aA
Europos lengvųjų komercinių automobilių rinkos lyderis žengė dar vieną žingsnį, kad taptų pasauliniu lyderiu – būtent tokį tikslą „Renault“ kartu su aljanso partneriais užsibrėžė iki 2022 m. Šis žingsnis – naujieji „Trafic“ bei „Master“ modeliai, pamažu tampantys moderniais bei ekonomiškais biurais ant ratų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
"Renault" atnaujino "Trafic" bei "Master"
© Gamintojo archyvas

„Lietuvoje „Trafic“ bei „Master“ modeliai jau daugelį metų yra vieni populiariausių dėl universalumo, pritaikomumo įvairioms paskirtims bei puikaus kainos ir kokybės santykio. Naujieji modeliai tapo dar ekonomiškesni ir technologiškai pažangesni, o jų interjero erdvė lengvai transformuojama į mobilų biurą, kuriame patogu dirbti kompiuteriu ar atlikti kitus darbus“, – teigia oficialaus „Renault PRO+“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ komercinio transporto projektų vadovas Vilniaus regione Dainius Lepeška.

Visi „Master“ – su atnaujintais varikliais

Nuo pat debiuto 1980 m. „Master“ užėmė stiprias pozicijas savo segmente – iki 2018 m. jų parduota 2,4 mln., o nuo 2014 m. kasmet būdavo fiksuojamas naujas pardavimo rekordas. 2018 m. daugiau nei 118 tūkst. naujų „Master“ iškeliavo pas klientus ir nėra abejonės, jog 2019 m. šis skaičius dar išaugs.

Bene geriausiai žinoma „Master“ savybė yra universalumas ir pritaikomumas įvairiausiems poreikiams. Klientai gali pasirinkti jį su 2, 3 arba 7 sėdimomis vietomis, furgoną, važiuoklę arba platformą bei daugybę specialiai pritaikytų modifikacijų: bortinių platformų su tentu, šaldymo ar specialiosioms tarnyboms pritaikyta įranga, tolimiems pervežimams skirtą transportą su miegamosiomis vietomis ir autonominiu šildytuvu. Užsakius „Master“, iš viso galima sukomplektuoti 350 skirtingų versijų iš trijų kėbulo aukščių, keturių ilgių bei nuo 8 iki 22 kubinių metrų naudingo krovinio tūrio.

Naujojo komercinio automobilio eksterjere bei interjere matyti akivaizdžių pokyčių: pakeistos radiatoriaus grotelės, sumontuoti C formos LED dienos šviesos žibintai su automatiškai įsijungiančiais artimųjų šviesų žibintais, sustiprinti buferiai bei sparnai, o interjere yra chromo elementų, konsolėje sumontuotos patogesnės daiktadėžės, puodelių laikikliai, ištraukiamas staliukas, prietaisų skydelyje – 3,5 colio įstrižainės skaitmeninis TFT ekranas, patogesnės ir klientų jau įvertintos sėdynės. Bendra daiktadėžių talpa salone – net 105 litrai, tai vienas geriausių segmento rezultatų.

Visi į „Renault Master“ montuojami dyzeliniai dCi varikliai yra 2,3 l darbinio tūrio, turi dviejų turbokompresorių „Bi-Turbo“ technologiją ir selektyvinės katalizinės redukcijos (SCR) filtrus, tad atitinka „Euro 6d“ taršos standartus. Pats galingiausias variklis pasiekia 180 AG pajėgumą ir 400 Nm sukimo momentą, o vidutines degalų sąnaudas, palyginti su ankstesniu modeliu, prancūzų inžinieriams pavyko sumažinti 1 l/100 km. Pagal versiją „Master“ komplektuojami su šešių pavarų mechanine arba šešių laipsnių automatine transmisija.

Komercinis automobilis yra komplektuojamas su moderniausiomis saugumo sistemomis, o kai kurios iš jų montuojamos jau standartinėje įrangoje – tai šoninio vėjo asistentas, automatiškai įsijungiančios šviesos bei pagal lietaus intensyvumą valymo greitį nustatantys valytuvai. Automobilyje gali būti sumontuoti atstumo jutikliai ir galinio vaizdo kamera, nematomos zonos, eismo juostos kirtimo įspėjimo bei autonominio avarinio stabdymo sistemos, specialus platų matymo kampą suteikiantis „Wide View“ šoninis veidrodėlis.

„Trafic“ išlieka universalumo pavyzdžiu

Vidutinio dydžio mikroautobusas „Trafic“ buvo pristatytas taip pat 1980 m. ir iki šių dienų išlieka vienas iš trijų populiariausių tokio dydžio modelių Europoje. Vien 2018 m. jų parduota apie 100 tūkst., o per beveik 40 gyvavimo metų – daugiau nei 2 milijonai.

„Trafic“ išvaizda buvo atnaujinta į priekinius žibintus įmontuojant C formos LED dienos šviesas – tai sustiprino mikroautobuso vizualinį identitetą, jis tapo dar labiau išskirtinis savo segmente ir panašesnis į naujuosius „Renault“ lengvuosius automobilius. Taip pat „Trafic“ standartinėje įrangoje yra ir itin ryškūs „Full LED“ žibintai – artimosios ir tolimosios LED šviesos.

Universalumas ir pritaikomumas įvairioms užduotims išlieka vizitine šio modelio kortele. Jo krovinių skyriaus talpa gali būti nuo 3,2 iki 8,6 kubinių metrų, o keleivinė versija talpina iki 9 žmonių (joje dar lieka vietos 1,8 kub. m bagažui). Iš viso galima sukonfigūruoti net 275 skirtingas „Trafic“ modifikacijas.

