Niurburgringas - vienas seniausių ir sudėtingiausių Europos automobilių sporto kompleksų, turi sunkiai paaiškinamą ypatybę. Važiuoti čia sunku ir pavojinga kaip niekur kitur, nes 1927-aisiais metais statytas, maždaug 24 kilometro ilgio žiedas pasižymi gigantiškais trasos aukščio skirtumais, kai kur slypinčiais nedideliais tramplinais, net 108 kaprizingais posūkiais, išvystomais kvapą gniaužiančiais greičiais. Dėl šių priežasčių, beveik visi automobilių gamintojai čia išbando naujus modelius, o pagal tai, kiek laiko ratuočiui prireikia įveikiant vieną ratą, sprendžiama apie debiutanto sportiškumą.

„Pagani Zonda R“, pagamintas kasdieniam naudojimui skirto modelio bazėje, šią užduotį atliko per 6 min. 47 sek. Tuo būdu ligšiolinis analogiškos kategorijos automobilių rekordas, priklausęs „Ferrari 599XX“ modeliui, buvo pagerintas daugiau nei 11 sekundžių (italų superautomobilio rezultatas - 6 min. 58,16 sek.). Dar daugiau - „Pagani Zonda R“ pavyko maždaug sekunde pagerinti absoliutų Niurburgringo trasos rekordą, pasiektą važiuojant serijinės gamybos automobiliu. Praėjusiais metais „Šiaurinę kilpą“ per 6 min. 48 sek. apskriejo „Radical SR8“.

Greičiau čia sugeba važiuoti tik profesionaliai žiedinėms lenktynėms paruošti modeliai. Šioje kategorijoje rekordas nesumuštas nuo 1983-ųjų, kai priklauso „Porsche 956“ trasą įveikė per 6 min. 11 sek.

„Pagani Zonda R“ ginkluotas V12 tipo atmosferiniu varikliu, kurio pajėgumas siekia 750 AG. Viso labo 1070 kg. sveriantis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,7 sek., o maksimalus jo greitis – 350 km/val. Iš viso ketinama pagaminti viso labo 15 „Pagani Zonda R“ modelių. Vienas egzempliorius kainuoja apie 1,5 mln. eurų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją