aA
„Porsche“ plečia sėkmingo SUVCayenne“ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį – „Cayenne Coupe“. Modelis turi visiškai unikalią galinę dalį, adaptyvų oro aptaką bei dvi skirtingas stogo koncepcijas – standartiškai montuojamas panoraminis stiklinis stogas, o papildomai užsakomas pagamintas iš anglies pluošto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Didžiausias „Cayenne Coupe“ išskirtinumas yra raumeningesnis ir dinamiškesnis eksterjeras, kurį sukuria įvairūs praktiškumo suteikiantys sprendimai.

Automobilio stogo linija yra apie 20 mm žemesnė, o ją pratęsia bei išryškina virš galinio stiklo sumontuotas oro aptakas. Priekinis stiklas bei statramsčiai yra nuožulnesni nei „Cayenne“ modelyje, o dėl perprojektuotų galinių durų bei sparnų automobilis tapo 18 mm platesnis. Galinis registracijos numeris yra integruotas į buferį – dėl šio sprendimo automobilis atrodo dar labiau prigludęs prie žemės.

Naujausias „Cayenne Turbo“ modelis buvo pirmasis SUV, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką, kurio pozicija kinta priklausomai nuo važiavimo greičio. „Cayenne Coupe“ aktyvios aerodinamikos srityje pažengė dar toliau – kiekviename modelyje stogo oro aptakas derinamas su adaptyviu galiniu aptaku. Harmoningai į modelio siluetą integruotas aptakas, važiuojant greičiau nei 90 km/val., pakyla 135 mm – taip padidinamas galinės ašies sukibimas su keliu.

Erdvus interjeras

Standartiškai „Cayenne Coupe“ montuojamas didelis 2,16 kv. m. panoraminis stogas. 0,92 kv. m. įstiklintas plotas visiems keleiviams suteikia erdvės pojūtį, o užtraukiama užuolaida uždengia stiklą ir apsaugo nuo saulės kaitros ar šalčio.

Papildomai užsakomo iš anglies pluošto pagaminto stogo kontūrai bei centrinė siūlė primena sportinį „Porsche 911 GT3 RS“. Tokio tipo stogas užsakomas kartu su trimis automobilio svorį mažinančiais sportiniais paketais – juose taip pat yra „Sport Design“ aksesuarai, lengvi 22 colių „GT Design“ ratlankiai, anglies pluošto ir „Alcantara“ detalės interjere bei šachmatine tekstūra išsiuvinėti sėdynių centrai. Kartu su tokiu paketu „Cayenne Turbo Coupe“ modelyje montuojama sportinė išmetimo sistema.

Automobilyje yra keturios sėdėjimo vietos. Vairuotojas ir šalia jo esantis keleivis sėdi ant sportinių aštuoniomis kryptimis reguliuojamų sėdynių su integruotais galvos atlošais. Šios sėdynės suteikia komfortą bei optimalų šoninį prilaikymą.

„Cayenne Coupe“ gale taip pat sumontuotos dvi sėdynės, o per vidurį tarp jų įmontuotas porankis. Keleiviai gale sėdi 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje, tad „Coupe“, nepaisant sportiškos žemesnės stogo linijos, yra pakankamai vietos jų galvoms.

Bagažinės talpa yra 625 litrai, o nulenkus galines sėdynes, ji padidėja iki 1 540 l („Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 600 iki 1 510 l).

Inovatyvi pakaba ir varikliai

Dinamiškos kėbulo linijos nėra vieninteliai išskirtiniai „Cayenne Coupe“ bruožai. Šiame modelyje yra visos trečiosios kartos „Cayenne“ esančios naujovės: pažangi pakabos sistema, galingi varikliai ir išmanios technologijos.

Pristatymo metu „Cayenne Coupe“ siūlomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų 3,0 l variklis su turbokompresoriumi pasiekia 250 kW (340 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą. Standartinėje jo įrangoje montuojamas „Sport Chrono“ paketas, su kuriuo automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o pasirinkus papildomus svorį mažinančius sportinius paketus – per 5,9 sek. Didžiausias šio automobilio greitis yra 243 km/val.

