aA
Kas nepamena šių automobilių? „Landsberginis „Mercedes-Benz“, „brazauskinė „Audi“ – tokias pravardes turėjo automobiliai-flagmanai, kuriais kažkada važinėjo ir aukščiausio rango Lietuvos vadovai, ir šešėlinio verslo atstovai. Šios šimtus tūkstančių litų kainavusios prestižinės mašinos vis rečiau sutinkamos miestų gatvėse, o gerai prižiūrėtų egzempliorių – vienetai. Tačiau jų yra ir jie turi ištikimus gerbėjus.
© DELFI montažas

Būtent labiausiai prestižinius „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ markių automobilius nusprendė palyginti pirmą kartą Lietuvoje vykusio bendro „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ klubų renginio dalyviai.

Į servisą, kur vyko automobilių techninė apžiūra, atvyko 1989 metais pagamintas „Audi V8“, 1992 metų BMW 740i (E32) ir 1989 metų S klasės „Mercedes 500 SE“ (W126). Visi modeliai – su prestižiniais V8 motorais, kurių galia siekia nuo 252 AG (S klasės „Mercedes 500 SE“) iki 286 AG (BMW 740i).

Apžiūros metu buvo vertinama ne tik automobilių išorė, bet ir techninė būklė. Visgi šiems automobiliams jau daugiau nei 20 metų, o kiekvieno jų odometras rodo per 300 tūkst. kilometrų. Be to, nors ir stropiai prižiūrimi, jie kasdien rieda mūsų šalies keliais.

Pakėlus kiekvieną automobilį keltuvu paaiškėjo, kad nors 7 serijos BMW ir sukurtas dinamiškam vairavimo stiliui, tačiau kruopščiai prižiūrėto automobilio pakaba sulaukė mažiausiai priekaištų. Šiek tiek daugiau trūkumų turėjo S klasės „Mercedes“. O daugiausiai jų aptikta apžiūrėjus „Audi V8“. Nenuostabu – šis vienintelis tos kartos prestižinės klasės automobilis turi visų varančiųjų ratų „Quattro“ pavarą, tad juo drąsiai važiuojama net ir neasfaltuotais keliais. Taip pat „Audi V8“ atsarginių dalių kainos, palyginti su tų pačių metų konkurentais, yra pačios didžiausios.

Bandymai kelyje

Tik technine automobilių apžiūra renginio dalyviai neapsiribojo. Kitą dieną susitikę sutartoje vietoje, jie drauge išsiruošė į „flagmanų“ bandymus. Jų metu siekta išsiaiškinti skirtingų markių automobilių elgesio kelyje ypatumus, įvertinti didžiausius kiekvienos mašinos privalumus ir trūkumus.

„Neakivaizdinėje“ įskaitoje dalyvavo ir „Audi A8“, „Audi S8“, taip pat naujesnės kartos S klasės „Mercedes“ (W140), dar kitaip žinomas „banginio“ vardu. Kiekvienas renginio dalyvis galėjo įvertinti kaip su nauja karta patobulėjo automobilio kokybė, padidėjo komfortas salone, pagerėjo važiavimo savybės.

Be to, iš renginyje dalyvavusių merginų buvo suburta automobilio komfortą vertinančių eksperčių grupė. Kadangi beveik kiekvienas tik savo mėgstamos markės automobilį vairuojantis gerbėjas kilometro atstumu gali atskirti „savą“ variklio garsą, ši atsakinga užduotis buvo patikėta mažiau patyrusioms dalyvėms.

„Akluoju“ būdu buvo vertinama ar patogu įsėsti ir išlipti, sėdėti ant galinės sėdynės, akustinis salono komfortas, taip pat automobilio stabilumas važiuojant vingiuotu keliu ir greitkeliu.

Tikriausiai nei vieno nenustebino, kad stabiliausiu automobiliu važiuojant vingiuotu keliu pripažintas BMW 740i. Tačiau gana netikėtai šis sportiškas sedanas buvo pripažintas ir turįs geriausią galinę sėdynę – sėdėdamos ant jos, eksperčių grupės narės jautėsi geriausiai ir patogiausiai. Tuo tarpu akustiniu komfortu sportiškas BMW neprilygo nei S klasės „Mercedes“, nei „Audi V8“, kurie pasidalijo 1–2 vietas. Taip pat tiek į „Mercedes“, tiek ir į „Audi V8“ keleivėms buvo patogiausia įsėsti ir išlipti. O važiuojant greitkeliu komfortiškiausiu automobiliu sėdintiems gale buvo išrinktas S klasės „Mercedes“.

Pirmąjį „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ mėgėjų klubų žygį vainikavo apsilankymas Beižionių vaikų globos namuose. Čia vaikai susidomėję apžiūrėjo automobilius, patys aprodė savo ūkį, o klubų atstovai kiemelyje pasodino po klubo vardinį medelį.

