„Opel” generalinis direktorius Dr. Karlas – Thomas Neumannas jau dabar kviečia žvilgtelėti į šios studijos užkulisius.

„DRIVE!2022” – tai aiški „Opel” kompanijos ir prekės ženklo ateities strategija, - sako Dr. Neumannas. – Ji apima daug sričių ir elementų, o kalbant apie ateities modelius – visi mūsų tikslai yra sudėti į „Opel Monza“ koncepcinį automobilį. Tai mūsų „Opel“ ateities vizija, neatsiejant pagrindinių vertybių: vokiečių inžinerija ir tikslumas derantis su žaviu dizainu, inovacijomis bei kasdienio važinėjimo tinkamumu. „Opel Monza“ ateities vizijos elementus atskleidžia su nauju įkvėpimu ir aiškumu. Šis prototipas turės didelį ir ilgalaikį poveikį visiems „Opel“ naujos kartos automobiliams.“

Koncepcinis „Monza”: naujos „Opel” automobilių kartos pradžia

„Monza Concept” parodys, ko „Opel” klientai gali tikėtis ateityje. Daugiau nei 6 tūkst. inžinierių, technikų bei dizainerių, Riuselsheime kuriančių naujos kartos „Opel” modelius, pagrindiniu prioritetu tapo – efektyvumas ir junglumas; galimybė prijungti išorines sistemas ar/ir įrenginius (pvz., išmaniuosius telefonus). „Monza” konstrukcija ir naudojamos medžiagos demonstruoja išskirtinį efektyvumą, kurį dar labiau pagerina aerodinamika bei naujausi pavaros sistemų sprendimai. Didžiulis šuolis informacinės pramoginės sistemos vystyme pasiūlys pirmaujančias laisvos prieigos galimybes.

Kuriant naujos kartos modelius, „Opel“ kelissyk drastiškai keitė ir jų dizainą, tačiau „Monza Concept“ atpažįstama kompanijos modelių stilistika. Koncepcinis automobilis pristato evoliucionavusią „Opel“ dizaino filosofiją – „skulptūriškas meniškumas ir vokiškas tikslumas“. Vizualiai siekiant išreikšti efektyvumą, kėbulo kontūruose labiau atsispindi atletiškas lankstumas nei vien tik jėgos tvirtumas.
Opel Monza koncepcija

Šis dizainas išsyk pabrėžiamas automobilio priekyje. Žemesnės ir aptakesnės kėbulo linijos, aiškiai pabrėžiamas variklio dangtis ir ryškūs priekiniai žibintai suteikia automobiliui patikimumo vaizdą. Bendrame fone matomi ir „Opel“ tam tikri bruožai: tipiška variklio dangčio linija su dar ryškesniu trimačio vaizdo efektu, o chromuotos variklio aušinimo grotelės su „Opel“ logotipu centre, galuose užlinksta lyg lėktuvo sparnai. Dvi charakteringos aštrios linijos po priekiniais žibintais suteikia sportiškumo. Bendras „Monza Concept“ vaizdas – lengvas, atletiškas, efektyvus ir sukurtas jaudinti bei teikti vairavimo malonumą.

Sportiški „Opel“ modeliai visuomet buvo neatskiriami nuo funkcionalumo, todėl „Opel Monza“ galima įžvelgti ir 1978-1986 metų serijinio „Monza“ kupė šaknis. Šie modeliai pasižymi elegantiškumu, stilinga ir išmania dinamika, funkcionaliais sprendimais pritaikytais vairuotojui ir keleiviams. Abiejų modelių panašumai lengvai įžvelgiami, panašūs dizaino elementai – dydis, aptakus paviršius ir žemesnė vidurinė juosta skirianti langus. Originalioji „Monza“ buvo pirmasis automobilis rinkoje su skaitmeniniu prietaisų skydeliu, tad koncepcinis „Monza“ ir toliau tobulėja šioje srityje. Ji pristato naujoviškas technologijas, ateities kartų informacines – pramogines bei junglumo galimybes, parodydamas kaip ateities „Opel“ automobiliai padės tenkinti visuomenės poreikius. Tai bus daug daugiau nei individualus mobilumas ir vairavimo patirtis.
Opel Monza KC 5 (1985 m.)

„Opel Experimental GT”: IAA parodai rengiamų studijų vizijos pradžia

Moderni „Monza” koncepcija – tai IAA studijos vizija, kurią „Opel” puoselėja nuo 1965 metų su įspūdingu „Opel Experimental GT” modeliu. Tuo metu „Opel” buvo pirmasis automobilių gamintojas pristatęs koncepcinį modelį Europoje automobilių parodoje, su didžiule sėkme.

Modelis „Experimental GT“ tapo populiarus tarp žiniasklaidos atstovų ir visuomenės. Tai buvo atspirties taškas toliau pristatant koncepcinius automobilius, inovacijas ir prekės ženklo ateities vystymo idėjas. „Opel“ prototipų studijos 1960 m. metais tapo itin populiarios ir paskatino konkurentus Europoje pristatyti savus koncepcinius modelius.

„Su „Opel Monza“ mūsų automobilių ateitis tampa labiau apčiuopiama“, - sako „Opel generalinis direktorius K.T. Neumannas. Siekdamas dar didesnio smalsumo pakurstymo prieš pasaulinę premjerą, jis priduria: „Dar negalime atskleisti visų interjero dizaino smulkmenų ir kaip naujausios technologijos padės iš naujo įvertinti vairavimo patirtį, tačiau galiu garantuoti, jog jo inovatyvios kėbulo dizaino proporcijos privers atsigręžti ne vieną praeivį. Bet tai tik vizualiai matomas šuolis į priekį. Kiekvienas turėtų aplankyti „Opel“ stendą IAA parodos metu ir išvysti „Opel“ ateityje!“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)