„Opel” inžinieriai iš Ruselsheimo ir „Vauxhall” technikos centro esančio Milbruke (Didžioji Britanija), GTC modeliui sukūrė unikalią platformą. Pagrindinės jos dalys – priekinė „HiPerStruts” pakaba, kuri iki šiol buvo montuojama „Insignia OPC“ 325 AG versijoje, bei reikšmingi patobulinimai atlikti GTC galinėje pakabos „Watt“ jungtyje.

Nuo pat GTC programos vystymo pradžios, pagrindinis kūrėjų tikslas buvo leisti vairuotojui pajusti automobilį. „Mūsų tikslas yra pasiekti geriausią valdymo dinamiką klasėje, – sakė „Opel” automobilių dinamikos technikos specialistas Michaelis Harderis. – Taip pat norime pabrėžti, kad vairavimas ir automobilio amortizavimas nuo įprastos penkiadurės „Astra” tapo daug komfortiškesnis važiuojant net ir duobėtais Europos šalių keliais.”

GTC versijoje montuojama pakaba „HiPerStrut” – pirmą kartą „Astra” modelyje. Gamintojų teigimu, šis sprendimas gerina automobilio valdymą posūkiuose, o dėl šios pažangios pakabos GTC galima „apauti” iki 20 colių skersmens ratais.

„Lig šiol penkių durų „Astrą” buvo malonu ir gera valdyti, – sakė M. Harderis. – Bet GTC automobilių valdymo galimybių kartelę kilstelėjo dar aukščiau. Vairuotojai iš karto įvertins neeilinius patobulinimus – puikų automobilio valdymą – leidžiantį išnaudoti visas pagrindines „Astra” automobilio platformos ypatybes.”

Lyginant su penkerių durų „Astra”, GTC versija yra žemesnė 1,5 cm, bet ratų bazė pailgėjo 1 cm, nuo 2685 mm iki 2695 mm.

„Astra GTC” važiuoklė konstruota taip, kad puikiai derėtų su „Opel” adaptyvine „FlexRide” važiuoklės valdymo sistema. „FlexRide” turi tris režimus, kurie leidžia keisti automobilio charakteristiką vieno mygtuko paspaudimu. Bet kuriuo metu galima pasirinkti tarp subalansuoto „Standard”, komfortiško „Tour” ir aktyvesnio „Sports” režimų.

„Didžiojoje Britanijoje, kaip ir daugelyje Europos šalių keliai gana prastos būklės, – sakė „Vauxhall” technikos centro vyriausiasis mechanikas Garis Bakeris. – Dažnai bandome automobilius įvairiose Europos šalyse, bet reikia pripažinti, kad Britanijos keliai nelygūs, nors tai ir atskleidžia charakteringus automobilio valdymo bruožus, kuriuos geri keliai lengvai paslepia. Valdymo galimybes atskleidžia ir staigūs posūkiai keliuose bei sunkiai vairuotojui įžvelgiami kelio nelygumai, kas taip pat labai įprasta Didžiosios Britanijos keliuose. Visa tai kelia papildomus reikalavimus net tik vairuotojams, bet ir mums – inžinieriams, kuriant naujas mašinas. Puikus automobilio valdymo galimybių pavyzdys galėtų būti – tai vairuotojo lenkimo manevras jam nežinomu keliu, kai netikėtai priekyje susidūręs su staigiu posūkiu ar kliūtimi turi stabdyti. Važiuojant tokiomis sąlygomis automobilis turi tinkamai reaguoti į vairuotojo pastangas siekiant jį suvaldyti.”

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją