Ji taip pat turės naujas informacijos, pramogų ir apšvietimo technologijas, kurios padės varžytis su tokiais konkurentais kaip „Volkswagen Golf“ ir „Ford Focus“. „Opel“ generalinis direktorius Karlas-Thomas Neumannas pareiškė, jog nepaisant to, kad naujasis modelis bus kiek mažesnis, jis bus kur kas erdvesnis ir patogesnis.

Vokietijos gamintojas pranešė, kad „Opel Astra“ sukurta naujos lengvų automobilių architektūros pagrindu. Ši architektūra leidžia sumažinti automobilio svorį 120-200 kg, priklausomai nuo versijos.

Gamintojas pareiškė, jog naujajai „Opel Astra“ buvo siekiama suteikti atletiškesnį dizainą, išlaikant markės specifiką. Pasak „Opel“, reikšmingiausia dizaino detale galima laikyti padalintą C statramstį, sukuriantį kybančio stogo įspūdį.

Naujasis modelis bus 4,37 m ilgio, t.y. 5 cm trumpesnis už dabartinę versiją. Aukštis – 2,6 cm mažesnis. Automobilio pasipriešinimo koeficientas yra mažesnis nei 0,3. Ratų bazė taip pat sutrumpinta, kartu apribojant ir keleivių kabinos erdvę, tačiau „Opel“ iš naujo suprojektavo sėdynes, kad tai kompensuotų. Gale sėdintys keleiviai galės mėgautis papildoma 3,5 cm erdve kojoms.

„Opel Astra“ bus parduodama su naujais ekonomiškais benzininiais bei dyzeliniais varikliais, kurių darbinis tūris siekia iki 1,6 litrų.

Automobilis suteiks galimybę naudotis „Android Auto“ ar „CarPlay“, taip pat jis turės adaptyvius matricos tipo LED žibintus. Kiekvienas jų susideda iš aštuonių LED segmentų. „Opel“ teigimu, tai padės išvengti akinimo – automobilio kamerai užfiksavus besiartinančios transporto priemonės šviesas, kai kurie atskiri žibintų LED segmentai išsijungs. Automobilių inžinieriai tampa vis labiau įsitikinę, jog apšvietimas vaidins vis svarbesnę rolę apibūdinant markių skirtumus tiek dizaino, tiek ir saugumo srityse. Ši apšvietimo technologija iki šiol būdinga tik prestižiniams automobiliams, tokiems kaip „Audi TT“.

Pagal „JATO Dynamics“, „Opel Astra“ yra antras pagal pardavimų dydį „Opel“ automobilis Europoje, nusileidžiantis tik „Corsa“.

Naujoji „Opel Astra“ pateks į rinką greitai po savo debiuto Frankfurto automobilių parodoje, kuri vyks rugsėjo mėnesį. K.T.Neumannas pareiškė, kad šis modelis bus paskutinė trūkstama detalė, padėsianti „Opel“ atsigauti po daugybės nuostolingų metų.