Šis projektas apims programų rinkinį, kuris leis kūrėjams modeliuoti įvairias situacijas kelyje, rašo leidinys „Motor“.

Pasitelkę „virtualų poligoną“, projekto autoriai galės analizuoti vaizdo įrašus, padarytus per bandymus keliuose, ir pagal gautą informaciją kurti dirbtinį intelektą. Šis poligonas leis modeliuoti ne tik įprastas kelių eismo situacijas, pavyzdžiui, persirikiavimą iš vienos eismo juostos į kitą, bet ir nagrinėti sudėtingesnius atvejus, pradedant vairavimu prastomis oro sąlygomis ir baigiant eismo įvykiais.

Pasak „Cognitive Technologies“ prezidentės Olgos Uskovos, į šį projektą investuota suma – biudžeto ir privačių bendrovių lėšos – sudarys maždaug 150 mln. rublių (2,020 mln. eurų) per dvejus metus. Šiuo metu jau yra investuota 30 mln. rublių (404 tūkst. eurų).

„Virtualūs poligonai“ autonomiškai važinėjančių automobilių dirbtinio intelekto bandymams naudojami daugelyje mokslinių centrų, pavyzdžiui, Vokietijos Karslrūhės technologijų universitete ir Kalifornijos universitete San Diego mieste. Kūrėjai automobiliuose įrengia vaizdo kameras ir radarus, atlieka bandymus keliuose, o tuomet gautus duomenis analizuoja kompiuterinėmis programomis, modeliuodami situacijas, kurių neįmanoma rekonstruoti tikrovėje.

Tai, kad „Kamaz“ kuria autonominį sunkvežimį, paaiškėjo 2015 metų vasarį. Projektą finansuoja Rusijos švietimo ir mokslo ministerija. 2015 metų pradžioje šiam projektui ji buvo skyrusi 300 mln. rublių (per 4 mln. eurų). Dar 90 mln. rublių (1,2 mln. eurų) turėjo investuoti pati „Kamaz“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (259)