Pristatydamas rinkoje naują automobilį, gamintojas dažnai neišvengia laiku nepastebėtų gamybos klaidų ar nuolatos pasikartojančių gedimų. Todėl gamintojai dažnai skelbia atšaukimo akcijas, kuomet į remonto dirbtuves yra kviečiami apsilankyti naujų automobilių savininkai, kurių mašinoms atliekamas nemokamas remontas, o brokuotos detalės pakeičiamos naujomis.

Tačiau, pasak tyrimą atlikusių „Carfax“ specialistų, dėl vienų ar kitų priežasčių, paskelbus atšaukimo akciją, dirbtuvėse apsilanko tik 75 procentai neseniai parduotų naujų automobilių. Tai reiškia, kad net ketvirtadalis visų automobilių ir toliau važinėja kartais su itin pavojingais, tokiais kaip stabdžių ar vairo sistemos, gedimais.

Pavyzdžiui, vien per pirmąjį šių metų ketvirtį „General Motors“ dėl vienų ar kitų priežasčių atšaukė 16 milijonų neseniai parduotų naujų automobilių. Tad, vertinant statistiką, net 4 milijonai jų ir toliau važinėja su nesutvarkytais gedimais!

Skaičiuojama, kad vien tik Jungtinių Amerikos Valstijų keliuose važinėja iki 36 milijonų automobilių, kuriems buvo paskelbta atšaukimo akcija, tačiau jų savininkai taip ir neapsilankė remonto dirbtuvėse.

Taip dažniausiai nutinka dėl to, kad automobiliai buvo parduoti ar jų savininkai išsikėlė gyventi į kitą vietą. Dėl to įprastiniu laišku siųstas pranešimas apie automobilio atšaukimo akciją tiesiog nepasiekė reikiamo adresato. Arba net ir gavus pranešimą, automobilio savininkas dėl laiko stokos ar kitų priežasčių į šį pranešimą tiesiog nekreipė dėmesio.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)