aA
Lietuvą atvyko ilgai lauktas „SsangYong Korando“. Populiaraus kompaktinių krosoverių segmento atstovas pirmą kartą buvo parodytas 2019 m. Ženevos automobilių parodoje, o antroje metų pusėje jau pristatytas įvairiose Europos valstybėse. Itin konkurencingame ir sparčiai augančiame segmente korėjietiškas automobilis išsiskiria 5 metų trukmės garantija ir gausia standartine įranga, rašoma pranešime žiniasklaidai.
SsangYong Korando
SsangYong Korando
© Gamintojo archyvas

Vos debiutavęs Europoje, „SsangYong Korando“ buvo išsamiai išbandytas didžiausios nepriklausomos automobilių saugumo tyrimų agentūros „Euro NCAP“ ir surinko maksimalų įvertinimą – penkias žvaigždutes. Jis gavo išskirtinai aukštą 88 proc. įvertinimą už automobilyje sėdinčių suaugusiųjų saugumą, 85 proc. – už vaikų.

74 proc. „Korando“ kėbulo konstrukcijos sudaro itin tvirtas ir tankus plienas. Tai, kaip ir nemažai automobilyje įdiegtų saugumo sistemų, turėjo didelės įtakos galutiniam aukštam „Euro NCAP“ įvertinimui. Visureigyje yra 6 oro pagalvės, autonominio stabdymo, vairuotojo nuovargio stebėjimo, aktyvi apsaugos nuo virtimo, ABS su stabdymo jėgos paskirstymo sistemos.

„Korando“ taip pat gali būti komplektuojamas su galinio vaizdo kamera, elektroniniu stovėjimo stabdžiu su „Auto Hold“ funkcija, priekinių diržų įtempikliais, parkavimo asistentais ir daug kitų vairuotojui bei keleiviams malonių detalių.

Aukščiausias klasės komfortas

„Korando“ inžinieriai pagrįstai didžiuojasi gerokai mažesne vibracija ir triukšmu salone. Įvairiose jo vietose (dugne, statramsčiuose) buvo panaudota papildoma izoliacija, leidusi pasiekti aukštų rezultatų. Kardaninį veleną su pavarų dėže ir diferencialu jungia dvigubos amortizuojančios gumos, o galinių ratų transmisijos elementus vieną su kitu – keturi varžtai, tokios smulkmenos geriausiai klasėje slopina triukšmą ir vibracijas.

Pavyzdžiui, varikliui dirbant laisvais sūkiais, „Korando“ salone triukšmo lygis tėra 44 dB, o vieno pagrindinių konkurentų „Kia Sportage“ – 45,6 dB, o kėbulo vibracijos atitinkamai yra 95 Hz ir 97 Hz.

„Korando“ siūlo daug interjero komforto įrangos – nuo šildomo vairaračio, šildomų, ventiliuojamų ir elektra valdomų priekinių sėdynių iki „Blaze Cockpit“ apdailos su 10,25 colio skaitmeniniu prietaisų skydeliu bei 9 colių lietimui jautriu informacinės sistemos ekranu.

Montuojami ekologiški „Euro 6D-Temp“ varikliai

Naujajame „SsangYong Korando“ montuojami du varikliai – keturių cilindrų 1,6 l dyzelinis bei 1,5 l GDI benzininis.

Visiškai naujas ir griežčiausius ekologijos reikalavimus atitinkantis 1,6 l dyzelinis variklis pasiekia 136 AG pajėgumą bei 324 Nm sukimo momentą. Matuojant realaus važiavimo WLTP ciklu, „Korando“ su šiuo varikliu vidutiniškai vartoja 4,8 l/100 km dyzelino.

163 AG benzininis variklis pasiekia 280 Nm sukimo momentą vos prie 1 500 aps./min. Vidutinės jo degalų sąnaudos – 8,7 l/100 km (WLTP).

SsangYong Korando
SsangYong Korando
© Gamintojo archyvas

Visureigis yra komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėžėmis. Pastaroji yra sukurta „Aisin“, žinomo japonų pavarų dėžių gamintojo. Ji išsiskiria dideliu patikimumu, o montuojama į „SsangYong“ turi kelis važiavimo režimus: „Normal“ skirtas kasdieninėms kelionėms, „Sport“ kiek padidina automobilio pajėgumą, o „Winter“ pavaras perjungia anksčiau ir startuoti leidžia antra, taip sumažinama ratų prasisukimo tikimybė slidžiuose keliuose.

Tikro visureigio galimybės

Kaip ir kiti „SsangYong“ automobiliai, naujasis „Korando“ pasižymi patikimais varikliais, pavarų dėžėmis, didele tempimo jėga ir pravažumu – visais būtinais atributais aktyvų gyvenimo būdą propaguojantiems miestiečiams.

„SsangYong Korando“ patempia iki 2 tonų svorio priekabą bei gali būti užsakomas su 4 varančių ratų pavara. „Automatic Drive Control“ sistema kontroliuoja kiekvieno rato sukimosi greitį realiu laiku ir užtikrina, kad vienam ratui buksuojant, sukimo momentas nedelsiant būtų perduodamas ten, kur jo labiausiai reikia.

