„Spartesnio nei prognozuota dėl Europos rinkos atsigavimo, nepaisant padidėjusio aplinkos nepalankumo mūsų svarbiausiose augančiose rinkose, „Groupe Renault“ pusmečio rezultatai pažymėjo tolimesnį žingsnį „Drive the change“ strateginio plano tikslų link. Sėkmingas modelių gamos atnaujinimas ir plėtra, augimas ir disciplina Europoje sudarė sąlygas grupei užimti palankią poziciją, padidinus pelningumo augimą ir veiklos pelno maržos tikslus“, – sakė Carlosas Ghosnas, „Renault“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius.

Automobilių pramonės pajamos pasiekė 21 065 milijonus eurų, dėl išaugusios grupės markių gamybos apimties ir prekybos su partneriais padidėdamos 12,4 proc. Teigiamą įtaką turėjo ir euro kurso kritimas kitų valiutų (Korėjos vono, britų svaro ir kt.) atžvilgiu. Kainų efektas taip pat buvo pozityvus, visų pirma dėl 2014 metų pabaigoje patvirtintų aukštesnių kainų, siekiant atsverti valiutų nuvertėjimą (ypač Rusijoje ir Brazilijoje).

Automobilių pramonės veiklos pelnas padidėjo 308 milijonais eurų (+89 proc.) – iki 656 milijonų eurų arba 3,1 proc. pajamų. Šį pasiekimą galima paaiškinti padidėjusiu aktyvumu ir sumažintais kaštais. Pirmojoje metų pusėje teigiamą efektą sudarė valiutos poveikis.

Grupės veiklos pajamos pasiekė 953 milijonus eurų (+105 proc.), palyginti su 2014 metų pirmąjį pusmetį pasiektais 464 milijonais. Šį pagerėjimą lėmė padidėjęs veiklos pelnas ir 149 milijonais eurų sumažintos kitos išlaidos.

Susijusių kompanijų, daugiausia „Nissan“, įnašas pasiekė 912 milijonų eurų, palyginti su 2014 metų pirmąjį pusmetį pasiektais 725 milijonais eurų, įskaitant ir 70 milijonų eurų įnašą į AVTOVAZ.

Automobilių pramonės veiklos pinigų srautas ties rentabilumo riba siekė -95 milijonus eurų, nepaisant 369 milijonais eurų padidėjusio apyvartinio kapitalo poreikio.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)