„Peugeot“ vykdomojo direktoriaus Jean-Philippe Imparato teigimu, „e-Legend Concept“ nėra vien tik techninis manifestas.

„Tai „Peugeot“ optimizmo ir nekantriai laukiamos ateities vizija, – teigia J. P. Imparato, – Mums sąvokos „autonominis“ ir „elektrinis“ yra sinonimai. Nuobodybė niekada nebuvo mūsų DNR dalis.“

Pristatoma koncepcija – autonominis elektrinis automobilis, galintis veikti keturiais vairavimo režimais, atsižvelgiant į važiavimo sąlygas arba važiuojančiojo pageidavimą. Du iš jų yra savarankiško vairavimo režimai. „Soft“ režimo prioritetas yra keleivių patogumas, jame veikiančių skaitmeninių ekranų ir pateikiamos informacijos kiekis sumažintas iki minimumo. „Sharp“ režimas skirtas aštresniam važiavimui ir suteikia daugiausiai išmanios veiklos galimybių.

Savarankiško vairavimo režime automobilio vairas pastumiamas po garso sistema, kad atsidengtų matytųsi 49 colių skersmens ekranas. Priekinių sėdynių atlošai nuleidžiami žemyn ir ištraukiami porankiai, taip suformuojamas didelis paviršius daiktams pasidėti, ant jo be laidų galima įkrauti išmaniuosius telefonus. Visi keleiviai gali atsipalaiduoti, pavyzdžiui, žaisti vaizdo žaidimus ir žiūrėti filmus įgaubtame centriniame ekrane arba kiekviename saulės skydelyje įmontuotame ekrane. Automobiliui komandas galima duoti ir per centrinę konsolę, kuri yra integruota į vairuotojo sėdynę. Be to, automobilis turi ir du rankinio vairavimo režimus.

Automobilyje yra 17 kalbų bendraujanti dirbtinio intelekto technologija, leidžianti vairuotojui keisti važiavimo stilių, klausytis mėgstamos muzikos ir net atidaryti arba uždaryti elektra valdomas transporto priemonės duris. Šią sistemos versiją planuojama per dvejus metus įdiegti ir į kitus „Peugeot“ gaminamus modelius.

Automobilio ilgis – 4650 mm, plotis 1930 mm, o aukštis 1370 mm. Jame yra 16 įvairių dydžių ekranų, pavyzdžiui, 49 colių įgaubtas centrinis ekranas, 29 colių ekranai duryse ir 12 colių ekranai saulės skydeliuose. Per centrinę konsolę automobilį galima valdyti sukamuoju mygtuku ir naudojantis 6 colių jutikliniu ekranu. Šalia vairo kairėje pusėje yra skaitmeninis vairavimo režimo parinkčių mygtukas.

Automobilis turi 100 kWh talpos baterijas ir elektrinį variklį. Jo sukimo momentas yra 800 Nm, o 340 kilovatų galia paskirstoma visiems keturiems varomiesiems ratams. Koncepcinis automobilis iki 100 km/val. pagreitėja greičiau nei per 4 sekundes, o jo maksimalus greitis yra 220 km/val.

Su pilna įkrova galima nuvažiuoti 600 km, o po 25 minučių trukmės greitojo krovimo galima nuvažiuoti 500 km. Be to, koncepcinis automobilis turės indukcinį krovimą, tai yra, jo baterijas bus galima įkrauti nenaudojant laidų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)