SsangYong Korando
SsangYong Korando
© Gamintojo archyvas

Specialus „Lock-Mode“ režimas padidina sukimo momento perdavimą galinės ašies ratams ir veikia iki 40 km/val. – viršijus šį greitį, važiavimo režimas automatiškai nustatomas į „Auto-Mode“. Greitį vėl sumažinus, „Lock-Mode“ automatiškai įjungiamas, tad vairuotojui papildomai nereikia galvoti apie šios sistemos įjungimą privažiavus sudėtingo kelio atkarpą.

„Korando“ išsiskiria didele ratų baze – arti buferių esantys ratai ne tik didina važiavimo komfortą, bet ir užtikrina didesnį pravažumą. Šio visureigio užvažiavimo ant rampos (18 laipsnių) ir nuvažiavimo (24,5 laipsnio) kampai – pavydėtinas rezultatas daugeliui konkurentų. Tai užtikrina, jog miško keliais važiuoti galima drąsiau ir negalvoti, kad įkalnėje ar duobėje bus užkliudytas buferis.

Naująjį „SsangYong Korando“ jau galima išbandyti Lietuvoje, kompaktinio visureigio kaina prasideda nuo 17 990 Eur.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
4.5556

Kelininkai: dėl snygio visoje Lietuvoje eismo sąlygos sudėtingos (16)

Penktadienio rytą visoje Lietuvoje dėl buvusio arba dėl besitęsiančio snygio eismo sąlygos yra...

Vagystės iš automobilių: draudikai įvardijo, kokie automobiliai dažniausiai nukenčia nuo ilgapirščių

Praėjusiais metais Lietuvoje buvo fiksuojama mažiau smulkių vagysčių iš automobilių nei...

Automobilių nuvertėjimas 2020 metais: kurių kainos krito, o kurių net augo? apžvalga (42)

Pagaliau baigėsi daugelio žmonių neigiamais epitetais linksniuojami 2020 metai. Nemažai daliai...

Eismo sąlygas sunkina snygis ir pustymas (4)

Sudėtingesnės eismo sąlygos dėl snygio ir pustymo antradienio rytą susidarė Vakarų Lietuvoje,...

Keliuose yra slidžių ruožų, naktį eismo sąlygas sunkins plikledis

Šeštadienio pavakarę dėl buvusio ar tebesitęsiančio silpno snygio, vietomis pereinančio į...

Top naujienos

Kada karantino ribojimai keisis: rimtesnes atlaisvinimo priemones siūlo atidėti vasariui (207)

Koronaviruso statistiniai skaičiai lėtai, bet pozityvesni. Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (...

Antras antausis Rusijoje – „Žalgiriui“ per kietas ir „Zenit“ riešutas (174)

Dvigubą Eurolygos savaitę Kauno „Žalgiris“ (11-9) baigė dar viena nesėkme. Po pralaimėjimo...

Gydymo įstaigos piktina gyventojus: skambina visais varpais, o atsako – nėra (23)

Net ir karantino metu į įvairias Panevėžio miesto gydymo įstaigas plūsta žmonės: vieni gyvai,...

Kardiologė patarė, kaip infarkto ir insulto riziką sumažinti perpus: žuvų taukai čia nepadės (48)

Organizmo veiklai reikalingų medžiagų rezervą gyventojai vis dažniau stengiasi papildyti...

Jungtinė Karalystė užsidaro: nuo pirmadienio visiems atvykusiems privaloma saviizoliacija (38)

Visos keliavimo išimtys Jungtinėje Karalystėje bus panaikintos nuo pirmadienio ir visi...

Modesta Meškė | D+

Vos prieš pusmetį vegane tapusi Laura: pavyko atsikratyti erzinančios ir išvaizdą darkančios ligos plitimo (1)

33 metų Lauros Čekanavičienės veganės stažas – tik pusmetis, bet jau ketverius metus moteris...

Arūnas Marcinkevičius | D+

Šiurpą keliantys sąjungininkų nusikaltimai: frazė „Moterie, eikš“ prilygo mirties nuosprendžiui

Sąjungininkai pasibaigus karui išprievartavo daugiau vokiečių moterų, nei Vermachto kariai –...

Viena stilingiausių lietuvių Gabrielė Gzimailaitė – apie geriausią stiliaus patarimą ir pirkinius, kurie nuvylė (9)

„Manau, šiandien prie tendencijų iškilimo nuomonės formuotojai tikrai prisideda – dabar ne tik...

Trūkstami lustai visame pasaulyje stabdo automobilių gamybą (1)

Praėjus daugiau nei metams nuo protrūkio pradžios, koronavirusas randa vis naujų būdų pakenkti...

Paveiktų šalių ir regionų sąrašas nesikeičia: pasitikrinkite, iš kokių valstybių grįžus reiks izoliuotis

Šiuo metu galiojantis koronaviruso ( COVID-19 ) infekcijos paveiktų šalių ir regionų sąrašas...