aA
Pagal griežtus inžinerinius parametrus sukonstruotas naujos kartos „Kia Sportage“ miesto visureigis pasižymi ypatybe, svarbia ir Lietuvos vairuotojams. Komforto ir valdymo savybes šio modelio kūrėjai vystė atsižvelgdami būtent į europiečių poreikius, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Naujas „Kia Sportage“ ne tik atrodys kaip visureigis: leis ir ramiai nulipti nuo asfalto
© Gamintojo archyvas

Pirmą kartą per visą 28 metų „Sportage“ istoriją Europai skirta miesto visureigio versija išsiskirs unikalia ratų baze. Ji leido sukurti ypač didelę salono erdvę, atitinkančią absoliučios daugumos kasdien automobilį vairuojančių žmonių praktiškumo poreikius. Visureigio išorės gabaritai taip pat preciziškai pritaikyti Europos keliams, o pavaros technologijos padrąsins ir norinčius nulipti nuo asfalto.

Derino Senojo žemyno keliuose

Naujoji platforma suteikė „Kia“ inžinieriams galimybę itin kruopščiai išdėstyti svarbiausius mechaninius mazgus ir elektronikos įrangą. Taip buvo sukurtas rafinuotas SUV, kuris pasižymi stabilumu kelyje, dinamišku ir tiksliu valdymu bei komfortu.

Derindami naujos kartos „Sportage“ pakabą ir vairo sistemą bei kalibruodami elektroninių vairuotojo pagalbininkų darbą „Kia“ inžinieriai atliko įvairius testus Europos keliuose. Dėl automobilyje pirmą kartą įdiegtų technologinių sprendimų jis valdomas optimaliai tiksliai, nepriklausomai nuo kelio dangos tipo ir oro sąlygų.

„Sportage“ montuojamas elektrinės pavaros vairo stiprintuvas (MDPS) užtikrina gerą grįžtamąjį ryšį, todėl vairuotojas labiau įsitraukia į automobilio valdymą. Priekyje įrengta nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba, o gale pritaikyta daugiasvirtė konstrukcija suteikė galimybę tiek ir mėgautis tolygiu bei komfortišku važiavimu, tiek ir išnaudoti dinamišką automobilio charakterį.

Papildomai montuojama aktyvioji elektronikos valdoma pakaba (ECS) nenutrūkstamai kontroliuoja amortizatorių darbą. Ši technologija itin greitai reaguoja į „Sportage“ kėbulo padėties pasikeitimus ir vairo pasukimus. Įveikiant posūkius akimirksniu koreguojamas amortizatorių veikimas leidžia neutralizuoti staigius kėbulo pakilimus, nusileidimus ar pasvyrimus, taip užtikrinant ne tik didesnį važiavimo komfortą, bet ir saugumą.

Svyravimų slopinimo jėgos intensyvumas keičiamas pagal kelio sąlygas. Dėl to galima komfortiškai įveikti įvairaus tipo nelygumus ir išvengti smūgių perdavimo nuo ratų į saloną.

Sudėtingoms sąlygoms – „Terrain Mode“ technologija

Pirmą kartą „Sportage“ įdiegta „Terrain Mode“ technologija, kurią bus galima rinktis komplektuojant modelius su hibridinėmis pavaromis ir visų varančiųjų ratų sistemomis. Iškylas gamtoje ir aktyvų laisvalaikį mėgstantiems „Sportage“ savininkams skirta pažangi įranga automatiškai parenka didžiausią sukibimą užtikrinančias automobilio parinktis. Ši technologija skirta vairuoti sudėtingomis sąlygomis, kuomet tenka važiuoti per sniegą, purvą arba smėlį.

Naujas „Kia Sportage“ ne tik atrodys kaip visureigis: leis ir ramiai nulipti nuo asfalto
© Gamintojo archyvas

Pradedant važiuoti, visuose modeliuose aktyvuojamas pagrindinės pavaros „Drive“ režimas. Tuomet pagal savo poreikius vairuotojai taip pat gali rinktis maksimaliam komfortui skirtą „Comfort“, mažiausių degalų sąnaudų ir emisijos „Eco“ arba įtraukiančio valdymo „Sport“ režimą.

Pasirinkus pastarąjį, gaunama greitesnė reakcija į vairo pasukimą ir akceleratoriaus paspaudimą suteikia dinamiško vairavimo pojūtį. Siekiant užtikrinti patogumą ir vairavimo saugumą, informacija apie visus važiavimo režimus rodoma didelės raiškos prietaisų skydelio ekrane. Priklausomai nuo pasirinkto režimo, pateikiamos ir tematiką atitinkančios vizualizacijos.

Pritaikytas ir itin sudėtingoms sąlygoms

Naudojant elektronikos valdomą „Sportage“ visų varančiųjų ratų sistemą, galia optimaliai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašių. Priklausomai nuo kelio sąlygų ir eismo situacijos, traukos perdavimas gali žymiai skirtis – taip užtikrinamas dinamiškas valdymas, taip pat padidėja saugumas ir sumažėja degalų sąnaudos.

