Didžiausia pasaulio transporto rinka vadinamoje Kinijoje susidarė stipri ekonominės klasės automobilių paklausa, turinti įtakos užsienio bendrovių automobilių pardavimams Kinijoje. Tokia situacija paskatino japonų „Nissan“ siūlyti daugiau nebrangios markės „Venucia“ variantų taupiems pirkėjams.

Iki 2014 metų užsienio transporto gamybos įmonėms teko daugiau kaip 65 proc. keleivinių automobilių rinkos, sako „Nissan China“ padalinio vadovas Junas Seki. Pernai ši dalis krito žemiau 60 proc. ribos, o pirmąjį šių metų ketvirtį sumenko iki 56 proc. dalies.

„Nenumatėme tokios tendencijos, tačiau nuo 2014 metų pabaigos ir pernai metų pradžios pradėjome (prie padėties) taikyti ir savo strategiją“, – nurodo J. Seki.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją