aA
„Porsche“ plečia sėkmingo SUVCayenne“ gamą ir pristato dar sportiškesnį modelį – „Cayenne Coupe“. Modelis turi visiškai unikalią galinę dalį, adaptyvų oro aptaką bei dvi skirtingas stogo koncepcijas – standartiškai montuojamas panoraminis stiklinis stogas, o papildomai užsakomas pagamintas iš anglies pluošto, rašoma pranešime žiniasklaidai.
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Didžiausias „Cayenne Coupe“ išskirtinumas yra raumeningesnis ir dinamiškesnis eksterjeras, kurį sukuria įvairūs praktiškumo suteikiantys sprendimai.

Automobilio stogo linija yra apie 20 mm žemesnė, o ją pratęsia bei išryškina virš galinio stiklo sumontuotas oro aptakas. Priekinis stiklas bei statramsčiai yra nuožulnesni nei „Cayenne“ modelyje, o dėl perprojektuotų galinių durų bei sparnų automobilis tapo 18 mm platesnis. Galinis registracijos numeris yra integruotas į buferį – dėl šio sprendimo automobilis atrodo dar labiau prigludęs prie žemės.

Naujausias „Cayenne Turbo“ modelis buvo pirmasis SUV, turėjęs aktyvų aerodinamikos elementą – galinį stogo oro aptaką, kurio pozicija kinta priklausomai nuo važiavimo greičio. „Cayenne Coupe“ aktyvios aerodinamikos srityje pažengė dar toliau – kiekviename modelyje stogo oro aptakas derinamas su adaptyviu galiniu aptaku. Harmoningai į modelio siluetą integruotas aptakas, važiuojant greičiau nei 90 km/val., pakyla 135 mm – taip padidinamas galinės ašies sukibimas su keliu.

Erdvus interjeras

Standartiškai „Cayenne Coupe“ montuojamas didelis 2,16 kv. m. panoraminis stogas. 0,92 kv. m. įstiklintas plotas visiems keleiviams suteikia erdvės pojūtį, o užtraukiama užuolaida uždengia stiklą ir apsaugo nuo saulės kaitros ar šalčio.

Papildomai užsakomo iš anglies pluošto pagaminto stogo kontūrai bei centrinė siūlė primena sportinį „Porsche 911 GT3 RS“. Tokio tipo stogas užsakomas kartu su trimis automobilio svorį mažinančiais sportiniais paketais – juose taip pat yra „Sport Design“ aksesuarai, lengvi 22 colių „GT Design“ ratlankiai, anglies pluošto ir „Alcantara“ detalės interjere bei šachmatine tekstūra išsiuvinėti sėdynių centrai. Kartu su tokiu paketu „Cayenne Turbo Coupe“ modelyje montuojama sportinė išmetimo sistema.

Automobilyje yra keturios sėdėjimo vietos. Vairuotojas ir šalia jo esantis keleivis sėdi ant sportinių aštuoniomis kryptimis reguliuojamų sėdynių su integruotais galvos atlošais. Šios sėdynės suteikia komfortą bei optimalų šoninį prilaikymą.

„Cayenne Coupe“ gale taip pat sumontuotos dvi sėdynės, o per vidurį tarp jų įmontuotas porankis. Keleiviai gale sėdi 30 mm žemiau nei „Cayenne“ modelyje, tad „Coupe“, nepaisant sportiškos žemesnės stogo linijos, yra pakankamai vietos jų galvoms.

Bagažinės talpa yra 625 litrai, o nulenkus galines sėdynes, ji padidėja iki 1 540 l („Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 600 iki 1 510 l).

Inovatyvi pakaba ir varikliai

Dinamiškos kėbulo linijos nėra vieninteliai išskirtiniai „Cayenne Coupe“ bruožai. Šiame modelyje yra visos trečiosios kartos „Cayenne“ esančios naujovės: pažangi pakabos sistema, galingi varikliai ir išmanios technologijos.

Pristatymo metu „Cayenne Coupe“ siūlomas su dviem varikliais. Šešių cilindrų 3,0 l variklis su turbokompresoriumi pasiekia 250 kW (340 AG) pajėgumą bei 450 Nm sukimo momentą. Standartinėje jo įrangoje montuojamas „Sport Chrono“ paketas, su kuriuo automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o pasirinkus papildomus svorį mažinančius sportinius paketus – per 5,9 sek. Didžiausias šio automobilio greitis yra 243 km/val.