Bendru sutarimu nuspręsta kelių klubų žygį surengti ir kitais metais. Tada bus bandomi ne tik aukščiausios, bet ir vidutinės klasės „Audi“, „BMW“ ir „Mercedes-Benz“ markių automobiliai. Taip pat bus kviečiami prisijungti ir prestižinių japoniškų „Lexus“ automobilių markės gerbėjų klubo nariai.

AUDI V8

Privalumai
Erdvus salonas ir didelė bagažinė
Gausi bazinė įranga
Tyliai ir švelniai dirbantis variklis

Trūkumai
Didelis aerodinaminis triukšmas
Su „automatu“ trūksta dinamikos
Brangios atsarginės dalys

7 serijos BMW (E32)

Privalumai
Galingi varikliai
Tikslus valdymas, gerai įveikia posūkius
Didelė bagažinė

Trūkumai
Gana ankštas salonas
Kieta, sportiška pakaba
Brangus aptarnavimas

S klasės MERCEDES (W126)

Privalumai
Erdvus salonas
Patikimi varikliai
Itin komfortiškas važiavimas

Trūkumai
Nestabilus pučiant šoniniam vėjui
Nepatogi galinė sėdynė
Didelės aptarnavimo išlaidos

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Elonas Muskas paskelbė, kurioje Europos šalyje stovės naujausia „Tesla“ gamykla (3)

Per Vokietijoje vykusį automobilių apdovanojimų renginį ir atsiimdamas „Golden Steering...

Kanada nusprendė netylėti dėl „dyzelgeito“ – kelia bylą „Volkswagen“ (3)

Kanados prokurorai pirmadienį pareiškė kaltinimus Vokietijos automobilių gamintojai „...

„Audi“ pristatė atnaujintą RS 5: žada dar daugiau galios (1)

„ Audi “ pristatė atnaujintus „RS 5 Coupe“ ir „RS 5 Sportback“ modelius, kurie dabar...

Kelininkai perspėja: dieną eismo sąlygas sunkins stipraus vėjo gūsiai

Dieną eismo sąlygas sunkins vėjas, perspėja Lietuvos automobilių kelių direkcija . Po stipraus...

Paaiškino, be ko savavaldžiai automobiliai važiuoti negalėtų (5)

Savavaldžiai automobiliai neįmanomi be tokių pažangių sistemų kaip radarai, kurie stebi aplinką...

Top naujienos

Iš Trumpo besijuokiantys pasaulio lyderiai – dar ne blogiausia (5)

Žaibiškai išpopuliarėjęs praėjusios savaitės NATO viršūnių susitikimo vaizdo įrašas,...

Profesorius Landsbergis: Rusija turėjo savo didžiąją galimybę, bet ją prarado (231)

Pirmasis Nepriklausomos Lietuvos vadovas Vytautas Landsbergis teigia, kad Stalino ir Hitlerio...

Lietuvos paštas stabdo Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų pardavimą (34)

Valstybės valdomo Lietuvos pašto valdyba nutarė stabdyti Kauno ir Klaipėdos centrinių paštų...

Liga, kuri prasideda nekaltu odos niežėjimu, o baigiasi sąnarių persodinimu: kam susirgti – didžiausia rizika? (1)

Sonata jau 25 metus serga žvyneline. Ji susirgo būdama vos 20 metų, kai dar studijavo. Ši liga...

„Kailių karalienės“ Veličkienės įrašas sukėlė diskusijų audrą: svarbu mergaites apsaugoti nuo skandinaviško minimalizmo (102)

Socialiniame tinkle „Facebook“ kailių karaliene vadinamos Nijolės Veličkienės įrašas...

Skvernelis apie šalia jo namų tvarkomą gatvę: išasfaltuotas ne visas kelias (44)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sako, kad šalia jo namų esančioje Upės gatvėje...

Apie lietuvišką verslą, kuriam sekasi: jau seniai nesame tik pigios darbo jėgos šalis (15)

Kol dalis lietuvių džiaugiasi į šalį atkeliaujančiomis užsienio kapitalo įmonėmis ir jų...

Griežti Nausėdos žodžiai: neapgaudinėkime savęs daugiau dėl Rusijos (508)

Prezidento Gitano Nausėdos teigimu, negalima paviršutiniškai kalbėti apie didžiausią Lietuvos...

Narkevičiaus likimas gali spręstis pirmadienį: susitiks Nausėda ir Skvernelis Narkevičiaus likimas gali spręstis pirmadienį: susitiks Nausėda ir Skvernelis (37)

Prezidentas Gitanas Nausėda apie susisiekimo ministrą Jaroslavą Narkevičių kritiškai pasisakė...

„Achemoje“ incidentas: darbuotojams liepta užsidaryti langus ir neiti į lauką papildyta 15:49 val. (260)

Bendrovė „ Achema “ trečiadienį, 10.55 val., dėl techninių priežasčių sustabdė vieną...