aA
Į snieguotą sostinę antradienį atvyko keturi „Range Rover Evoque Convertible“. Pranešime žiniasklaidai cituojama „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Justė Šataitė pažymi, kad tai – išskirtinės išvaizdos visureigis kabrioletas, laužantis stereotipus.
Į Vilnių atvežti pirmieji "Range Rover Evoque Convertible"
© Gamintojo atstovų nuotr.

Prabangų „Range Rover Evoque“ visureigį jo kūrėjai pavadino kabrioletu visiems metų laikams. Inovatyvi bekelės įveikimo technologija (Terrain Response) leidžia šiam automobiliui savo rogėse jaustis ne tik ant asfalto šiltą vasaros pavakarę, bet ir miško keliukuose pažliugusį rudenio rytą.

Salone yra daugybė naujausios kartos technologijų, tokių kaip palydovinė navigacijos, „Meridian“ erdvinio garso ar „InControl Touch Pro“ sistemos, lietimui jautrus 10,2 colių ekranas.

Po variklio gaubtu galima atrasti visą komplektą lengvasvorių benzininių ir dyzelinių 4 cilindrų turbininių jėgainių. Vienas jų – 2 litrų „Ingenium“ šeimos dyzelinis variklis su 150 AG ar kiek galingesnės – 180 AG versijos. Jų abiejų CO2 emisija – 149 g/km. Kitas – 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininis agregatas, su 201 g/km CO2 emisija, išvystantis 209 km/val. greitį. Visi jie veikia su 9 laipsnių automatine pavarų dėže.

„Evoque Convertible“ Z formos stogas automobilio bagažinėje pasislepia vieno mygtuko paspaudimu, važiuojant iki 48 km/val. greičiu. Konstrukcijoje panaudota penkiasluoksnė poliakrilo medžiaga visiškai izoliuoja triukšmą ir neišleidžia iš salono šilumos. Nepaisant nusileidžiančio stogo, anot gamintojų, bagažinėje palikta pakankamai erdvės dviejų žmonių lagaminams, o slidinėjimo sporto mėgėjams inžinieriai įtaisė į saloną atsiveriančią patogią angą, kurią panaudojus, galima vežti slides.

Keleivių saugumui užtikrinti automobilis aprūpintas prie aplinkos sąlygų prisitaikančiu apšvietimu, prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema, asistentu, padedančiu važiuoti automobilių spūstyse, ir žinoma – panoramine automobilio statymo sistema bei skaidriu „head-up“ ekranu.

Ypatingo dėmesio nusipelno „Evoque Convertible“ apsaugos nuo apsivertimo sistema. Pastaroji yra tokia pat kaip įprastinio „Evoque“, 2011-aisiais „Euro NCAP“ saugumo testų metu gavusi penkių žvaigždučių įvertinimą.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 53 tūkst. 700 eurų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Latvijos „2020 metų automobiliu“ išrinktas „Škoda Kamiq“

Įnirtingoje kovoje konkurso „Latvijos 2020 metų automobilis“ pagrindinį titulą iškovojo...

Elonas Muskas paskelbė, kurioje Europos šalyje stovės naujausia „Tesla“ gamykla (5)

Per Vokietijoje vykusį automobilių apdovanojimų renginį ir atsiimdamas „Golden Steering...

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

„Audi“ pristatė atnaujintą RS 5: žada dar daugiau galios (1)

„ Audi “ pristatė atnaujintus „RS 5 Coupe“ ir „RS 5 Sportback“ modelius, kurie dabar...

Kelininkai perspėja: dieną eismo sąlygas sunkins stipraus vėjo gūsiai

Dieną eismo sąlygas sunkins vėjas, perspėja Lietuvos automobilių kelių direkcija . Po stipraus...

Top naujienos

Paluckas: išvados paprastos – lengva nebus (64)

Opozicinės Socialdemokratų partijos (LSDP) pirmininkas Gintautas Paluckas negaili kritikos ir...

Į „Barclays“ vietą žengę indai: čia atėjome ilgam (62)

„ HCL Technologies “ finansinių technologijų paslaugų centrų vadovas Sudipas Lahiri sako, kad...

Prekybos karui nepavyko: verslininkai rado būdų, kaip apeiti tarifus (23)

Pasak Europos kompanijų , vystančių veiklą antroje pagal dydį pasaulio ekonomikoje, užsitęsęs...

Arti trigubo dublio likęs Sabonis solidžiai prisidėjo prie pergalės prieš „Celtics“ (9)

Trečiadienį naktį Indianos „Pacers“ (16/9) namuose po atkaklios kovos 122:117 (30:32, 31:25,...

Kaip reikėtų elgtis spūstyse, kad netektų pildyti įvykio deklaracijos (1)

Didžiausias metų šventes keliuose ne visada lydi geros emocijos. Vienas labiausiai vairuotojus...

The Economist

Pasaulio prekybos organizacija jau nebėra, kokia buvo

„Artėja žiema“ , – lapkričio 22 d. perspėjo Norvegijos atstovas Pasaulio prekybos...

Finikse – kuklus Valančiūnas, fantastiškas dėjimas per Baynesą ir „grizlių“ šypsenos (1)

Memfio „Grizzlies“ (8/16) trečiadienį naktį svečiuose 115:108 (27:19, 24:32, 33:28, 31:29)...

9 banalios klaidos, kurios gali sugadinti sriubą (3)

Sriuba dažnoje šeimoje verdama praktiškai kasdien, vis tik daugelis daro klaidų, dėl kurių...

Kodėl lėktuve užsidegusios ličio baterijos įgula bijo taip, kad siunčia bene rimčiausio pavojaus signalą? (16)

Gruodžio 3-ą iš Londono pakilęs kanadiečių oro linijų „Air Canada“ lėktuvas buvo...

Svitojus apie užburtą ratą – didesnė ES parama kuria tik dar didesnes problemas (14)

Gruodžio 12 d. Lietuvos ir kitų Vidurio bei Rytų Europos šalių ūkininkai renkasi protestuoti...