„Opel“ automobilius Izraelyje nuo 2011 m. pradžios pardavinės „Shlomo Group“.

„Tai bus svarbus žingsnis stiprinant „Opel“ pozicijas augančiose rinkose“, – sakoma kompanijos pranešime žiniasklaidai.

„Opel“ taip pat planuoja pradėti automobilių prekybą Kinijoje, Pietų Amerikoje, Australijoje ir Artimųjų Rytų šalyse.

„Opel“ valdantis „General Motors“ koncernas anksčiau baiminosi šios markės automobilius pardavinėti už Europos ribų, nes nenorėjo sudaryti papildomos konkurencijos kitoms koncerno valdomoms markėms „Chevrolet“, „Buick“ ir Australijos „Holden“, kuri naudoja „Opel“ technologijas.

Tačiau keisti strategiją privertė noras sumažinti priklausomybę nuo sustingusios Europos rinkos. Per pirmą šių metų pusmetį „Opel“ iš viso pardavė 536 258 automobilius Europoje, t.y. 4,5 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją