aA
Visame pasaulyje per metus „Golf“ parduodama apie 800 000 vienetų, o nuo 1974 m. jų parduota daugiau nei 35 milijonai. Šiais metais VW Lietuvoje pristatė aštuntos kartos „Golf“ su skaitmeniniu interjeru ir aukštesnės klasės technologijomis. „Auto Bild Lietuva“ komanda ne tik išbandė naująjį „Golf“, bet ir supažindino jaunuolį su jo giminaičiu iš praeities, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.

Naujojo „Golf“ išvaizdą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint, VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų tipo įvaizdį. Pavyzdžiui, priekis žemas tarsi „uostinėtų“ asfaltą – tai padaryti leidžia nauji LED žibintai.

Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija kyla, pirmą kartą „Golf“ atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar yra 0,275 cw, taigi turėtų atitikti aukščiausius reikalavimus.

Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.

Interjero revoliucija

„Golf“ atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais prietaisų skydelyje. Priešais vairą yra tik skaitmeniniai prietaisai (10,25 colių ekranas), bazinę versiją nuo aukštos kokybės versijų skiria tik funkcionalumas ir duomenų apdorojimo greitis. Viduryje standartiškai yra 8,25 colių ekranas, o už papildomą mokestį galimas 10 colių ekranas.

VW ilgą laiką dirbo ties prietaisų skydelio valdymo koncepcija. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano palytėjimu. VW gamintojas ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. „Golf“ bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės užvedimo raktelio.

Dėmesys efektyvumui ir švarumui

Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80 procentų mažiau NOx dyzelinuose varikliuose) – tai Volkswagen koncernui svarbiau nei kitiems automobilių gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.

Naujasis Golf yra pirmasis Volkswagen, kurį galima rinktis iš penkių hibridinių variantų: trijų lengvų hibridų (vadinamųjų eTSI) turinčių 110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų (eHybrid), kurios generuoja 204 ir 245 AG. Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai – dviejų litrų keturių cilindrų 115 ir 150 AG, kurie su nauja „AdBlue“ sistema yra ne tik švaresni, bet ir sutaupo 17 procentų degalų. Vėliau, kaip žada VW, numatoma daugiau variklių, kurių galia bus didesnė nei 300 AG. O tai reiškia, kad GTI ir Golf R taip pat turi ateitį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
4.2222

BMW papasakojo, kokių naujovių gali tikėtis 5 serijos gerbėjai bei kas lauks rugpjūtį (7)

BMW laikosi numatyto plano ir trečiadienį pasauliui pristatė net tris naujienas. Bavarijos...

Iš gyventojų kišenės – iki 10 mln. eurų už automobilių beverčių atliekų sutvarkymą (7)

Po automobilių ardymo per metus iki 50 tūkst. tonų neigiamą rinkos vertę turinčių automobilių...

Rengia naują techninės apžiūros kainoraštį: kainos keisis, bet į kurią pusę – dar nežinia (7)

Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) parengė privalomosios transporto priemonių...

„Volkswagen“ ir „Audi“ automobilius jau galima įsigyti internetu

„ Volkswagen “ ir „ Audi “ atstovai Lietuvoje atvėrė elektronines parduotuves, kuriose...

„Renault“ nusipirko apsauginių kaukių gamybos liniją – pirmiausia gamins savo darbuotojams

„ Renault “ praneša, kad įsigijo apsauginių kaukių gamybos liniją, kuri bus naudojama gaminti...

Top naujienos

Policijai teks atsiprašyti emigranto: išprovokavę konfliktą patruliai vairuoti pasiūlė 2-mečiui (52)

Trumpų atostogų iš Jungtinės Karalystės į Lietuvą su dvimečiu sūnumi atskridęs ir iš oro...

Daugiabučių gyventojai gali sulaukti pokyčių: įtaria norą užkrauti finansinę naštą ir sužlugdyti bendrijas (18)

Daugiabučių gyventojai jaučiasi apgauti. Nuo lapkričio mėnesio Aplinkos ministerijos rengtas...

ECB: ekonomikai atsiveriant, euro zona vis dar žengia netvirtais žingsniais (1)

Euro zonos ekonomika vis dar susiduria su rimtomis grėsmėmis, nors politikos formuotojai ėmėsi...

The Economist

Nesibaigianti „Kraftwerk“ įtaka

Neseniai miręs Florianas Schneideris paliko viliojantį, tačiau tikra vizija netampantį Europos...

Vilnietis atliko eksperimentą su erkėmis: štai būdas, kaip savo kieme galite sugaudyti erkes (3)

Tikėtina, kad Lietuvai atsigaunant nuo karantino, bet vis dar esant neužtikrintumo dėl keliavimo...

Prasideda vasara – profesionalus sodininkas pataria, ką būtina nuveikti sode ir kokių klaidų šiukštu nedaryti ar išsigąsti raudonų šilauogių lapų

Laidoje Delfi 11 kalbamės su Gediminu Cijūnaičiu, gediminosodai.lt savininku, kuris papasakoja, ką...

Nausėda apie jaučiamas krizės nuotaikas: artėjame prie antirekordo (241)

Prezidentas Gitanas Nausėda išskirtiniame interviu Delfi įvertino koronaviruso krizės žalą...

Ant svetimos nelaimės griuvėsių: didžiausios Rusijos šou verslo šeimų ardytojos – ne tik gražios, bet ir be galo gudrios (1)

Žinomas posakis byloja, kad ant svetimos nelaimės griuvėsių naujos laimės nepastatysi. Bet ar jis...

Netoli Vilniaus rado milžinišką pramogų parką, kuriame galima pramogauti nemokamai visą dieną (59)

Šiltėjant orams vis dažniau ieškome vietų, kuriose galėtume pasimėgauti gamtos ramybe ir...

|Maža didelių žinių kaina