Neoficialių šaltinių teigimu, „Mercedes-Benz“ automobiliams bus diegiamas prancūzų-japonų kuriamas 1.6 l, 128 AG turbodyzelinis variklis, o „Renault“ ir „Nissan“ automobiliuose bus montuojamas vokiečių sukurtas 2.0 l benzininis agregatas, rašo „Autocar“.
„Mercedes-Benz“ planuoja „Renault-Nissan“ aljanso variklį montuoti A ir B klasės modeliuose, kurie pasirodys 2011 m.
Kompanijos taip pat tariasi ir dėl galingiausiuose „Mercedes-Benz“ modeliuose montuojamų AMG variklių panaudojimo „Infiniti IPL“ modeliuose.
„Autocar“ rašo, kad „Daimler AG“ ir „Renault-Nissan“ aljansas taip pat kartu dirba kurdami trijų ir keturių cilindrų variklius, kurie bus montuojami „Mercedes-Benz“, „Smart“, „Renault“ ir „Nissan“ automobiliuose. Planuojama, kad nuo 1.2 l iki 1.8 l darbinio tūrio agregatai bus sukurti „Daimler“ specialistų, o gaminami „Renault“ padaliniuose.