Pranešama, kad interjerui naudojama rankomis išdirbta gerokai švelnesnė bei minkštesnė nei įprastai oda dekoruota aliuminio detalėmis.

Tikmedžio, dažniausiai naudojamo tik prabangiose jachtose, apdaila vyrauja visame salone.

Šio išskirtinio modelio vairuotojui sukurta patogi vieta su puikiu kelio matomumu, o keleiviams – pirmos klasės prabanga, iki šiol nematyta „Range Rover“ modeliuose.

Dvi atskiros automobilio galinės sėdynės, reguliuojamos elektra, suteikia keleiviams dar daugiau vietos ir komforto. Taip pat automobilio konsolės išplėtimas, gėrimų šaldiklis automobilio gale, aliuminiai nešiojamųjų kompiuterių staliukai, įmontuoti ant priekinių sėdynių nugarinės dalies ir planšetiniai iPad kompiuteriai, kurie pirmąkart įmontuoti į automobilio saloną, pakelia keliavimą „Range Rover“ automobiliu į naują prabangos lygį.

Interjerą vainikuoja aukštos klasės odinės sėdynės ir „Oksford“ oda puošti automobilio durelių korpusai, prietaisų skydelis ir vairas. Pirmą kartą prietaisų skydelio ir durelių viršutinė dalis dekoruota išskirtine „Kalahari“ mediena, kurią galima pasirinkti sodrios vyšnių arba „Arabica“ spalvos.

Išskirtinės išorės spalvos – sodri raudona ir nestandartinė pilka kartu su atitinkamos spalvos kėbulo durų rankenėlėmis, tamsiomis radiatoriaus ir šoninėmis grotelėmis, pasirinktos norint pabrėžti rafinuotą stilių. Šis išskirtinis modelis taip pat pasižymi unikaliais 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir specialiu, tik šiam modeliui skirtu, ženklinimu – taip klientams sudaroma galimybė prisidėti prie išorės dizaino.

Šis ribotos serijos modelis galimas su nauju 4.4 litro LR-TDV8 dyzeliniu varikliu ir nauja 8 pavarų automatine ZF dėže, įskaitant „Drive Select“ pavarų perjungimo funkciją. Šis LR-TDV8 variklis sujungia galingą 313 AG ir milžinišką 700 Nm sukimo momentą, o kartu šis modelis turi mažesnes degalų sąnaudas ir, laikantis griežtų Euro V emisijų standartų reikalavimų, išmeta net 14% mažiau CO2 nei jo pirmtakas. Vidutinės naujojo LR-TDV8 4,4 l degalų sąnaudos tėra 9,6 l/100 km.

Aštuonių greičių ZF automatinė pavarų dėžė pritaikyta „Land Rover“ siekiant suderinti sklandų automobilio judėjimą su išskirtinai greitu reagavimu situacijose kelyje ir taupų degalų naudojimą. Šis „Range Rover“ išsiskiria iš kitų modelių puikiu įsibėgėjimu: iki 100 km/h jis įsibėgėja vos per 5,1 sekundės, o tai kone 2,5 sekundės greičiau, nei panašūs šios klasės modeliai. LR-V8 5.0 benzininis variklis taip pat pasiekia neįtikėtiną galią (510 AG) ir turi puikų sukimo momentą (625 Nm), o 100 km per valandą greitį pasiekia per neįtikėtiną laiką – 5,9 sekundes.

Abiejuose šio modelio variantuose yra įdiegta apdovanojimus pelniusi „Terrain ResponseTM“ sistema, kuri optimizuoja automobilio nustatymus važiuojant asfalto ir prastu keliu. Sistema pritaiko vieną iš penkių skirtingų nustatymų įskaitant naujuosius „Hill Start Assist“ ir „Gradient Acceleration Control“, kurie tinka vairavimui skirtingose vietovėse.

Šis išskirtinis modelis suprojektuotas, sukonstruotas ir pagamintas Didžiojoje Britanijoje. Išskirtinumas garantuotas, nes kiekvienas automobilis yra gaminamas pagal individualų kliento užsakymą. 500 šio automobilio modelių bus pagaminta ir parduota dvidešimtyje pasaulinių rinkų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)