Parodoje bus eksponuoja ir daugiau „Opel“ ateities modelių su naujausiomis mažos taršos „ecoFLEX“ technologijomis. Jau greitai rinkoje pasirodysiantys „Corsa“ ir „Antara“ modeliai taip pat bus eksponuojami „Opel“ stende.
Serijinė „Opel Ampera“: e-mobilumas vairuotojo valioje

„Opel Ampera“ elektromobilis bus pirmasis elektromobilis Europoje, kuris tinkamas kasdieniam naudojimui: vairuotojams nereiks galvoti apie tai, jog gali sustoti dėl pasibaigusios energijos baterijose. Penkių durų „Ampera“ gali sutalpinti keturis keleivius bei turi erdvią bagažinę. Pirmiems 40 – 80 kilometrų energiją tiekia vien tik 16 kWh ličio jonų akumuliatorius. Kol naudojama akumuliatorius energija, „Ampera“ važiuoja nenaudodama degalų ir neteršdama aplinkos išmetamosiomis dujomis.
Nepriklausomas tyrimas parodė, jog 80 proc. europiečių per dieną nuvažiuoja mažiau kaip 60 km, tad „Ampera“ atitiktų jų poreikius. Kai „Amperos“ baterija išsikrauna, ją galimą įkrauti per keturias valandas, įjungus 230 V įkrovimo sistemą į įprastą elektros tinklą. Jei kelionė tolimesnė – įsijungs benzininis variklis/generatorius, kuris, naudodamas bake esančius degalus, be vargo atstumą leis prailginti iki daugiau kaip 500 km. 150 AG elektrinio variklio sukamasis momentas yra 350 Nm, o 100 km/val. greitį jis išvysto per maždaug 9 sek., maksimalus greitis – 161 km/val.
„Zafira Tourer Concept“: poilsio zona ant ratų
Ženevoje „Opel“ pristatys naujos kartos, didesnio vienatūrio „Zafira“ modelio viziją. Praminta „Poilsio zona ant ratų“, „Zafira Tourer Concept“ turės erdvų ir šviesų aukštos kokybės interjerą.

„Opel“ žada, kad naujasis koncepcinis automobilis siūlys didžiausias salono transformavimo galimybes, kad jos atitiktų daugelio poreikius erdvumui, ypač akcentuojant galines keleivių sėdynes.
„Zafira Tourer Concept“ perkelia „Insignia“ dizainą, kokybę ir inovatyvias technologijas į vienatūrių segmentą.
„Opel ecoFLEX“ šeima: „Start/Stop“ didina ekonomiškumą
„Opel“ teigimu, „ecoFLEX“ modeliai leidžia sutaupyti degalų ir sumažinti CO2 taršą, tačiau tai nė kiek nesumažina automobilio savybių bei dinamiškumo, ir visa tai už prieinamą kainą.
Naujieji „ecoFLEX“ modeliai pasirodysiantys Ženevoje:
. „Corsa 1,3 CDTI ecoFLEX“ turi 95 AG variklį su „Start/Stop“ sistema, vidutinės degalų sąnaudos yra tik 3,5 l/100 km, o C2 tarša – 94 g/km.
· „Start/Stop“ įranga taip pat galima ir naujoje „Opel Astra 1,3 CDTI ecoFLEX“ (95 AG) versijoje. Dėl minėtos įrangos, penkių durų hečbeko tarša sumažėjo nuo 109 iki 104 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos – nuo 4,1 iki 3,9 l/100 km. Nors „Start/Stop“ 5 durų hečbeke galima kaip papildoma įranga, tačiau į „Sports Tourer 1,3 CDTI ecoFLEX“ modelį ji montuojama kaip serijinė (vidutinės degalų sąnaudos 4,1 l/100 km, CO2 tarša – 109 g/km).
„Start/Stop“ nuo šiol galima montuoti į „Opel Agila“, „Corsa“ ir „Astra“ modelius, o iki 2011 m. pabaigos šią įrangą galima bus montuoti į „Meriva“, „Zafira“ ir „Insignia“ modelius.
2011-jų pradžioje – nauji „Opel Antara“ ir „Opel Corsa“

Be to, parengtas ir naujas benzininis 2,4 ECOTEC, 167 AG variklis. Šie agregatai atitinka „Euro-5“ taršos standartus ir gerokai pagerina važiavimo sąlygas – garantuoja mažesnes degalų sąnaudas bei išmetamųjų dujų kiekį. Galima rinktis iš dviejų, taip pat visiškai atnaujintų, pavarų dėžių: šešių laipsnių mechaninės ar automatinės. Modernizuota važiuoklė ir aktyvios saugos įranga turi patobulintą ABS bei montuojamą kaip serijinę pajudėjimo į įkalnę pagalbos sistemą HAS („Hill Start Assist“).
