Ketvirtosios kartos „Forester“ yra 4 595 mm ilgio, su 2 640 mm ratų baze – automobilis yra su trumpomis kėbulo iškyšomis. Kartu su 220 mm prošvaisa ir nuolatine visų varančiųjų ratų sistema – standartinėmis visų modelių techninėmis savybėmis – tai užtikrina pasitikėjimą važiuojant bet kokiomis kelio sąlygomis.
Naujajame „Subaru Forester“ taip pat įrengta naujai sukurta „X-MODE“ sistema, skirta važiuoti nelygiu arba slidžiu keliu.
Pirkėjams siūlomi trys variklių pasirinkimai. Galingiausiu pasirinkimu „Forester“ variklių gamoje nuo šiol yra turbininis benzininis 2.0 l darbo tūrio agregatas. Jis išvysto 240 AG (esant 5600 aps./min.) bei maksimalų 350 Nm (2400-3600 aps./min.) sukimo momentą. Dar vienas benzininis pasirinkimas – silpnesnis 2.0 l 150 AG variklis, siūlomas bazinėje versijoje.
Į kaimo keliukus pasigrožėti suomiškos žiemos idile išriedėjome su dyzeliniu „Forester“, kuris komplektuojamas su 2.0 l varikliu ir tik su mechanine 6 laipsnių pavarų dėže (o benzininiai modeliai siūlomi su tokia pat mechanine arba 6 laipsnių automatine bepakope CVT transmisija).
„Boxer“ dyzelinis 2.0 l variklis yra 147 AG (esant 3 600 aps./min.) pajėgumo ir išvysto maksimalų 350 Nm sukimo momentą (1 600–2 400 aps./min.).
Naujojo „Subaru Forester“ kaina - nuo 81 900 litų.
DELFI Auto naująjį „Subaru Forester“ išbandė dar prieš jo debiutą Lietuvoje, straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.