Pradžioje reikia paminėti kelis dalykus. Visų pirma, ED stengiasi, kad testai būtų standartizuoti. Tai yra, visi automobiliai yra tikrinami vienodomis, kontroliuojamomis sąlygomis. Taip iš lygties pašalinamas žmogiškasis veiksnys ir automobilius galima palyginti. Taip pat būtina paminėti, kad ant stendo automobiliai stoja ne po vieną kartą.

„Porsche Taycan Turbo“ bandymą pradėjo su didele aukštų lūkesčių našta. Mat kadaise dar kai apie „Taycan“ kalbėjome, kaip apie „Mission-E“ prototipą, buvo žadama, kad vienu įkrovimu jis nuvažiuos apie 500 km – maždaug tiek, kiek ir galima tikėtis iš tokios klasės automobilio. Tačiau bandymas atskleidė visiškai kitokius skaičius – vos daugiau nei 323 km.

Pagal europietišką WLTP standartą nurodomas 450 km atstumas, tačiau tikri bandymai to neparodė. „Porsche Taycan Turbo“ vienu įkrovimu nuvažiuoja žymiai mažiau nei konkurentai. Palyginimui, „Tesla Model S Performance“ tame pačiame bandyme surinko 560 km, „Model 3“ – nuo 354 km, o „Hyundai Kona“ – 415 km.

"Porsche Taycan"

Teisybės dėlei, reikėtų pasakyti, kad nei „Model 3“, nei „Hyundai Kona“ nėra „Porsche Taycan“ konkurentai. „Porsche“ sukūrė prabangų ir brangų elektromobilį, kuris savo surinkimo ir medžiagų kokybe lenkia viską, ką dabar gali pasiūlyti dauguma kitų elektromobilių gamintojų. Problema ne ta, kad „Taycan Turbo“ nuvažiuoja per mažai, o ta, kad jis nuvažiuoja žymiai mažiau nei tikisi pirkėjai.

„Porsche“ pasirūpino ir nepriklausomais bandymais – AMCI bandyme „Taycan Turbo“ vienu įkrovimu įveikė 443 km. Tačiau oficiali informacija bus kitokia, juk Jungtinių Valstijų energetikos departamentas šiuos bandymus atlieka ne šiaip sau. Oficialiuose „Taycan Turbo“ pardavimo dokumentuose bus nurodytas būtent tas 201 mylios atstumas tarp įkrovimų ir tai yra skausmingas smūgis „Porsche“.

Kita vertus, jei „Porsche“ išsiaiškins, kas nutiko ir kodėl skirtingi bandymai baigiasi skirtingomis išvadomis, šį skaičių bus galima pakeisti. „Taycan Turbo“ daugeliui pirkėjų bus pirmasis elektromobilis, todėl jie džiaugtųsi ir 323 km atstumu – daugelis žmonių per dieną tiek nenuvažiuoja. Tačiau tie, kurie lygins skirtingus modelius, bus priversti žiūrėti ir į šiuos skaičius, o „Porsche“ turės atsargiau planuoti reklamą.