aA
Visame pasaulyje per metus „Golf“ parduodama apie 800 000 vienetų, o nuo 1974 m. jų parduota daugiau nei 35 milijonai. Šiais metais VW Lietuvoje pristatė aštuntos kartos „Golf“ su skaitmeniniu interjeru ir aukštesnės klasės technologijomis. „Auto Bild Lietuva“ komanda ne tik išbandė naująjį „Golf“, bet ir supažindino jaunuolį su jo giminaičiu iš praeities, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.

Naujojo „Golf“ išvaizdą pamėgs, ko gero, ne visi. Vizualiai žiūrint, VW gamintojas iš tikrųjų eina kitu keliu – atsisako visų numylėtinio įvaizdžio ir renkasi aštrių kampų tipo įvaizdį. Pavyzdžiui, priekis žemas tarsi „uostinėtų“ asfaltą – tai padaryti leidžia nauji LED žibintai.

Pasikeitė ir proporcijos. Lango linija kyla, pirmą kartą „Golf“ atrodo pleišto formos. Galinė dalis yra atitinkamai aukšta – galų gale, tai tinka aerodinamikai, kurios rodiklis dabar yra 0,275 cw, taigi turėtų atitikti aukščiausius reikalavimus.

Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.
Volkswagen Golf / Kamilės Miliūtės nuotr.

Interjero revoliucija

„Golf“ atsisveikino su analoginiais prietaisais ir jungikliais prietaisų skydelyje. Priešais vairą yra tik skaitmeniniai prietaisai (10,25 colių ekranas), bazinę versiją nuo aukštos kokybės versijų skiria tik funkcionalumas ir duomenų apdorojimo greitis. Viduryje standartiškai yra 8,25 colių ekranas, o už papildomą mokestį galimas 10 colių ekranas.

VW ilgą laiką dirbo ties prietaisų skydelio valdymo koncepcija. Galimas valdymas balso komanda ar paprastu ekrano palytėjimu. VW gamintojas ateityje į pensiją išsiųs ir automobilio raktelį. „Golf“ bus galima atrakinti naudojant išmanųjį telefoną ir net automobilio startui nereikės užvedimo raktelio.

Dėmesys efektyvumui ir švarumui

Tobulinant variklius, didžiausias dėmesys buvo skiriamas jų efektyvumui (iki 17 procentų mažesnės degalų sąnaudos) ir švarumui (iki 80 procentų mažiau NOx dyzelinuose varikliuose) – tai Volkswagen koncernui svarbiau nei kitiems automobilių gamintojams, siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą, kuris gerokai susvyravo dėl išmetamųjų dujų skandalo.

Naujasis Golf yra pirmasis Volkswagen, kurį galima rinktis iš penkių hibridinių variantų: trijų lengvų hibridų (vadinamųjų eTSI) turinčių 110, 130 ir 150 AG, kuriuose vidaus degimo variklį papildo 48 voltų sistema, ir dviejų Plug-in versijų (eHybrid), kurios generuoja 204 ir 245 AG. Taip pat galimi du dyzelinių variklių variantai – dviejų litrų keturių cilindrų 115 ir 150 AG, kurie su nauja „AdBlue“ sistema yra ne tik švaresni, bet ir sutaupo 17 procentų degalų. Vėliau, kaip žada VW, numatoma daugiau variklių, kurių galia bus didesnė nei 300 AG. O tai reiškia, kad GTI ir Golf R taip pat turi ateitį.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(9 žmonės įvertino)
4.2222

Naujasis kompaktiškas SUV „Mercedes-Benz EQA“ atvyko į Lietuvą (2)

„ Mercedes-Benz “ elektrifikuotų ir visiškai elektrinių modelių gamą papildė prieš kelis...

Lietuvą pasiekė šeštoji klasės lyderio – „Subaru Outback“ – karta (18)

Oficialią „Subaru“ atstovybę „JMA centras“ jau pasiekė šeštosios kartos „ Subaru...

Pradeda trečios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekybą: prabangi versija nekainuos nė 30 tūkst. eurų (11)

Visą savaitę „Fakto Auto“ salone Vilniuje stovėjęs trečiosios kartos „ Nissan Qashqai “...

Lietuviai pristatė pirmuosius pačių sukurtus elektrinius autobusus: testuodami nuvažiavo 4 mln. kilometrų (7)

Autobusų gamintojas „ Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „ Elinta Motors “ pristatė...

„Toyota“ išplėtė modelių gamą: pristatė elektrinį „Proace CITY Electric“ (2)

„ Toyota “ pristatė naująjį „ Toyota Proace CITY Electric“ elektra varomą automobilį....

Top naujienos

Profesorius Usonis siūlo naują vakcinavimo taktiką: yra du keliai ir šis būtų tikrai greitesnis (32)

Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys ketvirtadienį pranešė, kad gegužės 31 dieną...

Lietuva – Europos šalių, kuriose daugiausiai sergama koronavirusu, penketuke, Lenkija išsiskiria mirtingumu (88)

Jau praėjusią savaitę Lietuva pagal sergamumą koronavirusu iškopė į šeštą, o pagal...

Birutė Vėsaitė grįžta į aktyvią politiką (6)

Oficialu: socialdemokratė Birutė Vėsaitė – naujoji Lazdijų rajono savivaldybės tarybos...

„Bellingcat“: Miškinas ir Čepiga – nebe šnipai, Kremlius davė naujas pareigas (21)

Rusijos Vyriausiosios žvalgybos valdybos (GRU) agentai Aleksandras Miškinas ir Anatolijus Čepiga...

Lavrovas pagrasino ES: nepaliksime be atsako tokių išpuolių (288)

Rusija imsis atsakomųjų priemonių, jei Europos Sąjunga paskelbs Maskvai naujų sankcijų,...

Aiškėja, kaip atrodys naujas karantino etapas: po poros savaičių gyvenimas keisis pagerėjus situacijai testas galėtų galioti 48 valandas (342)

Vyriausybė trečiadienį pritarė galimybių pasui: tvarkai, pagal kurią nuo gegužės 24-osios...

Naktinio gyvenimo ambasadorius: šita valdžia kaip ir praeita – tiesiog bijo pasilinksminimo iš esmės (121)

Dėl Galimybių paso ribojimų veikti barams ir naktiniams klubams nusivylęs Vilniaus naktinio...

Nuo sausio algų negavę „Belorus“ darbuotojai susirinko Vilniuje: grasina 400 šeimų bado streiku Adomėnas: darbuotojai tapo Lukašenkos režimo įkaitais (963)

Druskininkų sanatorijos „Belorus“ darbuotojų kolona, lydima policijos, lanko valstybės...

Jurga Jurkevičienė | D+

Kuo labiau sensta, tuo labiau gundo. Kodėl varo iš proto ne jaunikliai, o šešiasdešimtmečiai? Delfi Plius specialiai iš Romos

Šiandien amerikiečių aktoriui George’ui Clooney – 60. Iš arti su kino žvaigžde esu...

„Mid Europa“ prašo leidimo įsigyti „Pigu“

Privataus kapitalo bendrovė „Mid Europa V Management Limited“ prašo Konkurencijos tarybos...