Prekybos salonuose pirkėjus „A4 Allroad“ turėtų vilioti nuo 2016-ųjų balandžio. Tokiu būdu jis nedaug atsiliks nuo paprastųjų „A4“ modelių, kurie prekyboje turėtų pasirodyti šiems metams artėjant prie pabaigos.

Kol kas daug informacijos apie „A4 Allroad“ nėra, bet, panašu, kad jis turės riboto praslydimo diferencialą „quattro“, tačiau nebus apdovanotas vyresniajame „A6 Allroad“ brolyje montuojama reguliuojamo aukščio pakaba.

„A4 Allroad“ kūną sutvirtins papildomos dugno apsaugos plokštės, tvirtesni bamperiai ir kitos įprastos „Allroad“ kėbulo detalės.

Galingiausias po kapotu montuojamas variklis – 3 litrų darbinio tūrio turbodyzelinis agregatas, kurio galia sieks 272 AG. Taip pat bus siūloma silpnesnė, 218 AG jo versija, o mažiausiai kainuos komplektacija su 2 litrų TDI 190 AG varikliu.

Kalbant apie komforto įrangą, gamintojai žada nemenką pasirinkimą, kuriame bus ir „Bang & Olufsen 3D sound“ garso sistema su 19 garsiakabių bei galinėse sėdynėse integruotos planšetės. Įrangos pasirinkimo plačią amplitudę atspindi ir automobilio kaina, kuri startuos ties 40 tūkst. eurų kartele ir finišuos ties 80 tūkst. eurų atžyma.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)