„Porsche“ taip pat atnaujino „Cayenne“ išvaizdą ir „Cayenne S“ versijai sukūrė visiškai naują 3.6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį su dviem turbinomis.

„Po „Porsche Cayenne“ pristatymo 2002 m. nuo konvejerio nuriedėjo daugiau nei pusė milijono visureigių. Šis modelis sujungė sportinį automobilį ir visureigį viename automobilyje ir tapo vienu sėkmingiausių „Porsche“ koncerno modelių. „Porsche“ koncernui „Cayenne“ yra labai svarbus modelis, nes jis išplečia sportinių automobilių gamą ir leidžia investuoti į ateities technologijas“, – teigia „Porsche“ atstovybės Lietuvoje „Prime Auto“ vadovas Jonas Jokštys.

„Cayenne“ turi penkias versijas: benzinines „Cayenne S“ ir „Cayenne Turbo“, dyzelines „Cayenne Diesel“ ir „Cayenne S Diesel“ bei elektra įkraunamą hibridinę „Cayenne S E-Hybrid2“. Hibridinis „Cayenne“ prisijungė prie „Panamera S E-Hybrid“ ir „918 Spyder“ šeimos, o „Porsche“ tapo vieninteliu automobilių gamintojų pasaulyje, kuris siūlo tris elektra įkraunamus hibridinius modelius.

„Cayenne S E-Hybrid2“ yra montuojamas benzininis 3.0 l darbinio tūrio V6 varikliu su kompresoriumi ir elektriniu varikliu. Bendra hibridinio visureigio galia yra 416 AG, o įsibėgėjimas iki 100 km/h užtruknka 5,9 sekundės. Varomas vien elektros varikliu „Cayenne S E-Hybrid2“ gali nuvažiuoti iki 36 km ir pasiekti maksimalų 125 km/val. greitį.

Kurdami naująjį „Cayenne S“ 3,6 l darbinio tūrio benzininį V6 variklį, „Porsche“ inžinieriai įrodė, kad sumažinant cilindrų skaičių ir variklio kubatūrą galima ne tik išlaikyti, bet ir pagerinti variklio savybes. „Cayenne S“ su naujuoju varikliu sunaudoja vidutiniškai 9,5-9,8 l degalų šimtui kilometrų – litru mažiau nei ankstesnis V8 variklis. V6 agregatas su dviem turbinomis taip pat turi 20 AG daugiau ir iki 100 km/val. visureigiui leidžia įsibėgėti per 5,5 sekundes – tai 0,4 s greičiau nei ankstesnis „Cayenne S“.

Greičiausioje versijoje – „Cayenne Turbo“ – montuojamas 4.2 l darbinio tūrio V8 variklis su turbina, kuris išvysto 520 AG pajėgumą. Nuo 0 iki 100 km/val. visureigis įsibėgėja per 4,5 sek. ir pasiekia maksimalų 279 km/val. greitį.

Dyzeliniai „Cayenne“ varikliai pasižymi dar geresnėmis ekonomiškumo ir galios savybėmis. Dyzelinis 3.0 l darbinio tūrio „Cayenne Diesel“ išvysto 262 AG, o šimtui kilometrų sunaudoja 6,6-6,8 l degalų. Galingas „Cayenne Diesel S“ 4.2 l darbinio tūrio V8 variklis turi 385 AG ir 100 km įveikia sunaudodamas 8 l dyzelino.

„Porsche“ taip pat atnaujino automobilio priekinę ir galinę dalis. Priekyje sumontuotos oro įsiurbimo angos ne tik suteikia „Cayenne“ sportiškesnę išvaizdą, bet ir padeda šaltam orui patekti į aušinimo sistemą. „Cayenne“ galinėje dalyje „Porsche“ dizaineriai atnaujino žibintus ir į kėbulą subtiliai integravo išmetimo vamzdžius.

Vairuotojas „Cayenne“ salone galės pajusti sportinio „918 Spyder“ dvasią. Naujojo „Cayenne“ vairas buvo kuriamas pagal šio sportinio modelio pavyzdį. Apie sportinę „Cayenne“ prigimtį neleis pamiršti prie vairo standartiškai montuojamos pavarų perjungimo svirtelės.

Lietuvoje atnaujintus „Cayenne“ bus galima įsigyti nuo spalio mėn. „Prime Auto“ salone Vilniuje. „Cayenne S“ kainuos nuo 280 754 Lt, „Cayenne Turbo“ – 449 958 litų. Dyzelinio „Cayenne Diesel“ kainos prasideda nuo 231 872 Lt, „Cayenne S Diesel“ – nuo 287 436 litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)