Mitsubishi Motors Corporation neslepia, kad koncerno darbinis arkliukas – pikapas L200 – jiems yra labai svarbus kaip bendrovės kompetencijos ir praktiško požiūrio įrodymas. Todėl 85-ojoje Ženevos automobilių parodoje šalia „Mitsubishi“ koncepcinių modelių, atskleisiančių koncerno plėtros viziją, debiutuos ir apčiuopiamas bei gamybai parengtas L200.
Mitsubishi L200
© Gamintojo nuotr.

Azijoje, kur pikapas žinomas „Triton“ vardu, jo debiutas įvyko kiek anksčiau, o „Mitsubishi“ tokia užtikrinta jo valdymo ir eksploatacijos savybėms, kad Japonijoje pristatymo metu pikapą žurnalistams buvo leista vairuoti tiek bekele, tiek lenktynių trasoje.

„Mitsubishi“ neslepia, kad penktosios kartos L200 savo devynerius metus gamintą pirmtaką lenks daugeliu parametrų. Be to, bus ypač universalus, todėl puikiausiai tiks rinkoms, kur pikapai naudojami tarsi kasdienis transportas gyvenant mieste.

Dizaineriams pavyko sumažinti gana masyvaus automobilio oro pasipriešinimą iki lengviesiems automobiliams priimtino vidurkio – naujos kartos pikapo oro pasipriešinimo koeficientas Cx yra 0,40.

Pažvelgus į L200 saloną matyti, kad „Mitsubishi“ ir čia orientavosi ne į gražias detales, o į maksimalų komfortą. Tyliai veikiantis variklis ir papildomos garsą slopinančios detalės kėbule užtikrins garso komfortą salone net ir važiuojant greitkelyje ar vieškeliu. Patobulinti kėbulo tvirtinimo mazgai bei galinė pakaba gerokai sumažins salone juntamos vibracijos lygį. Pikapo kabinoje sumontuoti patogesni krėslai, ergonomiškiau išdėstyti prietaisai ir valdymo įrankiai, galop, salone tiesiog daugiau vietos.

L200 bus vikresnis. Patobulintas vairo mechanizmas ir stiprintuvas užtikrins vos 5,9 m siekiantį apsisukimo spindulį – geriausias rezultatas klasėje.

L200 kėbulas bus tvirtesnis. Atsparumas sukimui padidėjo 7 proc. patobulinus kėbulo struktūrą ir naudojant atsparesnes sukimui medžiagas.

Penktos kartos modelis turės nuolatinę keturių ratų pavarą „Super-Select 4WD II“, papildytą modernia stabilumo ir traukos valdymo sistema. Automobilio jėgainėje bus montuojama mechaninė 6 laipsnių pavarų dėže arba automatinė pavarų dėžė. Vairuotojas galės rinktis iš 4 skirtingų važiavimo sąlygų režimų. L200 taip pat turės elektroninę stabilumo sistemą, pritaikytą vilkti priekabą, automatinę kelio juostų sekimo sistemą, važiavimo į statų šlaitą pagalbinę sistemą.

Naujausias L200 pikapas turės įmontuotą dyzelinį „MIVEC“ 2.4 litrų darbinio tūrio turbininį variklį aliuminio bloku. „4N15“ gamyklinio žymėjimo variklis bus 133 arba 113 kW galios ir atitinkamai turės 430 arba 380 Nm sukimo momentą.

Naujojo variklio anglies dvideginio emisija sumažės net 17 proc., iki 169 g/km.

Naujos kartos L200 modelį gamins „Mitsubishi Motors Thailand“ iš karto visoms pasaulio rinkoms, o į gatves Europoje jis išriedės 2015 metų vasarą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Motorinių transporto priemonių valstybinio numerio ženklai - perpus pigiau (12)

Nuo liepos 1 d. įsigaliosiančiu vidaus reikalų ministro Eimučio Misiūno įsakymu keičiamos VĮ...

Saudo Arabijoje nebegalioja liūdnai pagarsėjęs draudimas moterims vairuoti (9)

Saudo Arabijos sostinėje vis kas nors – jaunavedžių pora, merginų grupė su balionais – vis...

Lietuvis įsigijo greičiausią kada nors pagamintą „Porsche 911“ (67)

Lietuvos gatves jau greitai papuoš išskirtinis automobilis – sportinis raudonos spalvos „...

„Peugeot“ Vilniuje pristatė du naujus modelius ir paskelbė kainas (19)

Ketvirtadienį „Peugeot“ automobilių importuotojas Baltijos šalyse pristatė naujus modelius,...

Tyrimas: Lietuvoje mėgstamiausios „Audi“, „Toyota“ ir „Volkswagen“ automobilių markės (25)

Prieš dešimt metų, dar ekonominės krizės išvakarėse, didžioji dalis automobilį turinčių...

Top naujienos

Laukti liko nedaug: karštis grįžta (17)

Savaitgalį į Lietuvą atkeliavę lietūs užgožė saulės spindulius ir atvėsino orą, tačiau...

Jakeliūnas įspėja dėl tiksinčios bombos mokesčių reformoje (44)

Vyriausybės pasiūlymas neapmokestinamojo pajamų dydžio taikymą plėsti iki 2,5 vidutinių darbo...

Paulius Motiejūnas – apie Jasikevičių ir „Žalgirio“ planus: gerai, kai kampų nereikia gludinti iš naujo (26)

„Hipotetiškai galvokime, kad Šarūnas Jasikevičius lieka ir mes dirbsime toliau“, –...

Dėl šių susirgimų vos telpa į ligonines: pats metas į kebabus ir šašlykus pažiūrėti kitomis akimis (66)

Vasaros metu poliklinikose – apsinuodijusių žmonių antplūdis. Dėl netinkamo temperatūrinio...

Gyvai / Rusijos pergalių pasaka nutrūko: Urugvajus sutriuškino šeimininkus (269)

Su pirmu rimtu varžovu susidūrusi Rusija pirmąkart aikštę paliko patirdama pralaimėjimo...

Palangoje sužaloto mažamečio motina: ten siautėja nevaldomi keliaviečių dviračių vairuotojai (18)

Šiandien (birželio 25 d. – DELFI) Palangoje, Vytauto g. 97, apie 14:05 val., viešojoje aikštėje...

„Messenger“ naujovėmis bando vartotojų kantrybę (1)

Erzina feisbuko naujienų sraute ar „Instagram“ netikėtai pradedamos rodyti video reklamos?...

Adolfą Ramanauską-Vanagą palaidos šalia Brazausko (452)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sudarė valstybinę laidojimo komisiją Lietuvos Laisvės...

Lietuvoje paslaugų kainos kilo triskart greičiau nei ES ir neketina sustoti (99)

Paslaugų kainos Lietuvoje šių metų sausio–gegužės mėnesiais augo triskart greičiau nei ES,...

Stojo ginti Gražulio: nesu gerbėjas, bet šiuo atveju jis teisus (472)

Štai ir turime dar vieną skandalą – tai Seimo nario Petro Gražulio ir palangiškės Birutės...