aA
Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „Peugeot“ pristatys savavaldį elektrinį koncepcinį automobilį „e-Legend Concept“. Sakoma, kad šis automobilis atskleis, kaip prancūzai įsivaizduoja transportą ateityje ir judėjimą grįstą naujais energijos šaltiniais.
"Peugeot e-Legend Concept"
© Gamintojo archyvas

„Peugeot“ vykdomojo direktoriaus Jean-Philippe Imparato teigimu, „e-Legend Concept“ nėra vien tik techninis manifestas.

„Tai „Peugeot“ optimizmo ir nekantriai laukiamos ateities vizija, – teigia J. P. Imparato, – Mums sąvokos „autonominis“ ir „elektrinis“ yra sinonimai. Nuobodybė niekada nebuvo mūsų DNR dalis.“

Pristatoma koncepcija – autonominis elektrinis automobilis, galintis veikti keturiais vairavimo režimais, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas arba važiuojančiojo pageidavimą. Du iš jų yra savarankiško vairavimo režimai. „Soft“ režimo prioritetas yra keleivių patogumas, jame veikiančių skaitmeninių ekranų ir pateikiamos informacijos kiekis sumažintas iki minimumo. „Sharp“ režimas skirtas aštresniam važiavimui ir suteikia daugiausiai išmanios veiklos galimybių.

Savarankiško vairavimo režime automobilio vairas pastumiamas po garso sistema, kad atsidengtų matytųsi 49 colių skersmens ekranas. Priekinių sėdynių atlošai nuleidžiami žemyn ir ištraukiami porankiai, taip suformuojamas didelis paviršius daiktams pasidėti, ant jo be laidų galima įkrauti išmaniuosius telefonus. Visi keleiviai gali atsipalaiduoti, pavyzdžiui, žaisti vaizdo žaidimus ir žiūrėti filmus įgaubtame centriniame ekrane arba kiekviename saulės skydelyje įmontuotame ekrane. Automobiliui komandas galima duoti ir per centrinę konsolę, kuri yra integruota į vairuotojo sėdynę. Be to, automobilis turi ir du rankinio vairavimo režimus.

Automobilyje yra 17 kalbų bendraujanti dirbtinio intelekto technologija, leidžianti vairuotojui keisti važiavimo stilių, klausytis mėgstamos muzikos ir net atidaryti arba uždaryti elektra valdomas transporto priemonės duris. Šią sistemos versiją planuojama per dvejus metus įdiegti ir į kitus „Peugeot“ gaminamus modelius.

Automobilio ilgis – 4650 mm, plotis 1930 mm, o aukštis 1370 mm. Jame yra 16 įvairių dydžių ekranų, pavyzdžiui, 49 colių įgaubtas centrinis ekranas, 29 colių ekranai duryse ir 12 colių ekranai saulės skydeliuose. Per centrinę konsolę automobilį galima valdyti sukamuoju mygtuku ir naudojantis 6 colių jutikliniu ekranu. Šalia vairo kairėje pusėje yra skaitmeninis vairavimo režimo parinkčių mygtukas.

Automobilis turi 100 kWh talpos baterijas ir elektrinį variklį. Jo sukimo momentas yra 800 Nm, o 340 kilovatų galia paskirstoma visiems keturiems varomiesiems ratams. Koncepcinis automobilis iki 100 km/val. pagreitėja greičiau nei per 4 sekundes, o jo maksimalus greitis yra 220 km/val.

Su pilna įkrova galima nuvažiuoti 600 km, o po 25 minučių trukmės greitojo krovimo galima nuvažiuoti 500 km. Be to, koncepcinis automobilis turės indukcinį krovimą, tai yra, jo baterijas bus galima įkrauti nenaudojant laidų.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus (30)

Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės...

Oro uoste suniokoto „Audi“ savininkai šokiruoti: tikėjosi saugumo, gavo 40 tūkst. eurų nuostolių (474)

Vilniečių šeimynos atostogos netikėtai apkarto. Iš Kauno oro uosto pailsėti į užsienį...

„Dyzelgeitas“ tęsiasi: „Opel“ teks remontui susigrąžinti 100 tūkst. automobilių (17)

Vokietijos transporto ministerija pirmadienį paskelbė įsakymą atšaukti apie 100 tūkst. „ Opel...

Kelininkai suplanavo, kaip užklupti žiemą: druska barstyti gatves gali nors dabar (45)

Nepaisant to, kad už lango vasariška šiluma, kelių valymą , slidumą mažinančių medžiagų...

Artėjant padangų keitimo metui teks patuštinti pinigines: už naujas – ir 300 eurų (107)

Artėjant šaltajam sezonui, automobilių priežiūros ekspertai primena apie būtiną transporto...

Top naujienos

Silicio slėnis šoka tango su despotais (16)

Silicio slėnio technologijų milžinės tradiciškai atranda išmintingų būdų, kaip kurti...

Kolegijos Kryme direktorė apie kruviną išpuolį: žudė visus iš eilės Peskovas: įtariama teroro akto versija (279)

Rusijos okupuotame Kryme , Kerčės politechnikos kolegijoje nugriaudėjo sprogimas.

Žuvusios manekenės Didžiūnaitytės tragedija sujaudino žinomas moteris: jų klausimai – itin nepatogūs (10)

Praėjusių metų tragiškai žuvusios manekenės Dovilės Didžiūnaitytės istorija iki šiol nėra...

Šimašiui – netikėti kaltinimai: kilo klausimų dėl rinkimų kampanijos skaidrumo Šimašius: tai visiškas absurdas (33)

Opozicinės Lietuvos laisvės sąjungos (liberalai) frakcija Vilniaus miesto savivaldybės taryboje...

IT specialistas: prieš Lietuvą gali būti ruošiama labai rimta ataka

„Internete nieko nebūna nemokamo“, – sako Ramūnas Liubertas. Jis – informacinių...

Klimatologai – apie anomalijas Lietuvoje: žiemą laukia šilumos bangos, o Vėlinės bus labai šaltos (48)

Šiuo metu mus džiugina bobų vasara. O kokie gi orai laukia likusį rudenį, kokia bus žiema? Pasak...

Rusijos „erelio“ vadybininkas išvadino McGregorą prostitute, UFC bosas neigia kalbas apie revanšą (9)

Po milžiniško susidomėjimo sulaukusios skandalingos UFC dvikovos tarp Chabibo Nurmagomedovo ir...

Pasisemkite idėjų iš parodos: kokios tendencijos ryškėja lietuvių interjeruose (3)

Lietuviams svarbu, kad jų namai būtų vieninteliai ir nepakartojami. Todėl interjerui jie skiria...

Liudvikas Andriulis. Piktas monstras, gąsdinantis Skvernelį (224)

Su siaubu žiūrėdamas vakarykštį Skvernelio pasisakymo apie visuomenės teisę žinoti įrašą,...

Dėl remontuojamoje gatvėje sproginėjančių padangų kaltina pačius vairuotojus (30)

Neseniai prasidėjęs Laisvės prospekto atkarpos nuo Architektų g. viaduko iki Oslo gatvės...