"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Galingiausias gamoje „Cayenne Turbo Coupe“ turi 4 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais. Jis pasiekia 404 kW (550 AG) pajėgumą ir didžiausią 770 Nm sukimo momentą. Šio modelio spurtas nuo 0 iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sek., o didžiausias jo greitis – 286 km/val.

Naująjį „Porsche Cayenne Coupe“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti gegužės pabaigoje. „Cayenne Coupe“ kainuoja nuo 83 711 eurų, o „Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 146 662 eurų su PVM. Jau standartinėje įrangoje abu modeliai turi kintamos galios vairo stiprintuvo „Power Steering Plus“ sistemą, 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, parkavimo jutiklius priekyje ir gale, galinio vaizdo kamerą, aktyvią pakabos valdymo sistemą „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) bei „Sport Chrono“ paketą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

„Peugeot“ pristato naująjį elektrinį „e-Traveller“ ir daugiau galimybių kelionių metu (3)

„ Peugeot “ pristato naują ekologiškų kelionių būdą – visiškai elektrinį...

„Toyota“ atnaujino „Hilux“: turi galingesnį variklį ir modifikuotą važiuoklę (6)

„ Toyota “ pristato naująjį „Hilux“: atnaujintas pikapo dizainas, po kapotu montuojamas...

Antausis Kelių direkcijai dėl eismo saugumo: per dvejus metus nerado būdų nupirkti greičio matuoklių (41)

Po Susisiekimo ministerijos atlikto audito Lietuvos automobilių kelių direkcijoje ( LAKD ),...

„Volkswagen“ parodė, kaip atrodys naujas „Arteon“ (2)

„ Volkswagen “ jau parodė pirmuosius naujojo „ Arteon “ vaizdus. Kartu su iki šiol gamintu...

Baigė pirmąjį Islandijos plento remonto etapą: išplėtė iki dešimties eismo juostų (7)

Baigtas magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožo nuo 100,47 iki 101,79 km...

Top naujienos

Korupcijos ir dopingo lizdas: pasauliniu mastu demaskuoti sunkiosios atletikos užkulisiai (26)

Kanados profesorius Richardas McLarenas, atlikęs pagrindinį vaidmenį narpliojant Sočio olimpiados...

Iš ligoninės pabėgusi pensininkė Vanda sako, kad tai priminė košmarą: jie mane gaudė ir nenorėjo išleisti (186)

Lietuvoje – kažkoks keistas bėgimo iš ligoninių sezonas. Pacientai vis dažniau patys...

Atkeliauja šiltesnių ir neramesnių orų banga

Penktadienio pirmąją dienos dalį debesys bus reti, todėl vyraus saulėti orai, lietaus nenumatoma....

Žiniasklaida: Sutkaus byloje STT į apklausas vieną po kito kviečia Seimo narius (36)

Teisėsaugai atliekant tyrimą dėl galimo neteisėto poveikio teisėkūrai, Specialiųjų tyrimų...

Po 6 metų studijų LSMU – studentus nuliūdinęs sprendimas: mums tereikėjo paprasto žmogiškumo (83)

Lietuvos sveikatos mokslų universitetas ( LSMU ) moka stebinti savo studentus – paaiškėjo, jog...

Išvados iš karantino neįvedusios Švedijos (215)

Mokslininkas, pasiūlęs prieštaringai vertinamą Švedijos „Covid-19“ strategiją, teigia, kad...

Garsaus astronomo gyvenimas buvo itin spalvingas: augintinis briedis nustipo padauginęs alkoholio (13)

Tycho Brahe – vienas iškiliausių astronomų. Šis 1546–1601 metais gyvenęs danų didikas buvo...

Aludaris Viršilas apie netikėtai užklupusius sunkumus: į valstybės kišenę nusprendėme nelįsti (33)

Jeigu vis dar tikite pasakomis, tai seniai seniai buvo tokie laikai, kai vyrai alų, midų gėrė, kad...

|Maža didelių žinių kaina