Modeliuose tik su vidaus degimo varikliais ar su švelniojo hibrido sistema veikia visų varančiųjų ratų sistemos blokavimo funkcija. Naudojantis ja, aktyvuojama nuolatinė keturių varančiųjų ratų pavara pagerina sukibimą važiuojant per sniegą arba įveikiant bekelę.

Dinamiškai automobiliu važiuoti padeda pažangi, stabilumą posūkiuose pagerinanti „E-Handling“ sistema. Hibridiniuose modeliuose ir įkraunamuosiuose hibriduose su standartiniais amortizatoriais diegiama technologija pagerina priekiniais ratais varomų visureigių sukibimą, išnaudodama elektros variklio sukimo momentą. Įrangos privalumai atsiskleidžia pavojingose situacijose, kuomet būtina ypač greita reakcija į vairo pasukimą.

Prekyba Europoje gaminamu naujos kartos „Kia Sportage“ prasidės 2021 m. gruodžio antroje dalyje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(14 žmonių įvertino)
4.5000

Ne vien tik SUV: tarp geriausių prasibrovęs klasikinis modelis traukė savo kozirius

Didesnio pravažumo modelių madai apimant vis naujus segmentus ir pamažu stumiant lauk klasikinių...

Lengvatos elektromobiliams: ką siūlo rinka, valstybė ir miestai?

Persėdusieji prie elektromobilio vairo atgal į vidaus degimo variklių varomą transportą įprastai...

Tauta pasirinko: Lietuvos metų tautos automobiliu tituluota naujoji „Alfa Romeo Tonale“

Visą lapkričio mėnesį kompetentinga dešimties žurnalistų komisija testavo ir rinko geriausius...

„Metų automobiliu“ išrinktas „Citroen“: paaiškino, kuo pralenkė kitus dalyvius

Daugiau nei mėnesį trukęs baigėsi „Lietuvos metų automobilio 2023“ konkursas. 27 automobilius...

Oro kokybė salone: kodėl vieni automobiliai užtikrina malonesnį aromatą nei kiti?

Išvyka į užmiestį atpalaiduojamai veikia iki tos akimirkos, kai įveikiant kaimo vietovę...

Top naujienos

Lietuvaitė laimę rado šalyje, kurioje nebūna „blogo oro“, sekmadieniais nedirba parduotuvės, o moterys beveik neavi aukštakulnių (4)

Renata prieš 15 metų, ieškodama geresnio gyvenimo, susikrovė lagaminus ir išvyko į Norvegiją....

Verslas PliusEglė Girdenytė

Amžinas vairuotojų klausimas: ar pigesnės padangos tikrai yra prastesnės? (3)

Nors žieminių padangų sezonas jau prasidėjo, ieškančių žieminio „apavo“ savo automobiliams...

Janis Sildnikas

Sunku patikėti, kad šios nesėkmės kelionėse nutiko vienam žmogui: seksualumo testas, bandymai parduoti „Viagra“ ir problemos Baltarusijos pasienyje

Vykstant į vieną iš turistų pamėgtų šalių sunku įsivaizduoti, kas gali nutikti ne taip –...

Seksas be sutikimo: atvejis viename iš šalies kurortų verčia į tai pažiūrėti kitom akim (60)

Po dviejų mėnesių pertraukos, seksualinio smurto tema sugrįžo į Seimą. Laisvės partijos...

Po Maksvyčio ir Kurtinaičio partijos – skirtingos strategų emocijos

Pirmadienio vakarą Kaune vykusiose „Betsafe-LKL“ čempionato rungtynėse vietos „Žalgirio“...

Moteris parodė, kokias stiliaus klaidas darome dažniausiai: žiūrėdama į nuotraukas suprasite, ko vengti (1)

Nors keista, bet daugelis moterų kažkodėl nenori patikėti, kad aksesuarai turi milžinišką...

Pasaulio čempionato rungtynėse – Supermeno sprintas: už Ukrainą, Irano moteris ir LGBT (1)

Pirmadienio vakarą Lusailo mieste, Katare, vykstančioje 2022-ųjų pasaulio futbolo čempionato H...

Daugelyje rajonų pasnigs, o temperatūra sukinėsis netoli nulio

Antradienio dieną Lietuvos padangėje vis dar sukinėsis nedidelis cikloninis sūkurys. Dangus bus...

Fernandeso dublis išvedė portugalus į aštuntfinalį – prisijungė prie brazilų ir prancūzų (1)

Pirmadienio vakarą Lusailo mieste, Katare, vykusioje 2022-ųjų pasaulio futbolo čempionato H...

Kasdienybės herojai. Kodėl Vizgirdienei gyvenimo pavydi net jauniklės ir atrastas Radzevičiaus gyvenimo balansas

Svečiuose pas Vizgirdas - kodėl 81-erių Birutei Vizgirdienei gyvenimo pavydi net jauniklės?...