„Vivaro“, kurio per metus pagaminama 70 tūkst., užima 10 proc. savo segmento rinkos.

Nuo 2012 m. „Vivaro“ bus parduodamas tik su 2.0 l dyzeliniu varikliu, kuris atitinka „Euro 5“ emisijos standartus. Galima rinkis 90 AG arba 114 AG variantą.

Kitąmet debiutuos „Vivaro ecoFLEX“ versija, kurios CO2 emisija neviršija 180 g/km, o degalų sąnaudos 100 km sumažintos 0,6 l ir sudaro 6,9 l/100 km. Tokių taupumo rezultatų pavyko pasiekti „Vivaro ecoFLEX“ modelyje patobulinus standartinį 2.0 l CDTI variklį, aerodinamiką, pavarų dėžę bei sumontavus mažo pasipriešinimo riedėjimui padangas. Naujojo „Vivaro ecoFLEX“ galimi kėbulo variantai – krovininis bei keleiviniai „Tour“ ar „Life“.

„Opel“ drauge su partneriu „Renault“ šį „Opel Vivaro“ modelį gamina nuo 2001 metų. Gaminamos keturios „Vivaro“ modifikacijos: su erdviais krovininių skyriais „Panel Van“ ir „Platform Cab“ bei iki devynerių sėdimų vietų keleiviniai „Bus“ ar „Combi“.

Prieš kelis mėnesius „Opel“ ir „Renault“ pranešė, jog tęsia bendradarbiavimą toliau. Antros kartos „Vivaro“ gamybą numatoma pradėti 2014 metais.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)