Naujajame „Renault“ mikroautobuse montuojami 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniai dCi varikliai. Jie turi kintamos geometrijos turbokompresorius, modernius SCR filtrus bei atitinka griežčiausius taršos „Euro 6d-temp“ standartus. Iki 170 AG bei 380 Nm pasiekiančių variklių ekonomiškumas, palyginti su ankstesniu „Trafic“, padidėjo, pavyzdžiui, 145 AG pasiekiantis mikroautobusas dyzelino vidutiniškai vartoja 0,6 l/100 km mažiau.

Dviejų galingiausių variklių „Trafic“ gali būti komplektuojamas ir su automatine EDC šešių laipsnių pavarų dėže. Itin tolygų greitėjimą ir sklandų pavarų perjungimą užtikrinantis agregatas yra sukurtas „Getrag“ įmonėje, kuri yra automatinių pavarų dėžių gamybos lyderė visame pasaulyje.

Naujasis „Trafic“ gali ne tik vežti krovinius ar keleivius, bet ir atlikti tikro mobilaus biuro funkciją. Mikroautobusas yra komplektuojamas su viena iš dviejų informacinių sistemų – „R-LINK Evolution“ arba „Media Nav Evolution“ (kartu su „Android Auto™“ ir „Apple CarPlay™“). Jo salone sumontuotų daiktadėžių talpa – net 90 litrų, iš jų pati didžiausia (54 l) yra paslėpta po keleivio sėdyne, kuri gali būti visiškai nulenkiama ir tapti kompiuterio stalu. Dar yra įmontuoti specialūs laikikliai išmaniajam telefonui bei planšetei.

Naujuosius „Renault Master“ bei „Trafic“ mikroautobusus jau galima išbandyti ir užsakyti visuose oficialaus „Renault PRO+“ atstovo Lietuvoje „Sostena“ salonuose. Užsakyti jau galima ir vieną pirmųjų rinkoje elektra varomų komercinių automobilių „Master Z.E.“ su 33 kWh baterija. Juo realiomis sąlygomis be papildomo įkrovimo galima įveikti apie 120 km.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
5.0000

„Kia“ parodė, kaip įsivaizduoja ateitį – sukūrė „Futuron“

„ Kia Motors “ sukūrė naują koncepcinį „Futuron“ modelį, kuris įkūnija dizainerių...

„Dacia“ pristatė naują variklį: dar ekonomiškesnį dviem degalų rūšimis varomą ECO-G (15)

2020 m. Briuselio automobilių parodoje „ Dacia “ pristatė naują ECO-G variklį, galintį...

„Bentley“ pasigyrė sėkme: 2019-ieji išsiskyrė parduotų modelių gausa (4)

Gaminamų automobilių gamą plečiantis „ Bentley Motors“ per 2019-uosius metus iš viso...

„Toyota“ bus priversta remontuoti 700 tūkst. automobilių – dėl problemos kyla avarijos rizika (19)

Kompanija teigia dar nežinanti kodėl kilo ši problema, bet jau ieško jos priežasčių ir galimų...

Vieną sistemą privalės turėti visi automobiliai, tačiau kyla problema: ji ne visada suveikia (1)

2022 metais visi nauji Europos Sąjungoje parduodami automobiliai privalės stabdyti patys, t. y....

Top naujienos

Specialistai „depresyviausią pirmadienį“ sumalė į miltus: geriau savijautą įsivertinkite pagal Burnso skalę (79)

Trečiasis sausio pirmadienis nuo 2004-ųjų metų vadinamas depresyviausia metų diena, šiemet tai...

Pirmasis pralaimėjimas: Lordų Rūmai atmetė Johnsono planą dėl ES piliečių teisių po „Brexit“ (40)

Jungtinės Karalystės ministras pirmininkas Borisas Johnsonas pirmadienį patyrė pirmą...

Tomaševkis prabilo apie teisinę atsakomybę prezidento patarėjams: grįžome 30 metų atgal (272)

Lietuvos lenkų rinkimų akcijos-Krikščioniškų šeimų sąjungos ( LLRA-KŠS ) pirmininkas...

Jūratė Tuzinaitė

Stiprios moters stiprybė – būti silpnai (3)

Prasidėjo 2020, nauji metai, vilties kupinu žvilgsniu mes moterys tikimės, kad dabar tai jau viskas...

Ekspertai piešia optimistinį ateities scenarijų: dirbsime ilgiau ir gyvensime solidžiau (45)

Penktadienio, kaip išvadavimo nuo ilgos savaitės darbo kančių, įvaizdis puikiai suprantamas...

Suviliodavo, o paskui nušaudavo: per karą trys seserys ėmėsi drastiško būdo kovoti su vokiečių kareiviais (8)

Trys Olandijoje gyvenusios paauglės seserys Antrojo pasaulinio karo metais vakarais flirtuodavo su...

Jei vairuojate kažkurį iš šių automobilių, pasirūpinkite jo apsauga nuo vagių (123)

Automobilių detalių vagysčių Lietuvoje nuosekliai mažėja, tačiau vagių padaroma žala auga....

„Panathinaikos“ pasišaipė iš Walkupo gynybos (1)

Paanšu, Atėnų „Panathinaikos“ dar gyvena pergalės prieš Kauno „Žalgirį“ nuotaikomis.

75-iems itin pavojingiems kaliniams leista tiesiog išeiti iš kalėjimo, gyventojai paralyžiuoti baimės (12)

Sekmadienį, sausio 19 dieną, iš Paragvajaus kalėjimo pabėgo 75 itin pavojingi nusikaltėliai,...