aA
„Porsche“ plečia sėkmingo SUVCayenne“ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį – „Cayenne Coupe“. Modelis turi visiškai unikalią galinę dalį, adaptyvų oro aptaką bei dvi skirtingas stogo koncepcijas – standartiškai montuojamas panoraminis stiklinis stogas, o papildomai užsakomas pagamintas iš anglies pluošto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Didžiausias „Cayenne Coupe“ išskirtinumas yra raumeningesnis ir dinamiškesnis eksterjeras, kurį sukuria įvairūs praktiškumo suteikiantys sprendimai.

Automobilio stogo linija yra apie 20 mm žemesnė, o ją pratęsia bei išryškina virš galinio stiklo sumontuotas oro aptakas. Priekinis stiklas bei statramsčiai yra nuožulnesni nei „Cayenne“ modelyje, o dėl perprojektuotų galinių durų bei sparnų automobilis tapo 18 mm platesnis. Galinis registracijos numeris yra integruotas į buferį – dėl šio sprendimo automobilis atrodo dar labiau prigludęs prie žemės.

Naujausias „Cayenne Turbo“ modelis buvo pirmasis SUV, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką, kurio pozicija kinta priklausomai nuo važiavimo greičio. „Cayenne Coupe“ aktyvios aerodinamikos srityje pažengė dar toliau – kiekviename modelyje stogo oro aptakas derinamas su adaptyviu galiniu aptaku. Harmoningai į modelio siluetą integruotas aptakas, važiuojant greičiau nei 90 km/val., pakyla 135 mm – taip padidinamas galinės ašies sukibimas su keliu.

Erdvus interjeras

Standartiškai „Cayenne Coupe“ montuojamas didelis 2,16 kv. m. panoraminis stogas. 0,92 kv. m. įstiklintas plotas visiems keleiviams suteikia erdvės pojūtį, o užtraukiama užuolaida uždengia stiklą ir apsaugo nuo saulės kaitros ar šalčio.

Papildomai užsakomo iš anglies pluošto pagaminto stogo kontūrai bei centrinė siūlė primena sportinį „Porsche 911 GT3 RS“. Tokio tipo stogas užsakomas kartu su trimis automobilio svorį mažinančiais sportiniais paketais – juose taip pat yra „Sport Design“ aksesuarai, lengvi 22 colių „GT Design“ ratlankiai, anglies pluošto ir „Alcantara“ detalės interjere bei šachmatine tekstūra išsiuvinėti sėdynių centrai. Kartu su tokiu paketu „Cayenne Turbo Coupe“ modelyje montuojama sportinė išmetimo sistema.

Automobilyje yra keturios sėdėjimo vietos. Vairuotojas ir šalia jo esantis keleivis sėdi ant sportinių aštuoniomis kryptimis reguliuojamų sėdynių su integruotais galvos atlošais. Šios sėdynės suteikia komfortą bei optimalų šoninį prilaikymą.

„Cayenne Coupe“ gale taip pat sumontuotos dvi sėdynės, o per vidurį tarp jų įmontuotas porankis. Keleiviai gale sėdi 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje, tad „Coupe“, nepaisant sportiškos žemesnės stogo linijos, yra pakankamai vietos jų galvoms.

Bagažinės talpa yra 625 litrai, o nulenkus galines sėdynes, ji padidėja iki 1 540 l („Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 600 iki 1 510 l).

Inovatyvi pakaba ir varikliai

Dinamiškos kėbulo linijos nėra vieninteliai išskirtiniai „Cayenne Coupe“ bruožai. Šiame modelyje yra visos trečiosios kartos „Cayenne“ esančios naujovės: pažangi pakabos sistema, galingi varikliai ir išmanios technologijos.

Pristatymo metu „Cayenne Coupe“ siūlomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų 3,0 l variklis su turbokompresoriumi pasiekia 250 kW (340 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą. Standartinėje jo įrangoje montuojamas „Sport Chrono“ paketas, su kuriuo automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o pasirinkus papildomus svorį mažinančius sportinius paketus – per 5,9 sek. Didžiausias šio automobilio greitis yra 243 km/val.

"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Galingiausias gamoje „Cayenne Turbo Coupe“ turi 4 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais. Jis pasiekia 404 kW (550 AG) pajėgumą ir didžiausią 770 Nm sukimo momentą. Šio modelio spurtas nuo 0 iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sek., o didžiausias jo greitis – 286 km/val.

