingtono rūmai socialiniame tinkle „Twitter“ pasidalijo karališkųjų vestuvių torto...

Tūpsnis žemvaldžiams: paprasti mirtingieji apie tai galėtų nebent pasvajoti (87)

Publikavus DELFI tyrimą apie gyventojų interesus pažeidžiančias statybas Kėdainių rajono...