„Opel“ pranešė, kad nuo 2012 m. pradžios „Insignia“ dyzelinių variklių gamą papildys naujas keturių cilindrų 2.0 l CDTI „BiTurbo“ agregatas, kuris išvysto 195 AG galią ir maksimalų 400 Nm sukamąjį momentą.
Opel Insignia
© Gamintojo nuotr.

Gamintojai žada, kad ši versija bus ne tik galinga, bet ir ekonomiška – vidutinės degalų sąnaudos bus 4,9 l/100 km (tarša – 129 g/km CO2).

„BiTurbo“ variklis „Opel Insignia“ leis 100 km/val. greitį išvystyti per 8,7 sekundes, o maksimalus greitis bus 230 km/val.

„Insignia“ inovatyvios „BiTurbo sistemos dviejų skirtingų dydžių turbinos dirba drauge arba kiekviena atskirai. Tarp savo konkurentų „Opel“ yra vienintelis gamintojas siūlantis tokią konstrukciją vidutinės klasės automobiliuose su dyzeliniais varikliais. Mažesnė turbina greitai akceleruoja esant mažesniam greičiui. Gamintojų teigimu, paspaudus akceleratoriaus pedalą, galia didėja be jokio uždelsimo ir vėlavimo. Net ir esant tik 1500 aps./min, vairuotojas jau gali važiuoti naudodamasis 350 Nm sukamuoju momentu – tai vidutinis sukamasis momentas vidutinės klasės galinguose dyzeliniuose modeliuose.

Varikliui dirbant vidutinių apsukų režimu, abi turbinos veikia kartu: iš pradžių didesnioji turbina suslegia įeinantį orą, o po to mažesnioji jo slėgį padidina. Apsauginis vožtuvas kontroliuoja, kad dalis išmetamųjų dujų keliautų į didesniąją turbiną. Esant didesnėms apsukoms (per 3000 aps./min), visos degimo dujos keliauja į didesniąją turbiną, taip garantuojamas tolygus galios tiekimas esant didesniam greičiui.

„Tokio galingumo ir sukamojo momento segmente, šešių cilindrų dyzeliniai varikliai dažniausiai būna trijų litrų darbinio tūrio. Mūsų siūloma „BiTurbo“ konstrukcija, net ir esant mažesniam variklio darbiniam tūriui, leidžia išvystyti didesnę galią, o degalų sąnaudos bei tarša išlieka 30 proc. mažesnės“, – sakė „Insignia vyresnysis inžinierius Volkeris Scharfas.

„Insignia“ su 2.0 l dvigubos turbinos varikliu Vokietijoje kainuos nuo 33 405 eurų (115,3 tūkst. Lt).

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Gamintojai pademonstravo, kokios pažangios gali būti autonominės technologijos

Praėjusį pirmadienį Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje gamintojai...

„Renault“ išlaiko komercinio transporto lyderio pozicijas Lietuvoje

Remiantis „AutoTyrimų“ duomenimis, 2017-aisiais lengvųjų komercinių automobilių segmente...

„Volkswagen“ grupės pardavimai 2017 metais pasiekė naują rekordą (1)

Vokietijos automobilių gamybos grupė „ Volkswagen “ 2017 metais padidino automobilių pardavimus...

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – didžiausias ES pernai (7)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje 2017 metais buvo didžiausias visoje Europos...

Pernai Lietuvos daugiausiai registruota naudotų „Volkswagen“, „Opel“ ir „Audi“ (8)

„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis,...

Top naujienos

Orai: sniegas neskubės tirpti, grįš šaltis (13)

Panašu, jog šalyje pagaliau įsitvirtins tikra žiema, su sniegu pasipuošusiomis apylinkėmis. Nors...

SEB paskelbė naujus įkainius – kai kas brangs dukart (436)

Kaip ir kiti komerciniai bankai, SEB bankas pranešė kad netrukus didins dalies paslaugų...

Vienuoliktasis Dakaro etapas: Žalą buvo ištikęs krachas, greičiausias – Juknevičius (443)

Vienuoliktajame jubiliejinio 40-ojo Dakaro ralio etape sportininkams trečiadienį reikėjo iš Beleno...

Lietuvio įspūdžiai iš audringiausio Hamburgo rajono: radau viską, nuo ko valdžia saugo mūsų šalies žmones (436)

Įsijautęs į nuo alkoholio, prostitucijos, rūkalų ir marihuanos išvalytos Lietuvos įvaizdį...

Avangarde finišavęs Juknevičius: labai gaila Vaido (6)

Vienuoliktasis Dakaro etapas vieniems Lietuvos sportininkams buvo sėkmingas, kitiems labai skaudus....

Šeškus tiki LiAngelo ateitimi: jam reikia pradėti mąstyti europietiškai Jasilionis prisipažino pasinaudojęs Ballų silpnybėmis (13)

Edvinas Šeškus praleido rungtynes dėl kelio skausmų, todėl jo tėvas ir vyriausiasis...

Kaip mylimajam pasakyti, kad vienas jo sekso judesys jums visai nepatinka? (39)

Kiekvieną mėnesį „Women`s Health“ svetainė su trimis „Men`s Health“ atstovais analizuoja...

Vasario 16-ąją bus leista valgyti mėsą (405)

Vasario 16-oji – Lietuvos valstybės atkūrimo 100-metis – šįmet sutampa su pirmuoju gavėnios...

Jauna moteris dėl tampono neteko ir antros kojos (33)

Amerikietei manekenei, kuri dėl higieninio tampono sukelto toksinio šoko sindromo neteko dešinės...

Mokslininkai aptiko dar vieną vyrų ir moterų skirtumą: kas susijaudinus darosi jų galvose? (14)

Tai, kad moterys ir vyrai yra labai skirtingi, žino visi. Evoliucija ir per tūkstantmečius...