Naująjį „Porsche Cayenne Coupe“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti gegužės pabaigoje. „Cayenne Coupe“ kainuoja nuo 83 711 eurų, o „Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 146 662 eurų su PVM. Jau standartinėje įrangoje abu modeliai turi kintamos galios vairo stiprintuvo „Power Steering Plus“ sistemą, 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, parkavimo jutiklius priekyje ir gale, galinio vaizdo kamerą, aktyvią pakabos valdymo sistemą „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) bei „Sport Chrono“ paketą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

Vilniaus viešojo transporto keleiviams siūlo išbandyti naujovę: elektrinį autobusą (5)

Siekiant sėkmingai įgyvendinti Vilniaus viešojo transporto strategiją, sostinės viešasis...

Naujasis kompaktiškas SUV „Mercedes-Benz EQA“ atvyko į Lietuvą (2)

„ Mercedes-Benz “ elektrifikuotų ir visiškai elektrinių modelių gamą papildė prieš kelis...

Lietuvą pasiekė šeštoji klasės lyderio – „Subaru Outback“ – karta (38)

Oficialią „Subaru“ atstovybę „JMA centras“ jau pasiekė šeštosios kartos „ Subaru...

Pradeda trečios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekybą: prabangi versija nekainuos nė 30 tūkst. eurų (14)

Visą savaitę „Fakto Auto“ salone Vilniuje stovėjęs trečiosios kartos „ Nissan Qashqai “...

Lietuviai pristatė pirmuosius pačių sukurtus elektrinius autobusus: testuodami nuvažiavo 4 mln. kilometrų (8)

Autobusų gamintojas „ Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „ Elinta Motors “ pristatė...

Top naujienos

Dailius Dargis | D+

16 valandų su savo pagrobėju praleidęs žinomas Lietuvos aktorius papasakojo, kaip viskas vyko: aš tapau jo savotišku pagalbininku

Nepriklausomos Lietuvos istorijoje buvo kelios, tačiau plataus atgarsio sulaukusios įkaitų...

Psichologė pasakė, kada santuokoje jau laikas sukti skirtingais keliais: svarbu viską matyti skaidriai (96)

Kai lyčių stereotipai trinami laikmečio ar kitų procesų, kuo gi skiriasi vyras ir moteris? O...

Iš COVID-19 duomenis nagrinėjančių ekspertų – nerimo ženklai: kertasi dvi pandemijos (73)

Kai Ziyado Al-Aly vadovaujama tyrimų grupė pranešė jam, kaip dažnai diabetas kerta...

Restoranuose drastiškai trūksta darbuotojų: sugrįžusieji iš prastovų susirenka išmokas ir patraukia kitur (269)

Neseniai atsidarius lauko terasoms, maitinimo įstaigos jau jaučia darbuotojų stygių. Pusę metų...

Mirė garsi virtuvės šefė, „barbekiu mama“ Halina Bovševič (203)

Gegužės 9-ąją nuo koronaviruso mirė žinoma virtuvės šefė, barbekiu mama vadinta Halina...

Lyg tikra vasara: į Lietuvą plūstelės šiluma – įdienojus net iki 23 laipsnių (3)

Šiandien Lietuvos orus lems anticiklono vakarinė – šiltoji dalis. Su smarkokais pietiniais oro...

Nepavykęs Kremliaus noras įgelti: lietuviai, rinkitės – ginklai arba vakcinos (576)

Lietuvos kariuomenės įsigijimai visada buvo ir išliko Kremliaus propagandistų dėmesio centre: tai...

Pavydas poroje: kada jis santykius griauna, o kada jiems padeda? (10)

Meskite į mane akmenį tie, kas niekada nejautė pavydo. Iš tiesų šis jausmas mus lydi nuo...

Gydytojas įvardijo, koks skausmas mus labai sendina: patarė nedelsti du skaičiai parodys, ar efektyviai sportuojate (18)

Pradėdami sportuoti, ypač vidutinio ir vyresnio amžiaus žmonės, sporto salėje kartais nesupranta...

Orijus Gasanovas papasakojo, kodėl dabar pats geriausias laikas keliauti: stebina prabangių viešbučių kainos ir galimybės (38)

Dabar, kai pasaulis stengiasi išsivaduoti iš COVID–19 sukeltos pandemijos, vis dažniau iškyla...