"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
"Porsche" sukėrė dar vieną "Cayenne" versiją
© Gamintojo archyvas

Galingiausias gamoje „Cayenne Turbo Coupe“ turi 4 litrų V8 variklį su dviem turbokompresoriais. Jis pasiekia 404 kW (550 AG) pajėgumą ir didžiausią 770 Nm sukimo momentą. Šio modelio spurtas nuo 0 iki 100 km/val. užtrunka vos 3,9 sek., o didžiausias jo greitis – 286 km/val.

Naująjį „Porsche Cayenne Coupe“ užsisakyti galima jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti gegužės pabaigoje. „Cayenne Coupe“ kainuoja nuo 83 711 eurų, o „Cayenne Turbo Coupe“ – nuo 146 662 eurų su PVM. Jau standartinėje įrangoje abu modeliai turi kintamos galios vairo stiprintuvo „Power Steering Plus“ sistemą, 20 colių lengvojo lydinio ratlankius, parkavimo jutiklius priekyje ir gale, galinio vaizdo kamerą, aktyvią pakabos valdymo sistemą „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) bei „Sport Chrono“ paketą.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
5.0000

Policija pradeda naudoti lazerinius greičio matuoklius: pažeidimus fiksuos iš labai toli (3)

Lietuvos kelių policija pradeda dirbti su moderniais lazeriniais greičio matuokliais, kurie...

Siūlo elektromobilius atleisti nuo vieno mokesčio

Seimo Laisvės frakcijos narys Kasparas Adomaitis registravo įstatymų pakeitimų projektus,...

Naujovė gatvėse: atsiras atskiri šviesoforai viešajam transportui

Nuo birželio 1 d. įsigaliojus Kelių eismo taisyklių ( KET ) pakeitimams, miestuose gali atsirasti...

Europoje tai neįmanoma: rusai gamins automobilius be ABS, oro pagalvių ir su 1988 metų emisijų normomis (1)

Rusijos vyriausybė publikavo 2022 metų gegužės 12 dienos nutarimą №855 „Dėl atskirų...

Vis dar yra modelių, kuriuos galima gauti per porą savaičių

Prieš dvejus metus pasaulį sukausčiusi pasaulinė koronaviruso pandemija pamažu atslūgsta ir...

Top naujienos

Karo ekspertai: rusai pajėgas meta į du sektorius, kitur puolimas išsikvepia (1)

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N’ Loaded“ ekspertai teigia, kad nors...

Elektros tiekėjo pasirinkimui – mažiau nei mėnuo: ragina suskubti, norint gauti visus atsakymus paneigė kai kuriuos mitus

Likus mažiau nei mėnesiui pasirinkti elektros tiekėją šimtams tūkstančiams vartotojų,...

Odesos uostą toliau blokuoja Rusijos pajėgos: sulaukė britų atsako

Lietuvos užsienio reikalų ministras Gabrielius Landsbergis sako buriantis šalių koaliciją...

Šimonytė įvertino Karbauskio grasinimus: taip sieti klausimus yra apgailėtina

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos (LVŽS) atstovams vis grasinant nepasirašyti partinių...

Karas Ukrainoje. Ukraina apie reikšmingus pokyčius: mūsų priešai dėl to labai liūdi ministro patarėjas: pagrindinis tikslas Mariupolyje – pasiektas

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis naktį į antradienį pareiškė, kad Rusija vykdo...

Kolegas pribloškė valstiečio replikos apie mergaitiškus pokalbius: siūlo kreiptis į etikos sargus (3)

Antradienį Seimui ministrė pirmininkė Ingrida Šimonytė pristatė Vadovybės apsaugos įstatymo...

Po pauzės – naujas Ingeborgos Dapkūnaitės interviu apie karą, kolegas Rusijoje ir ar ten grįš: man nesvarbu, kur mane palaidos

Dalyvaudama „ YouTube “ transliuojamoje internetinėje laidoje „Radio Dolin“, aktorė...

Parodė, kaip atrodo lietuviškas braškių ūkis: derlius čia auginamas kitaip nei įprastai

Jei turite sodą ar vasaromis keliaujate aplankyti senelių kaime, tikriausiai į valias...

Viešai Putino nekritikavęs Filipinų prezidentas pratrūko

Kadenciją baigiantis Filipinų prezidentas Rodrigas Duterte griežtai kritikavo Rusijos lyderį...

Delfi PliusOlga Stopinskaja, delfi.lv

Latvių dietologė atsakė į svarbiausius klausimus: tai ar galima vartoti pieną, kavą, mėsą arba eiti miegoti prisivalgius?

Ar kava kenkia sveikatai? Kuo naudinga ir kuo kenksminga mėsa ? Ar galima suaugusiam žmogui gerti...