2010 m. „Nissan“ Europoje turėjo 3,1 proc. rinkos. Pernai kompanijos pardavimai siekė 547 tūkst. automobilių (13 proc. daugiau nei 2009 m.). Populiariausio šios markės modelio „Qashqai“ pardavimai išaugo 18 proc., iki 235 tūkst. vnt.

S.Thomaso teigimu, „Juke“ nepasieks tokio pat pardavimų lygio, nes šis modelis orientuotas į mažesnį rinkos segmentą. „Segmentas gerokai mažesnis... Tačiau nematau priežasčių, kodėl „Juke“ pardavimai negalėtų pasiekti triženklio skaičiaus (skaičiuojant tūkstančiais – red.past.)“, – sakė jis.

Šiemet „Nissan“ Europoje tikisi turėti 3,5-4 proc. rinkos. Vėliau kompanijos lūkesčiai yra dar didesni – „Nissan“ tikisi tapti didžiausiu Azijos automobilių gamintoju Europoje.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją