Ketvirtosios kartos „Range Rover“ buvo kuriamas „nuo nulio“, tačiau išlaikant originaliojo prieš 40 metų pristatyto modelio dizainą. Tai yra pirmasis pasaulyje visureigis, kurio konstrukcijos pagrindas – monokoko tipo aliuminio karkasas – yra 39 proc. lengvesnis nei dabartinės kartos modelio plieno karkasas. Tai reiškia, kad naujasis modelis yra net iki 420 kilogramų lengvesnis už pirmtaką.

Gamintojai pabrėžia, kad naujausios aliuminio technologijos pasirinkimas leido reikšmingai patobulinti automobilio dinamiką ir manevringumą, kartu sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 išmetimo į atmosferą rodiklius.

Gamintojai jau paskelbė, kad naujasis „Range Rover“ bus siūlomas su benzininiu V8, 510 AG varikliu arba vienu iš dviejų dyzelinių (3.0 l, 258 AG arba 4.4 l, 339 AG). Visi jėgos agregatai derinami su 8 laipsnių automatine transmisija. Be to, 2013-aisiais pasirodys ir hibridinė versija.

Naujos kartos visureigyje bus montuojama prisitaikymo prie važiavimo aplinkos sistema „Land Rover’s Terrain Response®“. Ši sistema analizuoja vairavimo sąlygas ir automatiškai parenka toms sąlygoms labiausiai tinkamas visureigio valdymo funkcijas.

Keleiviai, sėdintys naujojo visureigio gale, turės 118 mm daugiau vietos kojoms ištiesti bei patogesnes sėdynes, kurioms siūlomas papildomas komforto paketas „Executive Class“.

Naujojo „Range Rover“ užsakymai bus priimami nuo rudens, o pristatymai klientams prasidės 2013 m. pradžioje. Šis modelis bus parduodamas daugiau nei 160 šalių. Europoje bazinė automobilio versija su 3.0 l, V6 varikliu kainuos nuo 89 100 eurų (307,4 tūkst. Lt). Už „Range Rover Autobiography 5.0 Supercharged“ modelį bus prašoma 127 100 eurų (438,8 tūkst. Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (32)