aA
„Opel“ žada, kad kompaktinis „Astra GTC“ kupė, kurio veržlias kėbulo linijas sukūrė kompanijos dizaino vadovo Marko Adamso komanda, bus patrauklus ne tik dėl išskirtinio dizaino. Skirtingai nuo kitų esamų trijų durų kompaktiškų hečbekų, GTC, kaip ir jo pirmtakas, bus vienintelis „Opel“ modelis, skirtas vairavimą ir azartišką automobilio valdymą mėgstantiems klientams.
Opel Astra GTC važiuoklė
Opel Astra GTC važiuoklė
© Gamintojo nuotr.

„Opel” inžinieriai iš Ruselsheimo ir „Vauxhall” technikos centro esančio Milbruke (Didžioji Britanija), GTC modeliui sukūrė unikalią platformą. Pagrindinės jos dalys – priekinė „HiPerStruts” pakaba, kuri iki šiol buvo montuojama „Insignia OPC“ 325 AG versijoje, bei reikšmingi patobulinimai atlikti GTC galinėje pakabos „Watt“ jungtyje.

Nuo pat GTC programos vystymo pradžios, pagrindinis kūrėjų tikslas buvo leisti vairuotojui pajusti automobilį. „Mūsų tikslas yra pasiekti geriausią valdymo dinamiką klasėje, – sakė „Opel” automobilių dinamikos technikos specialistas Michaelis Harderis. – Taip pat norime pabrėžti, kad vairavimas ir automobilio amortizavimas nuo įprastos penkiadurės „Astra” tapo daug komfortiškesnis važiuojant net ir duobėtais Europos šalių keliais.”

GTC versijoje montuojama pakaba „HiPerStrut” – pirmą kartą „Astra” modelyje. Gamintojų teigimu, šis sprendimas gerina automobilio valdymą posūkiuose, o dėl šios pažangios pakabos GTC galima „apauti” iki 20 colių skersmens ratais.

„Lig šiol penkių durų „Astrą” buvo malonu ir gera valdyti, – sakė M. Harderis. – Bet GTC automobilių valdymo galimybių kartelę kilstelėjo dar aukščiau. Vairuotojai iš karto įvertins neeilinius patobulinimus – puikų automobilio valdymą – leidžiantį išnaudoti visas pagrindines „Astra” automobilio platformos ypatybes.”

Lyginant su penkerių durų „Astra”, GTC versija yra žemesnė 1,5 cm, bet ratų bazė pailgėjo 1 cm, nuo 2685 mm iki 2695 mm.

„Astra GTC” važiuoklė konstruota taip, kad puikiai derėtų su „Opel” adaptyvine „FlexRide” važiuoklės valdymo sistema. „FlexRide” turi tris režimus, kurie leidžia keisti automobilio charakteristiką vieno mygtuko paspaudimu. Bet kuriuo metu galima pasirinkti tarp subalansuoto „Standard”, komfortiško „Tour” ir aktyvesnio „Sports” režimų.

„Didžiojoje Britanijoje, kaip ir daugelyje Europos šalių keliai gana prastos būklės, – sakė „Vauxhall” technikos centro vyriausiasis mechanikas Garis Bakeris. – Dažnai bandome automobilius įvairiose Europos šalyse, bet reikia pripažinti, kad Britanijos keliai nelygūs, nors tai ir atskleidžia charakteringus automobilio valdymo bruožus, kuriuos geri keliai lengvai paslepia. Valdymo galimybes atskleidžia ir staigūs posūkiai keliuose bei sunkiai vairuotojui įžvelgiami kelio nelygumai, kas taip pat labai įprasta Didžiosios Britanijos keliuose. Visa tai kelia papildomus reikalavimus net tik vairuotojams, bet ir mums – inžinieriams, kuriant naujas mašinas. Puikus automobilio valdymo galimybių pavyzdys galėtų būti – tai vairuotojo lenkimo manevras jam nežinomu keliu, kai netikėtai priekyje susidūręs su staigiu posūkiu ar kliūtimi turi stabdyti. Važiuojant tokiomis sąlygomis automobilis turi tinkamai reaguoti į vairuotojo pastangas siekiant jį suvaldyti.”

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Įvardijo, kokius vardinius automobilių numerius lietuviai renkasi dažniausiai (42)

Kelyje vis dažniau galima išvysti automobilius su vardiniais numeriais. Taip yra todėl, kad...

Vokiečių žurnalas „Auto Bild“ išrinko geriausią miesto SUV (8)

Vokiečių žurnalas „ Auto Bild “ atliko palyginamąjį penkių mažųjų SUV testą ir pagal...

„Audi“ pristato naujus „S3 Sportback“ ir „S3 Limousine“: siūlo daugiau galios ir greičio

Prieš daugiau kaip dvidešimt metų „ Audi “ su pirmuoju S3 modeliu pristatė naują kompaktinių...

Vairuotojas piktinasi: užsieniečiai Lietuvoje taisyklių gali nepaisyti – baudos keliauja lietuviams (47)

Pranešimas apie baudą už greičio viršijimą ar kitą Kelių eismo taisyklių pažeidimą,...

„Lexus“ pristato atnaujintą LC 500 kupė ir naują „LC 500 Convertible“ (4)

2020 m. bus išskirtiniai „ Lexus “ – šiemet pasaulį išvys dvi svarbios inovacijos. Pirmoji...

Top naujienos

Kas laukia Baltarusijos: Lukašenkai skirtame sveikinime – nedviprasmiškos Putino užuominos (1)

Tris paras Baltarusijos režimas malšino porinkiminius protestus, o jie dar nesibaigia. Net jei...

Skvernelis: kitą savaitę Lietuvos laukia nauji saugumo kriterijai – jie priklausys nuo gyvenamos vietos papildyta (116)

Premjeras Saulius Skvernelis trečiadienį teigė, kad artimiausiu metu nebus naujų ribojimų dėl...

Naujausi užsikrėtusiųjų koronavirusu maršrutai: „Mega“, „Akropolis“, populiarios kavinės (46)

Nacionalinis visuomenės sveikatos centras paskelbė naujausius maršrutus , kur lankėsi asmenys,...

Vilniuje – vandentiekio avarija: vanduo gausiai liejasi į gatvę

Trečiadienį Vilniaus Pylimo gatvėje apie 15 val. įvyko vandentiekio avarija, dėl kurios į gatvę...

Apie rusišką vakciną nuo koronaviruso pasakė griežtai: tai Pandoros skrynia (224)

Rusijos skubios pastangos leisti piliečiams naudoti galimą koronaviruso vakciną, dar neužbaigus...

Šis derliaus sezonas kitoks nei įprastai: visiems baigėsi pinigai (68)

Lietuvos laukuose pagaliau užderėjo geras javų derlius, tačiau jį parduoti sunkiau nei...

Skvernelis apie valstybinio banko steigimą: galėtų veikti ir privatus kapitalas (29)

Ministras pirmininkas Saulius Skvernelis sako, kad valstybinis bankas galėtų būti steigiamas...

Valentaitę apvogęs Redikas grįžo į Lietuvą: prokuroras ir teisėja įspėjo, jog gali būti įkalintas

Dėl vagysčių iš stilistės Astos Valentaitės nuteistas 28 metų krepšininkas Dovydas Redikas ,...

Visą dieną medžių apsupty bet kokiu oru: Marius – apie darbą, kurį Lietuvoje renkasi dirbti retas

Miškui prižiūrėti reikia daug ir įvairių specialybių darbuotojų. Viena, galbūt nelabai...

|Maža didelių žinių kaina